Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voi olla tylsää perjantai-iltana

14.02.2020 |

Valkkaria lasissa, Ghost soi taustalla, se sentään piristää. Mutta tekisi mieli lähteä ulos. Mietin, lähtisikö sitä sitten elokuviin vai mitä. Birds of Prey vai Countdown?

Mitä teidän perjantai-iltaan kuuluu? ;)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsillä on tylsää.

2/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kommentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri lämpöisen ja tulisen aasialaisen merenelävä keiton. 

Se on nenän edessä tässä nyt! Nam!

Zinc

4/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri lämpöisen ja tulisen aasialaisen merenelävä keiton. 

Se on nenän edessä tässä nyt! Nam!

Zinc

Kuulostaa hyvältä. Tulinen ruoka on mun makuun.

Vierailija
5/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoin tylsää tänään! Kiva että on kohtalontovereitakin vaik voisikin mieluummin olla kivaa tai edes mukavaa.

Vierailija
6/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon tässä vielä vähän aikaa telkkaria, vaikka oikeastaan pitäisi jo mennä nukkumaan. Huomenna aamulla pitää jo kuudelta olla töissä. Jotenkin ollut niin ankea perjantai, että ei yhtään huvittaisi mennä nukkumaan edes.

7/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon tässä vielä vähän aikaa telkkaria, vaikka oikeastaan pitäisi jo mennä nukkumaan. Huomenna aamulla pitää jo kuudelta olla töissä. Jotenkin ollut niin ankea perjantai, että ei yhtään huvittaisi mennä nukkumaan edes.

Voi ei :( masentavaa.

Vierailija
8/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut niin helposti kokevat rauhallisen olemisen tylsänä? Tähän on selitys aivokemiassa. Ovat dopamiini ihmisiä ja kaipaavat tapahtumia tunteakseen olevansa elossa. Serotiini ihmiset taas pitävät turvallisuuden tunteesta ja tasaisuudesta.

Vierailija
9/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen aloittaja on? Pissikset kaipaa baarielämää. Dokailu on loppujen lopuksi

V itun tylsää.

10/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen aloittaja on? Pissikset kaipaa baarielämää. Dokailu on loppujen lopuksi

V itun tylsää.

Geneerinen baareilu ei kiinnosta. Baariin, jossa soitetaan rock-musiikkia voisin mennä. Olen 26v.

Vierailija
11/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin soi lempibändini Ghost. Mitä biisejä olet kuunnellut eniten viime aikoina? Olitko Ghostin keikalla Helsingissä?

Mulla soi täällä Monstrance Clock.

12/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin soi lempibändini Ghost. Mitä biisejä olet kuunnellut eniten viime aikoina? Olitko Ghostin keikalla Helsingissä?

Ihanaa! :) Deus in Absentia, Secular Haze ja Ritual ovat soineet ehkä eniten viime päivinä.

En valitettavasti päässyt :’( olenkin ikuisesti katkera siitä. Odotan seuraavaa mahdollisuutta. olitko sinä? Millaista oli, jos olit? :’)

Vierailija
13/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä soi ramonesin now i wanna sniff some glue biisi. Biisi vähän piristää, vaikka liimaa ei nyt olekaan.

14/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Come together 🎼🎼🎼

Vierailija
15/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa Emeritus IIn morsian kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! :) Deus in Absentia, Secular Haze ja Ritual ovat soineet ehkä eniten viime päivinä.

En valitettavasti päässyt :’( olenkin ikuisesti katkera siitä. Odotan seuraavaa mahdollisuutta. olitko sinä? Millaista oli, jos olit? :’)

Olin keikalla! Aivan upeaa oli, tietenkin. Ainoa asia minkä olisin muuttanut olisi se että laulaja olisi edelleen Papa Emeritus 3. Siinä on mies mun mieleen :D

Toivottavasti kelkkailevat taas vuonna 2021!

16/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papa Emeritus IIn morsian kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin keikalla! Aivan upeaa oli, tietenkin. Ainoa asia minkä olisin muuttanut olisi se että laulaja olisi edelleen Papa Emeritus 3. Siinä on mies mun mieleen :D

Toivottavasti kelkkailevat taas vuonna 2021!

Joo! Pääsisipä ajassa taaksepäin ja näkisi Papa II ja onhan Papa III myös ihan perkeleen kuuma. Se mikin hyväily.. oi voi..

Vierailija
17/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan viskikolaa ja katson kärpät-hifk.

Vielä kun olisi joku ihana mies tuossa veressä 😐

Vierailija
18/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut niin helposti kokevat rauhallisen olemisen tylsänä? Tähän on selitys aivokemiassa. Ovat dopamiini ihmisiä ja kaipaavat tapahtumia tunteakseen olevansa elossa. Serotiini ihmiset taas pitävät turvallisuuden tunteesta ja tasaisuudesta.

Nämähän vaihtelee paljon myös elämäntilanteen mukaan. Jos on tylsää niin kaipaa jännitystä ja jos on järkyttäviä tapahtumia, niin kaipaa helposti enemmän turvallisuutta. On myös eroa herkkyydessä, että minkä kokee stimuloivaksi. Jos on hyvin herkkä ärsykkeille, niin ulkopuoliselle pieneltä näyttävä toiminta voi olla hyvin dopamiinipitoista.

Vierailija
19/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tylsää niin kauan, etten enää huomaa että on tylsää. 

Vierailija
20/20 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin juoda oluen , viimeksi join uutena vuotena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan