Olen lapsesta asti tuntenut ns. pimeyden sisälläni
Nyt tulee ehkä outoa tekstiä, mutta olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.
Diagnosoitu masennus, tunne-elämän epävakaisuus, pakko-oireinen häiriö ja estynyt persoonallisuus. Lääkkeet, eivätkä juttelut psyk.sairaanhoitajien kanssa tuota tulosta.
Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.
N26
Kommentit (310)
Ap se täällä vaan huo.mioh.uoraa,
On se tyyppi joka haisee vähän pissalle kassajonossa ja ostaa laputettuja tuotteita.
Ei riitä kyvyt opiskelemaan..syö mitä sattuu..on vähän läski.
Ei varsinaisesti kiinnosta ketään.
Lihanpala joka hengittää
https://images.app.goo.gl/TK9KjYwevS588pRN7
Papa Emeritus ii <3 tässä on sitä sex appealia.
Niin oi pimeyden lapsi
Kuvaileppa koulutustasi ,kotiasi ja ulkomuotoasi
Oletko transsu?..niinkuin se s.arjakuristaja?
sinulla on pakonomaisia ajatuksia. luin aikanaan Viktor Franklinin kirjan juuri näistä pakkomielteistä. Hän oli maailmankuulu psykiatri ja logoterapian uranuurtaja ja erikoistunut mm. pakkomielteisiin.
Hän huomasi, että liioittelemalla pakkomielteitään tietoisesti, niistä pääsi eroon.
Eräällä naisella oli pakkomielteinen pelko siitä, että hän tarttuu puukkoon ja alkaa surmaamaan Frankln kehoitti häntä kulkemaan kadulla ja surmaamaan mielessään jokaisen vastaantulijan. Koko homma alkoi tuntua hänestä tylsältä ja hän pääsi pelostaan eroon.
eräs artisti pelkäsi kuollakseen mokaavansa itsensä. Hänen piti ennen esitystä päättää, että nyt hän mokaa kunnolla. Hän näyttää koko maailmalle, miten ollaan maailman surkein, kömpelöin, onnettomin esiintyjä. No ramppikuume ja suorituspaineet katosivat saman tien, kun hän päätti että nyt hän mokaa tietoisesti ja totaalisesti ja hän oli rento ja sulava kuin mikä.
Eli kokeile tosiaan olla se "saatanankätyri".suunnittele päässäsi jotain kauheuksia tyyliin uhraan pikkuvauvoja saatanalle tai mene vaikka kadulle kävelemään. ota kasvoillesi liioitellun infernaalinen ilme ja mulkoile ihmisiä tyyliin: " olen lucifer ja sytytän sinut tuleen."
tämä menetelmä perustuu samaan ajatukseen, kuin että sinun pitäisi nukkua, mutta et saa millään unta. Juuri kuin Päätät, että valvot sitten koko yön, sytytät valot ja alat keksiä itsellesi puuhaa, niin eikös sinua ala väsyttää ja nukahdat. tai että menet juhliin ja päätät pitää urakalla hauskaa niin eikös intosi lässähtää jo alkuillasta mutta jos otat asenteen, että murjotat koko illan, niin etkös innostukin ja sulla on hauskempaa kuin ikinä. koska sulla ei ole paineita ja pakkomiellettä "onnistuneesta illasta".
Vierailija kirjoitti:
On se tyyppi joka haisee vähän pissalle kassajonossa ja ostaa laputettuja tuotteita.
Lihanpala joka hengittää
Ok. Mitä nyt juuri lopetin tässä työpäiväni, jonka pidin etäillessä kotona. Tämän jälkeen kävin kaupassa, ihan tuoksuen hyvältä, koska olin käynyt suihkussa ja laittanut hajuvettä. Niin ja meikkasinkin, koska tykkään.
Mutta mee sinä trollailemaan muualle. Ketjuja sinun makuusi löytyy varmaan vaikka kuinka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin oi pimeyden lapsi
Kuvaileppa koulutustasi ,kotiasi ja ulkomuotoasi
Oletko transsu?..niinkuin se s.arjakuristaja?
Oon 165cm/95kg.
Asun kontulassa tukiasunnossa.
Äitini oli uskovainen..isääni en ole tavannut.
Oon käynyt peruskoulun ja rippikoulun(äiti pakotti)
Vaatteita en juuri ostele.
Herkkuruokaa on maksalaatikko rusinoilla ja suklaa
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/TK9KjYwevS588pRN7
Papa Emeritus ii <3 tässä on sitä sex appealia.
Antautuisin 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihanpala joka hengittää
Ok. Mitä nyt juuri lopetin tässä työpäiväni, jonka pidin etäillessä kotona. Tämän jälkeen kävin kaupassa, ihan tuoksuen hyvältä, koska olin käynyt suihkussa ja laittanut hajuvettä. Niin ja meikkasinkin, koska tykkään.
Mutta mee sinä trollailemaan muualle. Ketjuja sinun makuusi löytyy varmaan vaikka kuinka.
Ap
Ootko lihava..ootko GOOTTI?
gootit on outoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihanpala joka hengittää
Ap
Öööh
Itse kirjoittelet uskovasi Luciferin olemassa oloon?
kukkuu..kuka on sekaisin? kuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihanpala joka hengittää
Ap
Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihanpala joka hengittää
Ap
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.N26
Oliko äitisi YYHOO?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihanpala joka hengittää
Ap
Öööh
Itse kirjoittelet uskovasi Luciferin olemassa oloon?kukkuu..kuka on sekaisin? kuka
Ap
Jos ihminen on niin sekaisin että luulee olevansa saa.tanan jälkeläinen...ei luulisi että syyttäisi muita trollailusta.
Kehtaa vielä valehdella käyvänsä töissä (muka etänä)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on niin sekaisin että luulee olevansa saa.tanan jälkeläinen...ei luulisi että syyttäisi muita trollailusta.
Ok. Mitä nyt juuri lopetin tässä työpäiväni, jonka pidin etäillessä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kansajokapimeydessä kirjoitti:
enkeli seuraa sua! kirjoitti:
Paha mielessä kirjoitti:
Ap pahuus kutsuu!!!
naapurin täti tuijottaa loukkaavasti...uhraa sen kissa belzebuubille..ei tuijota enää
Se on se pahuus , et sinä, kun sen teon tekee
Ap, sinulla on aina mahdollisuus valita pimeyden sijaan valo. Valitse hyvä aina uudestaan ja uudestaan, niin sitä kautta sisimmän pimeys alkaa hävitä. Tosin jokaisella meistä on varmaan hieman sitä pimeyttä sisimmässä, kukaan ei ole täysin puhdas ja viaton. Joten et ole yksin tunteesi kanssa. Ideana onkin yrittää kasvaa tämän elämän aikana niin, että muuttuu rakkaudellisemmaksi ja myötätuntoisemmaksi ja saa enemmän valoa sisimpäänsä. Tämä on joskus vaikea tie, mutta se kannattaa aina.
Mitä hyötyä Ap:lle on valon seuraamisesta?
Kerroppa nyt...perustele
No, esimerkiksi sielu eheytyy ja kasvaa.
Mikä on sielu?
Olen ateisti ja samoin kissaniSielu on se joka irtautuu ruumiistasi ja menee taivaaseen.
Kissallasi ei ole sielua.
Kissa on sieluton elukkaSielu on se perimmäinen minuus ja tämän elämän kokija. Uskon itse, että sielu jatkaa elämäänsä fyysisen ruumiin kuoleman jälkeen. Mistä tiedät, että kissasi on ateisti? :) t. se jolta kysyit
mistä sinä tiedät että eläimellä on sielu?
jos eläimellä on sielu, voinko KASVATTAA sieluani syömällä eläimiä?
Tämä on mielenkiintoista, että "sielukasvaa". Kuuluuko ajatus johonkin tiettyyn uskontoon?
Vierailija kirjoitti:
En valehtele ja tuntuu ihan turhalta edes uskotella sulle, mutta olen asiantuntijahommissa, eli ihan hyvässä työssä.
En ole lihava, enkä gootti. Meikkaan normaalisti ja pidän naisellisesta pukeutumisesta. Lasketaanko mustaksi lakatut kynnet goottityyliksi?
Äitini ei ollut yh. On vielä isäni kanssa yhdessä. Naimisissa tosin he eivät ole.
Oliko vielä jotain tyhmiä kysymyksiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaa vielä valehdella käyvänsä töissä (muka etänä)Ok. Mitä nyt juuri lopetin tässä työpäiväni, jonka pidin etäillessä kotona.
On sullakin huvit :D
Ap
Ap, luulen ettei tämän ketjun lukeminen ole hyväksi mielenterveydellesi. Tai no, ainakin voit lohduttautua sillä, että on paljon ihmisiä jotka ovat vielä enemmän hukassa ja sekaisin- eivätkä he edes tiedosta sitä. Ota ketjusta ne vinkit ja ajatukset, jotka koet hyödyllisiksi ja anna kaiken muun mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Onko ap se sama N26 tällä palstalla, joka Jokerriin on samaistunut?
Eläimet eivät ole jauhelihaa.
Et pystyisi tap.pamaan kärpästäkään
Olet täysi tossukka
Sinussa ei ole pimeyttä..olet vain tylsistynyt.
Kukaan ei huomaa sinua..häviät tapettiin