Sitten kun Loiri kuolee, niin ketäs suomalaisia suuruuksia on enää jäljellä?
Ei näistä nykypäivän Roope Salmisista oikein ole tuleviksi loiroiksi.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Loiro on niin suuri, ettei juuri nyt tule suurempia mieleen. Entiset jääkiekkoilijat kyllä alkaa pyöristyä, kun lopettaa aktiiviuransa.
Huomaa, et on 10 vuotta wanha ketju. 2019 loiri on taas pieni, kun saanut diabetekseen lääkeensä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Loiro on niin suuri, ettei juuri nyt tule suurempia mieleen. Entiset jääkiekkoilijat kyllä alkaa pyöristyä, kun lopettaa aktiiviuransa.
Huomaa, et on 10 vuotta wanha ketju. 2019 loiri on taas pieni, kun saanut diabetekseen lääkeensä
Zinc
Sinä se huutelet tyhjänpäiväisyyksiä aina xD
Uuno : Kun minä menen töihin, menee työttömyyskorvaukset ! Millä ihmeellä me sitten eletään ? xD
suuri kulttuuri persoona ilkka ile kanerva
Heikki Harma
Mikko Alatalo
Matti Fagerholm
renessanssiruhtinas ja sampanjasosialisti paavo paavi lipponen
Vierailija kirjoitti:
renessanssiruhtinas ja sampanjasosialisti paavo paavi lipponen
Onkohan punalippu arkun päällä ja Saijonmaan Arja laulamassa? Ainakin pitää olla hevosvankkurit ja kolmen päivän suruliputus. Venäläinen kaasuyhtiö voi maksaa pirskeet.
Outi Mäenpää
Martti Suosalo
Kati Outinen
Eija Vilpas ja Riitta Havukainen, Hansunja Pirre forever!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sinä se huutelet tyhjänpäiväisyyksiä aina xD
Totuuttahan minä vaan, IS:
"Viime joulukuussa 2018 Vesa-Matti Loiri kertoi Ilta-Sanomille vointinsa kohentuneen. Vuosien aikana hän on löytänyt uuden ja tehokkaan lääkityksen diabetes-sairauteensa ja sitä myötä laihtunut rajusti.
– Painan nyt hieman päälle 90 kiloa, kun pahimmillaan painoa oli peräti 151 kiloa. Jalkani eivät enää pelaa, mutta muuten tunnen itseni terveeksi ja siitä olen saanut uudenlaista itsevarmuutta. Se heijastuu kaikkeen, Loiri sanoi."
Onko tää Kaurismäen Aki vielä elossa?
Eija Vilpas, erinomainen naiashumorist
Pirjo Leppänen (Riitu)
Kalle Päätalon elokuvissa oli todella hyvä, ehkä vielä elossa ?