Mulla on ollut kyllä ihana elämä t. Ammattivalittaja
Kommentit (17)
Ja vielä arviolta puolet edessä, ihanaa!
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkoisin kuin joutsen.
No vittuako sitten aina valitat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo sarkasmia sinulta?
Ei ollut. Ei mulle ihan peruselämä olisi sopinutkaan. Nyt olen nähnyt ja kokenut monia sellaisia asioita, joita muut eivät koe. Ap
On ollut hienoa kokea adoptioasiat, vankilassa käymiset, maaseudulla asumiset yms. Hienoa, että saa erikoisia asioita kokea. Ap
Vierailija kirjoitti:
On ollut hienoa kokea adoptioasiat, vankilassa käymiset, maaseudulla asumiset yms. Hienoa, että saa erikoisia asioita kokea. Ap
Ei kaikilla ole niin monipuolisia sairauksiakaan, sinulla sentään on mistä kertoa.
Katohan vaan. Yleensä sä vaikeroit, että mitä järkeä tässä on ja kuinka kauan sun pitää vielä elää, kun elämä on niin kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku on saanut eilen. 😉
Ja ne kaksi lonkeroakin taisi mennä, vai siidereitäkö ne oli, jotka ap hommasi kauppareissulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Joku on saanut eilen. 😉
En ole saanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on saanut eilen. 😉
En ole saanut. Ap
Entäs lonkerot? Kai ne kuitenkin kietaisit huiviin? MItä mies niistä sanoi, kerroit aiemmin, että tunnustit ostaneesi ne ja mietit, että millainen riita siitäkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on saanut eilen. 😉
En ole saanut. Ap
Entäs lonkerot? Kai ne kuitenkin kietaisit huiviin? MItä mies niistä sanoi, kerroit aiemmin, että tunnustit ostaneesi ne ja mietit, että millainen riita siitäkin tulee.
Joo, eilen join 2 lonkeroa. Laitoin miehelle mesessä viestiä ja se laittoi, että huomasi ne ja nauruhymiön eli ei ollut vihainen. Ap
Ai, ja tossa yks päivä se oli taas niin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on saanut eilen. 😉
En ole saanut. Ap
Joo, eilen join 2 lonkeroa. Laitoin miehelle mesessä viestiä ja se laittoi, että huomasi ne ja nauruhymiön eli ei ollut vihainen. Ap
Kohta voit ostaa jo koko kopan, eikä mies ole moksiskaan! Kyllä tosiaan on elämä nyt mallillaan.
Varmasti, ja myös raskas monella tapaa.