Luottaako mieheen vai ei?
Tutustunut olen hetki sitten yhteen mieheen ja viestejä useita vaihdettu. Tällä viikolla tavattiin ja mies niin tykästyi minuun, että halusi Faceenkin tiedon oitis laittaa, että ollaan yhdessä. ( Itsestä ei kukaan voi näin lyhyellä ajalla oikein kunnolla tykästyä toiseen, se vie pitemmän ajan. )
Kunnes sitten eilen yksi miehen kaveri laittoi seuraavan kommentin "Sää vaihdat naista, kuin toinen sukkia".
Ei tuo kauaa seinällä ollut, kun viesti hävisi. Mies taisi sen pistää piiloon.
Vaan jäi itselle halju olotila sen jälkeen. Kiinnostunut olen miehestä, ehkä jopa ihastunutkin. Mutta kyllä nyt tunteet hävisivät aika lailla vähiin.
Kun hän on reilusti minua vanhempi, niin luulin, ettei olisi tuon sorttinen, että naisia naisen perään. Olisi jo rauhoittunut tuohon ikään mennessä.
Tietty se on näin, että jos joku tuntuu liian hyvältä, niin se ei useinkaan ole totta.
Tuo mies on puhunut todella nätisti minulle, ollut todella huomaavainen ja kysellyt vointia & sanonut olevansa huolissaan minusta. Joka päivä lähettänyt tällä viikolla useita rakkauden tunnustuksia ja sanonut kaipaavansa minua.
Niin tuntuu, että suunsa lämpimikseenkö puhuu? Asioita mitkä eivät totta olekaan.
Tutkin hieman miehen Face - sivuja ja hällä ollut joku vuoden alussa & loppusyksystä. Tietysti eri naiset.
Tapaamisessa kysyin onko hän Facessa? Ja sanoi olevansa & painotti sitä, että menneistä asioista ei pidä sitten suuttua - tarkoittaen mitä tekstiä hänen seinällä on. Eli jos hänet siis kaveriksi pyydän. Että kuitenkin rehellisesti kertoi asiasta tuolla tavoin.
Siihen sanoin vain, että jokaisella meistä on menneisyytemme mistä ollaan tähän hetkeen tultu.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Laitapa sille miehen kaverille yksityisviesti ja kerro, että näit tuon hänen kommenttinsa ja voisiko hän sanoa suorat sanat tuosta miehestä ja naisten pyörittelystä.
Ehkä ei ole hyvä taktiikka. Tieto kyselystä voi kantautua vääriin korviin. Ja jos ovat hyviä kavereita, et voi luottaa samaasi vastaukseen, vaan saat jonkin mahdollisimman uskottavan hätävalheen.
Ne naurupallerot viestin perässä voivat viitata siihen, että kyseessä on jokin sisäpiirivitsi, jota ei ulkopuolinen ymmärrä. Keihin tai mihin ne "naiset" viittaavat? Sen miehen isoäitiin ja narttukoiraan? Luultavasti ei, mutta ehkä on mahdollista.
Kuulostaa mieheltä johon ei kannattaisi tuhlata montakaan minuuttia elämästään. Liika kiirehtiminen, suhteen huutelu kaikille, ym ym. Liekö tiukoilla kisa kuka saa nuorimmalla naiselta tai jotain vastaavaa ja siksi elvistelee kavereilleen suhteestanne
"No enpä tiedä... Jos minulla tulisi tuollainen viesti, niin en kyllä lähtisi omasta ystävästä tai kaverista juoruilemaan. Vastaisin siihen ehkä jotain tyyliin "kysy henkilöltä itseltään, hän kertokoon omat asiansa" tms. Kyllä ihmiset yleensä pitävät kaverin puolta tai ainakin pysyttelevät itse ulkopuolsina. Voisitteko kuvitella jonkun miehen juoruilevan kenties hyvästäkin kaveristaan jollekin tuntemattomalle naiselle?"
No jos olisit siis itse kirjoittanut kaverisi seinälle julkisen viestin kaikkien luettavaksi:
"Sää vaihdat naista, kuin toinen sukkia😂😂".
Niin eipä se kyllä paljoa kertoisi siitä, että pitäisit kaverisi puolia. Vaan tuo tavallaan paljastaa, että yrittäisit varoittaa tätä uutta naista tuolla julkisella kommentilla.
Ja siinä tapauksessa olisit valmis vastaamaan uusimmalle naiselle faktat hänen kysyessään.
Onhan tälle uudelle naiselle selvinnyt facen kautta, että miehellä on vuonna 2019 ollut jo vaikka kuinka monta naista, joita on hehkuttanut facesivuillaan.
Kirjoitustyylistä päätelleen ap on Työväenopiston eläkeläisten kirjoituskurssilla ja suorittaa tehtävää "Mirkku on tavannut epäilyttävän miehen ja kyselee keskustelupalstalta neuvoja".