Miltä tavisnainen näyttää? Laittakaa kuvaesimerkkejä!
Erityisesti naisten mielipiteet kiinnostavat. Täällä kun usein sanotaan, että miehet pitävät esim. Sara Sieppiä tavisnaisena, mikä on minustakin vähän älytöntä.
Kommentit (568)
Tuksulta. Yleensä vielä näiden taviskotkien minäkuva on vähintäänkin yhtä häiriintynyt.
95% Suomalaisista naisista on tavisnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite tuo "ei herätä mitään tuntemuksia, joten on tavis". Ei minussakaan joku Robin, Cheeck, Leonardo di Caprio tai Jason Momoa herätä mitään tunteita, mutta kyllä minä nyt tajuan, että he eivät mitään taviksia ole.
Entä jos Jason Momoa kävisi S-marketissa kulahtaneissa verkkareissa ja huolittelemattoman näköisenä huomiota herättämättömänä, olisiko sitten tavis?
Ei olisi. Edelleen hänellä olisi se lihaksikas kroppa ja uljas ryhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite tuo "ei herätä mitään tuntemuksia, joten on tavis". Ei minussakaan joku Robin, Cheeck, Leonardo di Caprio tai Jason Momoa herätä mitään tunteita, mutta kyllä minä nyt tajuan, että he eivät mitään taviksia ole.
Entä jos Jason Momoa kävisi S-marketissa kulahtaneissa verkkareissa ja huolittelemattoman näköisenä huomiota herättämättömänä, olisiko sitten tavis?
Ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ei tavisnainen mitään rumaa tarkoita.
Tässä Momoa arkisena. Tarviiko kysyäkään onko tavijsen näköinen.
Vuonna 2020?
Allergia-botoxit naamassa, silarit, silaripersseet ja pyllykuvat IG:ssä
Vierailija kirjoitti:
Ei tavisnainen mitään rumaa tarkoita.
Ei tarkoitakaan. Mutta se ei myöskään tarkoita missiä, joka nyt ei vain satu omaan makuun natsaamaan.
Vierailija kirjoitti:
https://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/374/691/dc9.jpg
Tämä nyt sitten varmaan on se tavisnainen joka kaikille kelpaa, koska ei kiihota ketään.
Terveisiä manosfääriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Nuo kuvat perus-suomimiehellä, kiitos. Sellainen väritön iskävatsainen, huomiokeltainen työtakki päällä, likainen lippis tai pipo suurinpiirtein päässä, ja lapsella kurikset jalassa.
Taviksethan on sellaisia soijanimijän näköisiä pulleanaamaisia rillipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi. Edelleen hänellä olisi se lihaksikas kroppa ja uljas ryhti.
Ja komeat kasvot. Eivät muutu mihinkään vaatetuksen muuttuessa.
https://images.app.goo.gl/7CWciMM8YEpq6aHW6
Angelina Jolie shoppailemassa taviksena on silti superkaunotar.
Suurinosa ihmisistä on taviksia, ja tavisnaiset on perusnättejä ja tavismiehet peruskomeita.
Tavis ei ole synonyymi rumilukselle, kuten jotkut vissiin luulee.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään robin, cheek ja leonardo on ihan tavallisen näköisiä miehiä.
Eihän se oke tavisnaisen määritelmä, että ei herätä vastakaikua!!!
Vaan tavis on normi, neutraali, tavallinen, mutta voi silti vetää puoleensa ja viehättää tai sittrn ei, se ei ole pointti.
Tavis ei ole kaunis/komea muttei rumakaan.
M2020 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään robin, cheek ja leonardo on ihan tavallisen näköisiä miehiä.
Robin ei ole, eikä ehkä Leonardokaan nuorena ollut?
Nykyään on kyllä täysin taviksen näköinen, ja Cheek on ollut aina piirteiltään tavis.
Mutta Robin on ulkoisesti tavista komeampi.
Miksi sekoitat koko ajan kiihottumisen tähän kun sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Muutenkin logiikkasi on täysin pihalla. Kaikki naiset jotka eivät kiihota sinua ovat ilmeisesti taviksia vaikka ulkonäkö olis mallin. Eihän noin päättömästä lähtökohdasta ole mitään järkeä keskustella.