Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotias haluaa juoda aamukahvia. Annanko?

Hämmentynyt äiti-ihminen
14.02.2020 |

2-vuotias halusi maistaa aamukahvia. Keitin kofeiinitonta hänelle. Ajattelin, ettei hän kumminkaan tykkää. Tykkäsi. Keitin myöhemmin uudestaan kun pyysi. Joi koko nokkamukillisen.

Mietin että pitäiskö ostaa pieni kahvinkeitin hänelle kofeiinitonta aamukahvia varten koska on hankalaa keittää aina kahta eri kahvia.

Voiko kofeiinittomasta kahvista olla jotain haittaa jos sitä juo joka aamu?

Lapsi menee pian päiväkotiin. Voiko aamukahvia juovasta lapsesta tulla hankaluuksia?

Viesti ei ole trollausta, vaikka siltä voi kuulostaa. Olen huvittunut ja vähän ihmeissäni, enkä ole varma miten toimia.

2-vuotias haluaa juoda aamukahvia. Annanko?

Vaihtoehdot

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok se on.

Terve harkinta nyt mukaan.

Vierailija
62/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän hysteriaa, pyydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tykkäs myös kahvista 2 vuotiaana ja ihan kofeiinillisesta. Tuli aina maistelemaan mukistani. Omaa mukillista en tietenkään antanut. Nyt kohta 4 vuotiaana ei enää halua kahvia. Joku vaihe oli.

Vierailija
64/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja koko muu suku ollaan aloitettu ihan tavallisen kahvin juonti 2v. Kaikista tuli terveitä ja korkeasti koulutettuja älykkäitä ihmisiä, Ja meidän lapsemme jatkavat samalla linjalla.

Vierailija
65/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lapsi saisi viikonloppuisin päiväkahvin, mutta muuten ei? Olisi vähän samanlainen juttu kuin karkkipäivä.

Vierailija
66/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä argumentteja puolesta tai vastaan? Tulin tulokseen, että juokoon silloin tällöin kofeiinitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi