Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian "vanha" yöpymään appivanhemmilla?

Vierailija
13.02.2020 |

Asumme mieheni kotimaassa yhdessä Euroopan maassa, mutta opiskelupaikkakunta on melko kaukana hänen perheensä kotikaupungista. Viimeiset kolme vuotta olemme siis joka kesä viettäneet 2-4 viikkoa hänen vanhempiensa luona, mutta nyt alkaa tuntumaan, että näin 25-vuotiaana ei enää huvittaisi. He ovat kyllä mukavia ja toivottelevat aina tervetulleeksi, mutta sitten kun olemme siellä vaikuttavat kuitenkin ärsyyntyvän pikkuasioista. Toki, heidän koti heidän säännöt, mutta asiat ovat todella erikoisia. Viimeksi tuli kommenttia esim siitä kun olimme keittiössä ja leivoimme ja siitä aiheutui sotkua juuri siinä hetkessä. Siis tottakai siivosimme jälkemme kun olimme valmiita, mutta ihmettelyä tuli siis siitä että siinä leipomisen aikana oli sotkuista.

Tunnen itseni hieman liian aikuiseksi ollakseni siellä edelleen passattavana. Ongelma on, että tiedän poikaystäväni haluavan yhä nähdä perhettään eikä hän tiedä minun tuntevan näin. Hotelli ei pidemmäksi aikaa ole vaihtoehto kun molemmat ollaan opiskelijoita (=rahaa ei ole liikaa). Toisaalta en haluaisi, että hän menisi kesäksi sinne ja minä jäisin kotiin yksin sillä haluaisin viettää hänen kanssaan sen pienen osan kesästä kun meillä on sitä lomaa ennen kesätöiden alkua. Mitä minun kannattaisi tehdä, kerronko ajatuksistani vai laitanko tekohymyn huulille ja kestän vaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla