2-vuotias haluaa juoda aamukahvia. Annanko?
2-vuotias halusi maistaa aamukahvia. Keitin kofeiinitonta hänelle. Ajattelin, ettei hän kumminkaan tykkää. Tykkäsi. Keitin myöhemmin uudestaan kun pyysi. Joi koko nokkamukillisen.
Mietin että pitäiskö ostaa pieni kahvinkeitin hänelle kofeiinitonta aamukahvia varten koska on hankalaa keittää aina kahta eri kahvia.
Voiko kofeiinittomasta kahvista olla jotain haittaa jos sitä juo joka aamu?
Lapsi menee pian päiväkotiin. Voiko aamukahvia juovasta lapsesta tulla hankaluuksia?
Viesti ei ole trollausta, vaikka siltä voi kuulostaa. Olen huvittunut ja vähän ihmeissäni, enkä ole varma miten toimia.
Kommentit (66)
Mun lapsi tykkäs myös kahvista 2 vuotiaana ja ihan kofeiinillisesta. Tuli aina maistelemaan mukistani. Omaa mukillista en tietenkään antanut. Nyt kohta 4 vuotiaana ei enää halua kahvia. Joku vaihe oli.
Minä ja koko muu suku ollaan aloitettu ihan tavallisen kahvin juonti 2v. Kaikista tuli terveitä ja korkeasti koulutettuja älykkäitä ihmisiä, Ja meidän lapsemme jatkavat samalla linjalla.
Mitä jos lapsi saisi viikonloppuisin päiväkahvin, mutta muuten ei? Olisi vähän samanlainen juttu kuin karkkipäivä.
Onko vielä argumentteja puolesta tai vastaan? Tulin tulokseen, että juokoon silloin tällöin kofeiinitonta.
Ihan ok se on.
Terve harkinta nyt mukaan.