Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Ketjun nimi on väärä koska siinä puhutaan kaivatusta henkilöstä. En kaipaa, mutta jätän jäähyväiset. Älä vaivaa enää päätäsi. Minulla ei ole mitään tunteita sinua kohtaan. Pärjäile ja käännä uusi sivu.
"Ketjun nimi on väärä"????
Siis sinä olet väärässä ketjussa...
Hyvästi Eeva, voi hyvin ja tule onnelliseksi.
Adios kaikki rakkaat läheiset, mun elämäntaru päättyy pian.
Jätän hyvästit Klle. En näköjään pysty unohtamaan koskaan vääryyttä, minkä teit. Annan anteeksi, mutten usko koskaan haluavani nähdä sinua enää...
Jätän hyvästi M:lle. Kiitos kun olet olemassa. Ei meistä kuitenkaan mitään olisi tullut.
t. mies
Sait tuhottua sisimpäni, minuuteni. Ovelasti manipuloiden, mitätöiden, hitaasti pala palalta murskaten niin taitavasti, etten tajunnut kuin vasta eron jälkeen. Ystäväni kysyivät mitä minulle on tapahtunut, missä minä olen. Olin kadonnut, jopa itseltäni.
Syytin sinua, syytin itseäni. Vihasin. Pelkäsin. Koskaan en kaivannut, sillä se hyvä minkä itsestäsi näytit, oli teatteria, valhetta. Miksi kaipaisin olematonta?
Olen saanut palat kasattua, voimani ovat palautuneet. Olen taas minä, vaikkakin paloista koottuna, liimattuna. Olen onnellinen, että et ole elämässäni enää. Olen sinusta vapaa, kaukana ja turvassa. Olen vahva taas.
Pääsin irti ihmisestä, jota ikävöin ja jolle olisin halunnut vielä sanoa muutaman asian. Kirjoitin tähänkin ketjuun yli vuosi sitten. Puhuin asiasta myös muutamalle ihmiselle. Halusin oikeasti asiasta vapaaksi. Asian avoimeksi tekeminen auttaa, mutta kannattaa olla viisas siinä kenelle avautuu asiasta.
Luin iltapaskasta kesähääbuumista. Sä oot menossa naimisiin kesällä, taas nousi suru pintaan vaikka luulin jo itkeneeni itseni tyhjäksi.
Mä oon kaivannut ja jään kaipaamaankin sua salaa edelleen. Tekee kipeää ajatella sitä, mutta toivon teille onnea. Teit kyllä väärin, että varattuna flirttailit ja teit itseäsi tykö. Miksi edelleen haet silmilläsi mun katsetta, vaikka tää ei voi eikä saa edetä?
Anna mun olla, anna mun olla ja unohtaa...💔😭
Törmäsin listaukseen, joka sopii sinuun. Joku ulkopuolinen analysoi sinut jo aikaisemmin tähän luokkaan..
Narsisti ristiriitatilanteessa:
Ei kykene vastaanottamaan kritiikkiä, syyttelee, pyrkii itsetehostukseen, suhteettoman aggressiivinen, loukkaava, kylmä.
Ei pyydä anteeksi!!
Listasta vain mustasukkaisuus ja väkivaltaisuus ei osunut.
Tiedän, että sinä tiedät saman kuin minäkin. Näin sen ensimmäisestä katseestasi, me tunnistimme toisemme heti. Tässä elämässä meitä ei ole kuitenkaan tarkoitettu yhteen edes ohikiitäväksi hetkeksi. Ne hyvästit tulevat aina. Uudestaan ja uudestaan. Aikojen takaa tuhansiin vuosiin. Lebe wohl.
Olen todella pahoillani puolestasi. Jos elämä aikanaan olisi kohdellut sinua toisin, niin olisit varmasti tosi hyvä tyyppi.
Sinulle jonka tapasin viime kesänä; en ole kaivannut enkä tule kaipaamaan. - Tulipahan sanottua.
Vierailija kirjoitti:
❤
Vttu oot Urpo 😂👏
Sain sulta opetuksen ja sen seurauksena uusi tunne on vallannut alaa sydämestä, kovuus. Vielä ei ole täysin turvassa. Nähtäväksi jää mitä vaaditaan että saa täyden suojauksen.
poltit tupakkaa parvekkeellasi noin 45 minuutin välein. Sieltä levitit tupakansavuasi kaikkien niidenkin kärsimyksesi, jotka eivät siihen olleet suostuneet. Sinä et vain välittänyt. Eräänä päivänä huomasin, että sinä yskit paljon aina ennen tupakkasi sytyttämistä, karistit keuhkoputkistasi limat pois, jotta voisit vetää savut sisään. Ymmärsin jo silloin, että sairaus on alkanut sinussa ja pääsen sinusta eroon ehkä nopeammin kuin sinä itse ymmärrätkään. Ei mennytkään enää montaa vuotta, kun lähdit sairaalaan hoitoihin. Tiesin taas miten lähellä viikatemies sinua vaaniikaan ja voin sanoa rehellisesti olleeni hyvilläni, koska vihdoin vuosien aiheuttama ter r r o rism isi tupakalla loppuisi. Niin siinä myös kävi. Lähdit keskimääräistä aikaisemmin, mutta se oli oma valintasi, siksi en myöskään pahoitellut poismenoasi läheisillesi, kun näin heidät tyhjentämässä asuntoasi. Luultavasti hekin olivat helpottuneita.
Bye E. Olit minulle todella tärkeä. Sydämiä. Mutta life goes on.