Luottaako mieheen vai ei?
Tutustunut olen hetki sitten yhteen mieheen ja viestejä useita vaihdettu. Tällä viikolla tavattiin ja mies niin tykästyi minuun, että halusi Faceenkin tiedon oitis laittaa, että ollaan yhdessä. ( Itsestä ei kukaan voi näin lyhyellä ajalla oikein kunnolla tykästyä toiseen, se vie pitemmän ajan. )
Kunnes sitten eilen yksi miehen kaveri laittoi seuraavan kommentin "Sää vaihdat naista, kuin toinen sukkia".
Ei tuo kauaa seinällä ollut, kun viesti hävisi. Mies taisi sen pistää piiloon.
Vaan jäi itselle halju olotila sen jälkeen. Kiinnostunut olen miehestä, ehkä jopa ihastunutkin. Mutta kyllä nyt tunteet hävisivät aika lailla vähiin.
Kun hän on reilusti minua vanhempi, niin luulin, ettei olisi tuon sorttinen, että naisia naisen perään. Olisi jo rauhoittunut tuohon ikään mennessä.
Tietty se on näin, että jos joku tuntuu liian hyvältä, niin se ei useinkaan ole totta.
Tuo mies on puhunut todella nätisti minulle, ollut todella huomaavainen ja kysellyt vointia & sanonut olevansa huolissaan minusta. Joka päivä lähettänyt tällä viikolla useita rakkauden tunnustuksia ja sanonut kaipaavansa minua.
Niin tuntuu, että suunsa lämpimikseenkö puhuu? Asioita mitkä eivät totta olekaan.
Tutkin hieman miehen Face - sivuja ja hällä ollut joku vuoden alussa & loppusyksystä. Tietysti eri naiset.
Tapaamisessa kysyin onko hän Facessa? Ja sanoi olevansa & painotti sitä, että menneistä asioista ei pidä sitten suuttua - tarkoittaen mitä tekstiä hänen seinällä on. Eli jos hänet siis kaveriksi pyydän. Että kuitenkin rehellisesti kertoi asiasta tuolla tavoin.
Siihen sanoin vain, että jokaisella meistä on menneisyytemme mistä ollaan tähän hetkeen tultu.
Kommentit (44)
Mitä tarkoittaa "luottaa" tässä yhteydessä? Ei varmaan mikäännestä tapailemasta ja antamasta suhteen kehittyä. Älä lainaa rahaa.
Teet kuten itsestäsi parhaalta tuntuu, eipä tähän oikein muuta voi neuvoa. Tiedän ainakin että itseäni häiritsisi ja varmasti olisi vaikea luottaa. Jos miehen suhteet eivät kestä, sille varmasti on syynsä. Veikkaan että se selviäisi aika pian.
Eihän siitä luottamuksesta vielä voi mitään sanoa, jos et kunnolla häntä vielä tunne. Mutta jokuhan siinä miehessä on kun ei niitä suhteitaan saa sen kauempaa pidettyä.
Ensimmäisestä treffeistä ei aloiteta seurustelua ja julisteta sitä sosiaalisessa mediassa koko maailmalle.
Huono merkki. Paina jarrua ja ota hieman etäisyyttä.
Alkuperäinen,
Juuri tuollaisia ajatuksia minullakin on. Kun on tunnettu vasta niin vähän aikaa. Mies vain tuumi, että on niin onnellinen, että haluaa huutaa sen koko maailmalle & siksi laittoi tiedon jo nyt Faceen.
Se myös mikä hieman miehessä häiritsee on se, että aina on samaa mieltä kanssani. Ei oikein tunnu omia mielipiteitä löytyvän.
Tosin se on jännä, että miten ajatukset kuitenkin yksiin menevät meillä yksiin. Jos minä jotain ajattelen, niin mies siitä jo kohta viestiä laittaa tulemaan tai päinvastoin.
Juokse. Rakkauden tunnuksia ja parisuhteen julkistaminen yhden tapaamisen jälkeen ei ole tervettä. Ymmärrän, että haluaisit nähdä hänen hyvät puolensa mutta avaapa silmäsi myös niille huonoille; impulsiivinen sarjarakastuja.
Samoin hän on kysellyt "joko olet vanhemmillesi minusta puhunut?"
Meinasin nyt viikonloppuna puhua, vaan en nyt puhukaan. Tuon eilisen kaverin kommentin takia.
Katsoo nyt ajan kanssa tätäkin kuviota.
Enkä minäkään saisi tietty miehen hommista kitistä. On itselläkin ollut parin vuoden sisään useampia lyhyitä suhteita, kun olen niin etsinyt ja kaivannut elämääni pitempi-aikaista juttua. Vaan ei ole onnistunut.
Ja nyt kun luulin, että tämä se ehkä voisi ollakin, niin tuntuu, että väärässäkö taas olin?
Vierailija kirjoitti:
Samoin hän on kysellyt "joko olet vanhemmillesi minusta puhunut?"
Meinasin nyt viikonloppuna puhua, vaan en nyt puhukaan. Tuon eilisen kaverin kommentin takia.
Katsoo nyt ajan kanssa tätäkin kuviota.
Enkä minäkään saisi tietty miehen hommista kitistä. On itselläkin ollut parin vuoden sisään useampia lyhyitä suhteita, kun olen niin etsinyt ja kaivannut elämääni pitempi-aikaista juttua. Vaan ei ole onnistunut.
Ja nyt kun luulin, että tämä se ehkä voisi ollakin, niin tuntuu, että väärässäkö taas olin?
Jatka toki tutustumista mutta paina jarrua. Ei sukulaisille kertomista saati heidän tapaamista, ei rakkauden tunnustuksia, ei suunnitelmia yhteenmuutosta jne vaan ihan rauhallista tapailua. Kesän jälkeen olet jo viisaampi.
Alkuperäinen,
Tiedän kyllä sen aiemmasta vähän pitemmästä suhteesta, että vasta 6kk tuntemisen jälkeen, tietää millainen toinen oikeasti on.
Itse olen toki tässäkin pelissä mukana ollut ja kun on toinen on sanonut rakkauden tunnustuksia, niin itse myös. Vaikka tiedän, ettei niitä voi näin ajoissa oikeasti tunteakaan. Ihastumista se vasta tässä vaiheessa on.
Vaan jotenkin jäi niin halju olotila miehen kaverin eilisestä kommentista. Tekisi mieli asiasta miehelle sanoa, mutta sitten jos hänelle jää kuva minusta, että olen mustis. Kun sitä en mielestäni ole, vaan kyllä minusta silti hyvä asia selvittää olisi. Saatikka se miksi mies piilotti tuon kommentin viestiketjusta? Eikä eilis-illalla, kun viestiteltiin, niin sanallakaan maininnut, että esim, " jopas kaverilta tuli tyhmää / hassua läppää". Oli ihan hiljaa koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen,
Tiedän kyllä sen aiemmasta vähän pitemmästä suhteesta, että vasta 6kk tuntemisen jälkeen, tietää millainen toinen oikeasti on.
Itse olen toki tässäkin pelissä mukana ollut ja kun on toinen on sanonut rakkauden tunnustuksia, niin itse myös. Vaikka tiedän, ettei niitä voi näin ajoissa oikeasti tunteakaan. Ihastumista se vasta tässä vaiheessa on.
Vaan jotenkin jäi niin halju olotila miehen kaverin eilisestä kommentista. Tekisi mieli asiasta miehelle sanoa, mutta sitten jos hänelle jää kuva minusta, että olen mustis. Kun sitä en mielestäni ole, vaan kyllä minusta silti hyvä asia selvittää olisi. Saatikka se miksi mies piilotti tuon kommentin viestiketjusta? Eikä eilis-illalla, kun viestiteltiin, niin sanallakaan maininnut, että esim, " jopas kaverilta tuli tyhmää / hassua läppää". Oli ihan hiljaa koko asiasta.
Yhden tapaamisen jälkeen rakastat miestä?
Impulsiivinen sarjarakastuja, jonka suhteet eivät kestä. Luultavasti on hyvännäköinen, joka mahdollistaa tuon käytöksen.
Sinuna olisin jo vetämässä lenkkareita jalkaan.
Laitapa sille miehen kaverille yksityisviesti ja kerro, että näit tuon hänen kommenttinsa ja voisiko hän sanoa suorat sanat tuosta miehestä ja naisten pyörittelystä.
Nro. 13 niin olen vähän ajatellutkin tehdä. Harmi vain kun en laittanut nimeä ylös. En sitä ihan tarkalleen muista. Kuin ehkä etunimen.
Nro.11, miesten kanssa pitää vähän osata pelata. Pitää heidän kiinnostuksensa yllä.
Tulee mieleen yksi tuttu, joka on jo vähän vanhempi, mutta silti ei tuohon ikään asti ole ollut kai yhtään yli kolmen vuoden suhdetta. Kaikki kestävät jonkun vuoden, kaksi, kolme, ja sitten aika nopeasti uutta putkeen ja ollaan aina tosi "rakastuneita". Ja nyt on uutta suhdetta hehkuttanut alusta asti facebookissa. Jotenkin on tullut tunne, että koska muuten on somessa aika passiivinen, että on vaan tarve esitellä suhteita ja kumppaneita, mistä saa jotain itsetunnon kohotusta. Ja kyllä varmaan jotain tunteita tai himojakin on noissa suhteissa, mutta kyllä ne varmaan vähän pinnallisia ovat, kun suhteet ovat pahimmillaan vaihtuneet lennossa niin, että ystävätkin ovat menneet sekaisin siitä, kenen kanssa seurustelee. On tullut vähän tunne, että haluaa lähinnä esitellä suhteita muille, ja vaikka varmasti itsekin fiilistelee, niin ei kuitenkaan pysty oikeasti rakastumaan. Vähän ongelmainen tapaus tuntuu olevan tunne-elämältään muutenkin (mm. hankala lapsuuden suhde toiseen vanhempaan, jne). Tämä myös julistaa hyvin varhaisessa vaiheessa somessa suhdettaan. Hänen somensa onkin huvittava kollaasi nyksiä ja eksiä, kun kaikki eksien kuvat on kuitenkin jätetty sinne, ja kun tosiaan ei oikein paljon muuta postaile, niin lähinnä siellä on yhteisselfietä kumppanin kanssa yms.
Vierailija kirjoitti:
Laitapa sille miehen kaverille yksityisviesti ja kerro, että näit tuon hänen kommenttinsa ja voisiko hän sanoa suorat sanat tuosta miehestä ja naisten pyörittelystä.
No enpä tiedä... Jos minulla tulisi tuollainen viesti, niin en kyllä lähtisi omasta ystävästä tai kaverista juoruilemaan. Vastaisin siihen ehkä jotain tyyliin "kysy henkilöltä itseltään, hän kertokoon omat asiansa" tms. Kyllä ihmiset yleensä pitävät kaverin puolta tai ainakin pysyttelevät itse ulkopuolsina. Voisitteko kuvitella jonkun miehen juoruilevan kenties hyvästäkin kaveristaan jollekin tuntemattomalle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Nro. 13 niin olen vähän ajatellutkin tehdä. Harmi vain kun en laittanut nimeä ylös. En sitä ihan tarkalleen muista. Kuin ehkä etunimen.
Nro.11, miesten kanssa pitää vähän osata pelata. Pitää heidän kiinnostuksensa yllä.
Aha, no sitten ansaitsette toisenne. Melkoisen inflaation on rakastaminen kaltaistenne ihmisten takia kärsinyt.
Nro.17; En tarkoita mitään huonoa peliä, vaan lähinnä tuota, että on mukana toisen tunnereaktioissa. On niissä samaa mieltä toisen kanssa. Vaikkei itsellä vielä tunteet niin pitkällä toista kohtaan olisikaan. Toisen kiinnostus säilyy, kun huomaa, että toinenkin on mukana jutussa.
Sanajärjestyksesi mielenkiintoinen on
Tässä haisee valkoinen roska*väki ja live-laugh-love-meininki todella vahvasti.
Alkuperäinen,
Ja kuka tuon kommentin laittoi, laittoi myös tämmöiset hymiöt perään: 😂😂
Että en tiedä mitä noillakin tarkoitti?
Minulle mies sanoi, että hälle on viime kesänä ollut säpinää jonkun naisen kanssa, mutta muista kuvioista ei puhunut. Suhde mennyt poikki naisen mustasukkaisuuden takia.
Uudesta vuodestakin sanoi minulle, että oli itse ollut jossain baarissa ja mennyt sen jälkeen kotiin nukkumaan. Noh' hänen seinällä luki, että on reissussa ollut jonkun naisen kanssa. Ja hehkutti sen perään, että "uusi vuosi & uusi rakas".