Onko tosiaan höppänöitä, jotka eivät ole käyneet koskaan Vantaan lentontällä?
Luulisi, että jokainen olisi kerran elämässään lentänyt. Mutta ehkä on tosiaan sellaisia höppänöitä, jotka eivät ole. Naurattaa.
Kommentit (33)
Ja mitä sitten!?! Tekeekö se ihmisestä jotenkin paremman jos on käynyt Vantaan lentontällä??
Itse kyllä olen käynyt. Silloin se oli Helsinki-Vantaan lentokenttä.
Kuka sitten sivistääkin itseänsä milläkin tavalla. Sinä ap voisit sivistää itseäsi opettelemalla kirjoittamaan, siitä voisi olla enemmän hyötyä.
Hoksasin, että minulla ja Donald Trumpilla on jotain yhteistä! Molemmat olemme käyneet tuolla samaisella lentokentällä, mutta minä useammin.
Täällä 48v höppänä.
Nauretaan yhdessä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ap raukka ei tiedä, että on muitakin kenttiä, jopa Suomessa.
Ahahahaha alkup on siis aukkoja tiedoissa!
minäpä ennen asuin ihan yhen pikku lentokentän vieressä ja AP ei taatusti ole edes kuullut sebn nimeä.
Vähänkö nyt APta kaivelee uteliaiusuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, lentänyt olin useita kertoja jo ennen kuin kävin Helsinki-Vantaan kentällä ( tai mikä se nimi nykyään sillä onkaan)
Oikeasti se on Vantaan lentoasema, sillä se sijaitsee Vantaalla. Helsingissä on Malmin lentoasema.
Helsinki-Vantaan lentoasema se se on.
Pari kertaa olen käynyt ( mennessä ja paluulennon jälkeen) tullessani Kuuban reissultani, mutta miksi se nyt minut tekisi sen kummemmaksi...
Ymmärrettekö edes, miksi kiitoteiden suunnat on nimetty magneettisten suuntien mukaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärretkös edes sitäkään, että kiitoteiden nimet tulevat magneettisista suunnista?
ap
YmmärrÄtkös edes sitä, että kiitoteillä on numerot, ei nimet.
Lentontät ovat niin hipsteriä. Hei, last season!
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttajankkaaja vauhdissa….
Lentokentta lentokentta lentokentta kentolentta lentokentta lentokenttääääääääääääääääääääää
Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan jank jankk jankkk
On paljonkin suomalaisia, jotka eivät ole koskaan käyneet Vantaan lentokentällä. Ovat aivan normaaleja ja täysjärkisiä, eivät höppänöitä. Ei vain ole ollut asiaa.
Oikeasti se on Vantaan lentoasema, sillä se sijaitsee Vantaalla. Helsingissä on Malmin lentoasema.