Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laihtuminen olisi helppoa, olisi vain onnellisia lihavia ihmisiä

Vierailija
13.02.2020 |

Jos laihtuminen olisi helppoa, olisi vain onnellisia lihavia ihmisiä, koska olisivat lihavia omasta tahdosta. Muut ex-lihavat, olisivat jo laihtuneet, eivätkä kärsisi enää liiallisen painon aiheuttamasta ahdistuksesta tai masennuksesta (eikä yhteiskunnan ja inhottavien ihmisten halveksunnasta). Ja ei, laihtuminen ei ole helppoa. Kaikki ”syö vähemmän, liiku enemmän” huudot ei auta ketään. Ne vain vaikeuttaa jo valmiiksi vaikeeta tilannetta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tämän päivän laihdutus ohjeilla ei ole konsti eikä mikään laihduttaa. Vaikeinta on pysyä siinä saavutetussa painossa, kun kilot ovat lähteneet.

Vierailija
2/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihtuminen ole lainkaan vaikeaa, jos sen osaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lihominen on vaikeaa.

Vierailija
4/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin - siis jos on hoikka. 

Hoikkana verensokeri pysyy tasaisena mikä estää herkunhimon syntymisen ja rasva-aineenvaihdunta toimii niin kuin pitää. Hoikkana liikkuminenkin on niin kepeää, että ihan mielellään ulkoilee tunnin pari. :)

Vierailija
5/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeästi kipaiseva keijukainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana verensokeri pysyy tasaisena mikä estää herkunhimon syntymisen ja rasva-aineenvaihdunta toimii niin kuin pitää. Hoikkana liikkuminenkin on niin kepeää, että ihan mielellään ulkoilee tunnin pari. :)

Olen hoikka, mutta minulla on kyllä kovaa herkkuhimoa... Liki päivittäin tulee syötyä esimerkiksi suklaapatukoita. Ikään, kuin se olisi joku pakkomielle saada edes se yksi patukka per päivä...

Vierailija
6/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen sinänsä on todella helppoa. Olen itse laihtunut yli 20 kg ainakin 10 kertaa elämässäni. Sen sijaan se painon pitäminen alhaalla sitten kun on laihtunut on aika haastavaa ja käy jokaisen jojoilukerran jälkeen entistä vaikeammaksi. Päätyy tällaisiin kierteisiin kuin minä, että paino on aina joko kovassa lasku- tai kovassa noususuunnassa, ei koskaan tasaisena missään. Ahmimiset ja laihdutukset vaihtelee. Ja jos yrittää lopettaa laihduttamiset, paino vaan nousee ja nousee.

Vierailija
7/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen sinänsä on todella helppoa. Olen itse laihtunut yli 20 kg ainakin 10 kertaa elämässäni. Sen sijaan se painon pitäminen alhaalla sitten kun on laihtunut on aika haastavaa ja käy jokaisen jojoilukerran jälkeen entistä vaikeammaksi. Päätyy tällaisiin kierteisiin kuin minä, että paino on aina joko kovassa lasku- tai kovassa noususuunnassa, ei koskaan tasaisena missään. Ahmimiset ja laihdutukset vaihtelee. Ja jos yrittää lopettaa laihduttamiset, paino vaan nousee ja nousee.

Älä ota tätä ilkeilynä, mutta sun ruokavalio on väärä. Kun kerran joka painonpudotuksen jälkeen palaat vanhaan painoa nostavaan elämäntapaan ja ruokavalioon, niin eikö silloin kellot soita että joku on pielessä, ja silloin sitä elämäntapaa ja ruokailua pitää muuttaa loppuelämäkseen niin ettei paino enää nouse 🤔

Vierailija
8/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeästi kipaiseva keijukainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä syön herkkuja joka päivä. Sekä muutenkin paljon rasvaista ruokaa.

Vierailija
9/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen on helppoa. Et vain syö sokeria ja liiku edes jonkin verran. Ihmiset vain ovat tyhmiä ja laiskoja ja päätyvät lihaviksi kun eivät pysty vastustaa pullaa ja pizzaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi