Puolet Storytelin ja Bookbeatin äänikirja dekkareista jää kuuntelematta, kun lukija on nainen
Eikö noiden kaikkien äänikirjojen lukijaksi voisi palkata Jukka Pitkäsen?
Naisen lukema dekkari ei ole uskottava.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No omapahan on häpeäsi.
Mä tykkään esim. Krista Putkonen-Örnistä, on ainakin Lehtolaista lukenut ja monia muitakin jännäreitä.
Krista ei osaisi Koskis-dekkareissa puhua rikoskonstaapeli Pekkin käheällä manselais-äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omapahan on häpeäsi.
Mä tykkään esim. Krista Putkonen-Örnistä, on ainakin Lehtolaista lukenut ja monia muitakin jännäreitä.
Krista ei osaisi Koskis-dekkareissa puhua rikoskonstaapeli Pekkin käheällä manselais-äänellä.
Ei se osannut turun murrettakaan kun Väärän jäljillä yritti. Mutta ei se haittaa. Saa puhua kirjakieltäkin. Noita Koskisia en ole kuunnellutkaan, muutaman alkupäästä kyllä lukenut.
Ville Tiihosesta tykkään kertojana miehistä ehkä eniten.
Mitkä dekkarit Pitkänen lukee? ja jos niitä on paljon niin muutama esimerkki. Mä luulin olevani ihan guru näissä äänikirjojen lukijoissa, mutta en näköjään ookkaan.
Toisaalta, en uskalla kuunnella monia. Esim. Jo Nesbøn kirjat olen suosiolla jättänyt rohkeampien luettavaksi.
suurin ongelma on naiste piipitys joka tekee äänikirjan kuuntelun mahdottomaksi, ei vaan pysty kuuntelemaan muuta kuin möreää mies ääntä.
Mä nukahdan jos alan kuuntelemaan äänikirjaa.
Minusta ihan sama kunhan lukija ja päähenkilö on samaa sukupuolta.
Mies lukemassa kirjaa jossa nainen päähenkilönä ja toisinpäin tökkii.
Itsekin valitsen yleensä mieslukijan. Niitä tuntuu vain olevan varsin vähän. Toivon myös, että lukija on mahdollisimman eleetön ja ääni tasainen. Taneli Mäkelästä olen pitänyt kovasti. Eija Murto lukee areenasta löytyvän Kadonnutta aikaa etsimässä ja on muuten hyvä mutta välillä lukee todella hiljaa ja pitää säädellä koko ajan äänen voimakkuutta.
Vahinko Ap. että e ole päässyt kuuntelemaan keään erinomaisa nais-lukijaa. Hyvän naisäänen kuunteleminen on hunajaa korville.
Sinkkumies
Lue ne dekkarit, ei tarvitse ärsyyntyä vääränlaisesta lukijaäänestä.
Kuunnelkaa Juha Vuorisen kirjoja, se lukee ne itse
En tiennyt että naisviha voi manifestoitua myös näin naurettavalla tavalla. Pienet on sielut.
Kamalinta on mieslukija, joka kimittää koomisesti naishahmojen puheen. Siis ihan silkkaa v*ttuilua. Näitä englanninkielisissä usein. Miettikää toisin päin, nainen lukemassa "minä olen mies" - tyyppisellä mörinä-äänellä kaikki miesvuorosanat.
Riippuu naisesta, mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Yleensä äänikirjoihin on parempi joku vanhempi karismaattinen nainen, jolla on uskottavuutta.
Lars Svedberg ja Krista Putkonen-Örn ovat ihan huipppuja.
Vierailija kirjoitti:
Mies lukemassa kirjaa jossa nainen päähenkilönä ja toisinpäin tökkii.
Kimppakämpässä oli tehty se ratkaisu, että ne luvut, joissa mies oli päähenkilö, luki mies ja ne luvut, joissa päähenkilö oli nainen, luki nainen.
Vesa Vierikko Pottereissa!! Upea!
Vierailija kirjoitti:
Lars Svedberg ja Krista Putkonen-Örn ovat ihan huipppuja.
Osaako L. Sv. soittaa huuliharpulla "Munsalan polkan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lukemassa kirjaa jossa nainen päähenkilönä ja toisinpäin tökkii.Kimppakämpässä oli tehty se ratkaisu, että ne luvut, joissa mies oli päähenkilö, luki mies ja ne luvut, joissa päähenkilö oli nainen, luki nainen.
Kuka on keksinyt noin radikaalin ratkaisun?
En kestä äänikirjoja. Liian hitaita ja sitten nämä äänijutut. Yh
Gimme an ebook any given day
Jos enkunkielisiä äänikirjoja tahtoo niin ei tod kannata käyttää näitä pohjoismaisia saitteja, kalliit. Scribd piste com ja sovellus
No omapahan on häpeäsi.