Onko tosiaan höppänöitä, jotka eivät ole käyneet koskaan Vantaan lentontällä?
Luulisi, että jokainen olisi kerran elämässään lentänyt. Mutta ehkä on tosiaan sellaisia höppänöitä, jotka eivät ole. Naurattaa.
Kommentit (33)
Niin no, lentänyt olin useita kertoja jo ennen kuin kävin Helsinki-Vantaan kentällä ( tai mikä se nimi nykyään sillä onkaan)
Vierailija kirjoitti:
Lentontät ovat minulle jääneet melko vieraiksi.
Näsäviisas tärkeilijä!
ap
Olisikohan arviolta viisi miljardia ihmistä, jotka eivät ole koskaan käyneet Helsinki-Vantaan lentoasemalla, ja voi olla enemmänkin.
Ihan fiksua välttää lentämistä, sillä se saastuttamisen lisäksi levittää vieraslajeja, tuhohyönteisiä ja tauteja. Kai tiedät, että covid-19 uhka on lopettanut lennot Manner-Kiinaan maaliskuun loppuun saakka.
Ap raukka ei tiedä, että on muitakin kenttiä, jopa Suomessa.
Onhan meitä, ei ole ollut mitään asiaa sinne päin.
Mä tunnustan: en ole koskaan käynyt millään lentotällä missään! En edes tiedä mikä se on!! 😂
Täällä ilmoittautuu yksi höppänä joka ei ole koskaan käynyt lentontällä 🙄
Mitä höppänää siinä on, jos ei ole lentänyt?
Jos ei ulkomaanmatkailua harrasta, eikä kotimaassa liiku lentämällä, silloin ei ole lentänyt....
En ole Hki-Vantaan kautta lentänyt kuin kahdesti.
Pienkoneella pari kertaa sitten pieneltä nurmikentältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näsäviisas tärkeilijä!
ap
😂😂😂😂😂😂😂
Olen minä lentänyt useaminkin kuin kerran elämässäni, mutta en minä Helsinki-Vantaalla ole koskaan käynyt. Tiedätkös ap että tässä maassa on muitakin lentokenttiä?
Keski-Suomessa saattaa olla monia, jotka eivät ole käyneet Vantaa lentokentälle, vaikka tekevät buosittain lomamatkoja Aasiaan ja Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan arviolta viisi miljardia ihmistä, jotka eivät ole koskaan käyneet Helsinki-Vantaan lentoasemalla, ja voi olla enemmänkin.
Ihan fiksua välttää lentämistä, sillä se saastuttamisen lisäksi levittää vieraslajeja, tuhohyönteisiä ja tauteja. Kai tiedät, että covid-19 uhka on lopettanut lennot Manner-Kiinaan maaliskuun loppuun saakka.
Fong taas pakottamassa ilmastoagendaansa, mee uuniin
Vantaalla se vasta on ältsin magee lentontttä.
Miks olisin käynyt?
Köyhät ne ulkomailla reissaa.
Kiitos ap! Nyt tiedän ainakin, että en ole höppänä.
Vau! Siis suurin osa maailman ihmisistä on höppänöitä!
Ymmärretkös edes sitäkään, että kiitoteiden nimet tulevat magneettisista suunnista?
ap
Minä en ole ikinä käynyt Helsinki - Vantaan lentokentällä. N38