Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuo Meeri Koutaniemi ensimmäistä kertaa metsässä?

Vierailija
13.02.2020 |

Tunnen myötähäpeää. Toinen yrittää olla niiin "yhtä" luonnon kanssa, voi hyvänen aika miten teennäistä. Saimikin katsoo ihan ihmeissään että onko tuo tyttö tosissaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kotoisin metsästä

Vierailija
2/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamosta kotoisin, joten luulisi, että metsä on sille tuttu paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjelma

Vierailija
4/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusamosta kotoisin, joten luulisi, että metsä on sille tuttu paikka.

No ei näytä olevan

Vierailija
5/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevän teennäinen nainen.

Vierailija
6/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Peppi Pitkätossu -hyppely, lol

Vierailija
7/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piteli jotain jäkälää kämmenillä ja tyrkytti Saimillekin "siis haista tätä, haista mikä tuoksu!". Hohhoijaa, pyöri, tanssi ja hyppeli, selvästi yritti vetää jotain eteeristä luonnonlapsi roolia. 😂

Vierailija
8/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ohjelma

Villa Hintikka

Vierailija
9/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri Koutaniemi on ulkonäöltään kaikkein kosmopoliittisin suomalainen. Jos ei tietäisi missä sen sukujuuret on niin voisi yhtä hyvin epäillä Inuiitiksi, Pohjois-Amerikan intiaaniksi, Etelä-Amerikan alkuasukkaiden perilliseksi, Tiibeteiltä, Andeilta kotoisin olevaksi tai saamelaiseksi. Sam Yaffan ulkonäkö on myös samalla lailla hieman epämääräisen kosmopoliitti.

Vierailija
10/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Meeri suomalainen siis? Mistä hänen juurensa ovat?

Vierailija
11/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri on kauneimpia suomalaisia naisia, eksoottisella tavalla, aiva upea ilmestys.

Vierailija
12/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa tulla monille yllätyksenä. Kuusamoon on muuttanut aikoinaan paljon väkeä rannikolta, lännestä. Heidän esivanhempansa tulivat gtaas sinne Ruotsista. Geenitutkimuksella ja sukututkimuksella tuo selviäisi. Ihmisen syntymäpaikka ei kerro välttämättä juurikaan mitään hänen alkuperästään. Me ajattelemme vaan monista asioista niin kovin rajoittuneesti ja yksipiippuisesti sekä teemme lapsellisia yleistyksiä.

Minusta Koutaniemi vaikuttaa saksalaiselta.

Vierailija
13/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta Koutaniemi vaikuttaa saksalaiselta."

Jaa-a. Minusta Koutaniemi vaikuttaa just siltä, että se on huomannu tämän nykyisen henkisyys-trendin ja koittaa toimia just sen mukaan, mikä nyt on in. En siis vähättele sen työtä ollenkaan, on varmasti erinomainen valokuvaaja ja käsittelee todella vaativia aiheita. Kai tuo on sitten yksi osa kuvaajan myyntityötä, että siinäkin pitää koittaa brändät itsensä persoonana. En vaan ymmärrä. Mieluummin katselisin niitä sen valokuvia ja niistä reissuista tehtyjä reportaaseja, kuin tätä iänikuista "olen Meeri, olen eteerinen, olen Kuusamosta, olen sitä tätä ja tuota..." -hyppelemistä.

Vierailija
14/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan mietin millä rahalla se reissannut kuvauksiaan tekemässä yms ?  joku 12000e apuraha ei riitä mihinkään, ja tonnin tulot päälle.

Nuo rahat menee normi elämään tuplaten jo vuodessa. ilman reissuja ja kameraa.

Vierailija
15/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Minusta Koutaniemi vaikuttaa just siltä, että se on huomannu tämän nykyisen henkisyys-trendin ja koittaa toimia just sen mukaan, mikä nyt on in. En siis vähättele sen työtä ollenkaan, on varmasti erinomainen valokuvaaja ja käsittelee todella vaativia aiheita. Kai tuo on sitten yksi osa kuvaajan myyntityötä, että siinäkin pitää koittaa brändät itsensä persoonana. En vaan ymmärrä. Mieluummin katselisin niitä sen valokuvia ja niistä reissuista tehtyjä reportaaseja, kuin tätä iänikuista "olen Meeri, olen eteerinen, olen Kuusamosta, olen sitä tätä ja tuota..." -hyppelemistä.

En minäkään ymmärrä sitä miksi taiteilijan pitäisi korostaa omaa persoonaansa. Työt puhukoon puolestaan.

Vierailija
16/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaan mietin millä rahalla se reissannut kuvauksiaan tekemässä yms ?  joku 12000e apuraha ei riitä mihinkään, ja tonnin tulot päälle.

Nuo rahat menee normi elämään tuplaten jo vuodessa. ilman reissuja ja kameraa.

Entä jos Sam Yaffa on varakas?

Vierailija
17/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se hyppely kuitenkaan ihan väkisin kotiin tule, jos ei sitä itse katso. Esim. mä oon kyllä nähnyt Koutaniemen valokuvia ja pidän niistä, mutta ei tällainen hyppely ole mulle missään eteen tullut.

Vierailija
18/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä sitä miksi taiteilijan pitäisi korostaa omaa persoonaansa. Työt puhukoon puolestaan.

Varmaan siksi, että mediassa esillä oleminen tarkoittaa myös rahaa. Esim. Martti Suosalo sanoo ihan suoraan, että hän antaa haastatteluja lehtiin, koska saa niissä promotoida omia töitään, joita tekee oman yrityksensä kautta. 

Vierailija
19/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan Meeri ainakin Taiteilia

Vierailija
20/37 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani kertoi että Meeri on isoäitinsä näköinen jonka sukunimi ei taida edes olla kuusamolainen. Sitten hänellä on juuria Paanajärvellä, eli sillä alueella minkä venäläiset varastivat itselleen Kuusamosta. Paanajärvellä on ollut kirkko, ei tietoa mitä kirkonkirjoille tapahtui. En tiedä mikä on paanajärveläisten alkuperä. Jos mennään sukututkimukseen, tämä kertoo vain mitättömän osan ihmisen sukujuurista koska ei voi edes olla varma kuka mistäkin tuli minnekin. Menneisyyttä ja historiaa on tutkittava tarkemmin.

Ennen oli Suomessa kovasti muuttoliikettä. Toivottavasti suomalaiset tietävät edes sen.