Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lapsesta asti tuntenut ns. pimeyden sisälläni

Vierailija
13.02.2020 |

Nyt tulee ehkä outoa tekstiä, mutta olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.

Diagnosoitu masennus, tunne-elämän epävakaisuus, pakko-oireinen häiriö ja estynyt persoonallisuus. Lääkkeet, eivätkä juttelut psyk.sairaanhoitajien kanssa tuota tulosta.

Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.

N26

Kommentit (310)

Vierailija
261/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuitenkin uskovat, että jumalattomat joutuvat tuliseen helve ttiin, jossa heitä kidute taan ikuisesti. Onko tämä opetus johdonmukainen? Ihmisen elinikä on vain 70–80 vuotta. Vaikka joku toimisikin äärimmäisen jumalattomasti koko elämänsä ajan, olisiko ikuinen piina oikeudenmukainen rangaistus? Ei. Olisi räikeän epäoikeudenmukaista piinata ihmistä ikuisesti niiden syntien vuoksi, joihin hän lyhyen elämänsä aikana ehtii syyllistyä.

Vierailija
262/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiduttaminen on inhottavaa ja vastenmielistä. Entä Juma lan aiheuttama kid utus? Voitko kuvitella sellaista? Juuri tällainen ajatus sisältyy opetukseen helv etin tul esta, joka on monien uskontojen virallinen oppi.

Kuvittele hetken verran seuraavanlaista kauhistavaa näkymää: Jotakuta ihmistä paahdetaan kuuman rautal evyn päällä. Tuskissaan hän huutaa a rmoa, mutta huudot kaikuvat kuuroille korville. Kidutus jatkuu jatkumistaan, tunnista toiseen, päivästä toiseen, taukoamatta.

Vaikka tuo uhri olisi tehnyt millaisen rikoksen tahansa, etkö tuntisi sääliä häntä kohtaan? Entä se, joka antoi määräyksen kiduttaa? Voisiko hän olla rakkaudellinen persoona? Ei tosiaankaan! Rakkaus on armollinen ja sääliväinen. Rakastava isä voi rangaista lapsiaan, mutta hän ei ikimaailmassa kiduttai si heitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiduttaminen on inhottavaa ja vastenmielistä. Entä Juma lan aiheuttama kid utus? Voitko kuvitella sellaista? Juuri tällainen ajatus sisältyy opetukseen helv etin tul esta, joka on monien uskontojen virallinen oppi.

Kuvittele hetken verran seuraavanlaista kauhistavaa näkymää: Jotakuta ihmistä paahdetaan kuuman rautal evyn päällä. Tuskissaan hän huutaa a rmoa, mutta huudot kaikuvat kuuroille korville. Kidutus jatkuu jatkumistaan, tunnista toiseen, päivästä toiseen, taukoamatta.

Vaikka tuo uhri olisi tehnyt millaisen rikoksen tahansa, etkö tuntisi sääliä häntä kohtaan? Entä se, joka antoi määräyksen kiduttaa? Voisiko hän olla rakkaudellinen persoona? Ei tosiaankaan! Rakkaus on armollinen ja sääliväinen. Rakastava isä voi rangaista lapsiaan, mutta hän ei ikimaailmassa kiduttai si heitä!

No mikä jottei.

Ateisti ei ole jumalan lapsi

Pannuun vaan!

Vierailija
264/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkas mielikuvitus kirjoitti:

FEIKKI PAHIS! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim ta.ppaa jonkun ja nauttii siitä = joutuu helskuttiin

niin eikö kannata t.appaa niin monta kuin kerkiää ,jäämättä kiinni?

esim soffi blöörfin mies tuo 100 kg kokaa

tuomio on sama kun jos tuo 10 kg `=tuomio sama ,voitto parempi

Nazii upseeri joutuu helskuttiin (teloitti tuhansia)

Ap joutuu helskuttiin (ajatteli tuhmia)

Nyt Ap joku ROTI

Kannattaa myös pitää öisin kädet peiton päällä

Ihmisen paras huvitus on

Niin Juuda sanoi Oonanille: ”Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi”. Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen. Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla. (1. Moos. 38:6–10).

Vierailija
265/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää pökköä pesään teille Jumalattomille! Sen te tulette saamaan.

Zinc

Vierailija
266/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kuitenkin uskovat, että jumalattomat joutuvat tuliseen helve ttiin, jossa heitä kidute taan ikuisesti. Onko tämä opetus johdonmukainen? Ihmisen elinikä on vain 70–80 vuotta. Vaikka joku toimisikin äärimmäisen jumalattomasti koko elämänsä ajan, olisiko ikuinen piina oikeudenmukainen rangaistus? Ei. Olisi räikeän epäoikeudenmukaista piinata ihmistä ikuisesti niiden syntien vuoksi, joihin hän lyhyen elämänsä aikana ehtii syyllistyä.

Kuules nyt..vastasyntynytkin on syntiä täynnä

Synnin palkka on k.uolema

Näin meille on rippikoulussa opetettu

Vierailija
267/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi olla vähän kaukaa haettua, mutta tuollaisilla oudoilla pakkomielteisillä, irrationaalisilla tuntemuksilla voi olla juuret jopa vauva-ajan kokemuksissa. Ehkä jopa ajalla ennen syntymää.

Vauvalla ei vielä ole kapasiteettiä "sanoittaa" tunteitaan ja kokemuksiaan ja siten käsitellä niitä, joten ne saattavat jäädä synkkänä möykkynä kummittelemaan koko elämäksi.

Se synkkä, pahantahtoinen hahmo vuoteesi vieressä saattoi olla isäsi tai äitisi, jonka näet "vauvan silmin", ajalta, jolloin et vielä kunnolla hahmottanut ihmisiä.

Oliko äidilläsi synnytyksen jälkeistä masennusta? Oliko hän kyvytön luomaan rakastavaa suhdetta sinuun alussa? Monet masentuneet äidit toteavat kauhuissaan jopa pelkäävänsä vauvaansa. Hän on outo ja inhottava, jopa vaarallinen. Vauva vaistoaa kauhun ja inhon, joka kohdistuu häneen ja näkee synkän, pahantahtoisen hahmon kehdon vieressä.

Kauhuklassikko "Rosemaryn painajainen" kuvaa pohjimmiltaan sitä masennuksesta johtuvaa psykoositilaa, missä äiti näkee lapsensa "paholaisena".

Oletko kokeillut hypnoositerapiaa?

Voit myös itse kokeilla harjoitusta, missä aluksi rentoudut mukavasti, sitten muistelet varhaisesta lapsuudestasi ensimmäistä kokemustasi, missä tajusit olevasi "paha". jos sellaista ei tule mieleen, niin kuvittele itsesi pikkuvauvana. Mene kehtosi luo ja katso vauva-itseäsi mielikuvissasi. Siinä hän on vaarallinen, vastenmielinen paholaisensikiö. hän itkee lohduttomana. seisot synkkänä uhkaavana hahmona hänen kehtonsa vieressä. Sitten ala ajatella, kuinka surkeassa asemassa hän siinä on yksinään, pimeässä orpona. tunnet hellyyttä ja sääliä ja nostat hänet syliisi ja sanot hänelle, että hän on maailman ihanin, suloisin ja kultaisin pikkuvauva. hellit häntä ja annat hänelle kaiken sen rakkauden minkä hän ansaitsee ja tarvitsee. Seuraa hänen reaktiotaan.

mielikuvaharjoittele silloin tällöin hoivaamalla tätä "sisäistä lastasi". anna hänelle varmuus siitä, että hän on rakastettu ja turvassa.

vaikka me olemme aikuisia, me silti kannamme lapsuuttamme mukanamme. meillä on "sisäinen vauvamme, lapsemme ja nuoremme" koko ajan mukanamme.

Pakko sanoa, että tämä oli aivan ihanasti kirjoitettu. Aion kokeilla tuota itsekin.

Vierailija
268/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan."

Vihaat uskovaisia, vaikka olet itsekin uskovainen? :D

Uskonto se satanismikin on, vieläpä kristinuskoon pohjaava uskonto.

Vierailija
269/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äiti meidän isää auttakoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Taisi pari kysyä, miten kotonani on suhtauduttu uskontoon. Vanhempani kuuluvat kirkkoon, mutta ovat lähinnä ateisteja. Perheessäni ei ole koskaan rukoiltu, puhuttu Jeesuksesta tai Jumalasta sanaakaan. Ainoat kosketukseni lapsena uskontoon ovat olleet koulun uskontotunnit ja kevätjuhlat kirkossa.

Isäni on alkoholisti ja pelkäsin häntä lapsena ja nuorena. Vanhempani riitelivät paljon tuon alkoholismin vuoksi ja muistan, kuinka tärisin aina, kun vanhempani tappelivat. Isäni ei oikein osoittanut rakkautta minulle koskaan, ei sanonut rakastavansa minua, mutta kritisoi ja ilkeili senkin edestä. En tuntenut turvaa, masennuin ja sairastuin pakko-oireiseen häiriöön noin 6-vuotiaana. Oireet pahenivat teini-iässä, sain lääkityksen pakko-oireisiin ja löysin uskonnon.

Tämän jälkeen ensimmäinen parisuhteeni oli väkivaltainen. Mies pahoinpiteli minua lähes päivittäin. Oli kertoja, kun pissasin housuun pelosta ja olin niin mustelmilla ja haavoilla (mies ruoski minua johdoilla), etten pystynyt kävelemään.

Kun pääsin pois tuosta suhteesta, meni aikaa että pääsin jaloilleni. Jatkoin uskovaisuutta (olin siirtynyt kristinuskosta islamiin), mutta vähitellen pimeyden tunne alkoi taas hiipiä ja ottaa valtaa minusta.

Hylkäsin rukoilun ja kaikki uskovaiset ystävät ja keskityin opiskeluun, töihin ja löysin alkoholin.

Ryyppäsin vuoden verran joka viikonloppu, kunnes sairastuin ja vähensin alkoholin kulutusta reilusti.

Eristäydyin ihmisistä (vaikkakin käyn töissä), masennuin ja rupesin vihaamaan kaikkea. Aloin kokea entistä enemmän epätodellisuuden tunnetta, näin mustan hahmon, Saatana vieraili unissani, peilistä katsoi outo ihminen, en minä.

Lääkityksiä muutettiin, kävin juttelemassa psyk.sairaanhoitajan kanssa, mutta lähinnä tämä ko. sairaanhoitaja aiheuttaa minussa ärsyyntymistä. Hän ei tajua tilannettani, eikä minua.

Tekisin itsemurhan ellen uskoisi joutuvani Helvettiin.

Niin ja olen aina tuntenut kaikkeen pahaan ns. yhteenkuuluvuutta. Jo lapsena lempilukemista olivat kirjat vampyyreistä. Olen lukenut okkultismista, saatanasta ja paholaisista, koska nämä ovat olleet mielenkiintoisia asioita ja koska olen tuntenut vetoa pimeyteen aina. En kuitenkaan halua ihannoida Saatanaa tai antaa hänelle periksi.

Nyt on taass niin sekavaa tekstiä, anteeksi. En ole nukkunut moneen yöhön kunnolla ja kaikki tuntuu sumealta.

Kirjoitin aikaisemmin, että epäilen kyseessä olevan epävakaa persoonallisuus. Tämän perusteella olen siitä melko varma. Turvaton lapsuus tekee rikkonaisia ihmisiä.

Siinä että ihannoi pimeyden estetiikkaa, tai mystiikkaa, ei ole mitään väärää, niin kauan kun ei tietoisesti tahdo tehdä eikä tee pahaa muille. Sillä ei ole mitään tekemistä varsinaisen pahuuden kanssa. On paljon ihmisiä, jotka esiintyvät "valon" tuojina: saarnaajia, kulttijohtajia, näkijöitä jne. jotka ovat puhtaasti sadistisia, vallanhimoisia, pahoja ihmisiä, joiden tavoite on hyväksikäyttää ja hallita muita. Ei kannata ajatella, että elämä olisi niin mustavalkoista, tai yksioikoista mitä hengellisissä piireissä opetetaan. Pimeys ei ole sama asia kuin pahuus. Sisäinen tyhjyys ei myöskään ole sama asia kuin pahuus.

Parasta nyt olisi koittaa rauhoittua, nukkua hyvin muutama yö ja sitten miettiä mikä on paras kanava hakea apua. Unohda nyt ainakin hetkeksi kaikki jutut paholaisista, hengistä ja enkeleistä. Voit palata niihin myöhemmin kun voit itse henkisesti paremmin, jos niin haluavasi tehdä. Omalla mielenterveydellä ei kannata leikkiä.

Minulla on siis diagnoosina tuo tunne-elämältään epävakaa persoonallisuushäiriö. Sitäkö meinasit? Toivottavasti en joudu psykoosiin. Tuntuu, että teen ja sanon asioita joita en haluaisi. Kuin jokin kontrolloisi minua. Pelottaa mennä töihin huomenna

Ap

Nyt kun näet tämän ap, lausu Isä meidän-rukous ääneen:

Isä meidän, joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa. Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meille meidän syntimme anteeksi niin kuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen vaan päästä meidät pahasta. Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

Ei tuo loitsu toimi, jos hurskastelija lausuu sen. Silloin ne on vain tyhjiä sanoja.

Yleensä kun hurskastelija tekee hyvää, niin se on kuin taskunpohjallisen hyvää. Se on käänteistä ja oikullista ja lähes mönkivää, eteen työntyvää.

Olisin hyvin varovainen loitsujen kanssa. Ne voivat aiheuttaa vakavaa ylimielisyyttä.

On hyvin ylimielistä toivoa, että joku suurempi on puolella ja että suurempi suojelee.

Ei ole mitään vakuutuksia tai lukkoja. Se tulee läpi lukkojen eika kuuntele sanoja. Se vain innostuu kun henkilö elää harhoissaan ja antaa mielensä auki esoterialle. Silloin jotain voi luikahtaa sisään ryminällä. Pienet potkuhousut vain rymistelevät korvakäytävällä kohti asetuksia.

Se luikahtaa sisään hyvästä, kun kirkkosisaret keskustelevat hurskastelevaan sävyyn lapsesta, joka menetti vanhempansa auto-onnettomuudessa. Kukaan ei kuitenkaan kannata perustuloa. Ei leivänpäällisistä haluta luopua. Annetaan vähän sääliä lapselle. 

Säälikin on syntiä (joku keskusteluun tahtomatta joutunut miettii).

Jos pinnan jännitteen toiselle puolelle lumpsahtanut "hiisi" lausuu isän meidän. Silloin se saa hyvin varjoisia piirteitä.

Kehottaisin ehkä välttelemään näitä loitsuja ja uskomaan niihin. Jokainen voi leikillään virkistyä tai pulahtaa, mutta ei kenenkään ole pakko jäädä pohjaan.

Kääntämään pään pois näytöltä. Kävelemään ikkunalle tervehtimään todellisuutta.

En toivo, vaan tiedän. Tiedän että Jumala on puolellani kuten myöskin ap:n puolella joka nyt vilpittömästi tuntuu etsivän tietään pimeydestä ulos.

Hassua että juuri toista ylimieliseksi moittiva on sellainen itse (Jeesuskin puhui miten tuomitsette , samalla tuomiolla teidätkin , liekö tarkoittanut tätä?) Jos et itse ylimielisyydessäsi kuuntele Jumalaa, älä evää sitä toiselta ihmiseltä.

Monet ihmiset ovat matkanneet pimeydestä valoon matkan.

Lopulta he aina työntävät päänsä uudestaan mustasta pisteestä (joka on laitettu valkealle pinnalle tahallaan) ja virkistäytyvät (ehkä tekopyhyydessään ja muka auttaakseen muita) pimeydessä. Todellisuudessa he haluavat vain ihailua ja palvontaa (katso kerron sinulle vähän elämästä ja pimeästä ja valosta(vauvakin tietää sen jo synnyttyään))

Sitten he kaikessa laupeudessaan osoittavat sormellaan luolan suuta tai mustassa tilassa olevaa valkeaa pistettä, josta paistaa valo.

Kyseessä on vain egoistininen yhdyntä ja taikatemppu. Osaat viedä ap:n tunneliin ja johdattaa hänet ulos.

Sellainen on elämä itsessään. Ei siinä ole mitään taikaa. Sitten kaipaat vielä taputuksia ja sen päälle julkeat nuhdella minua (ehkä lisä taputusten toivossa?).

Sisään ja ulos tapahtuma. Eräänlainen oivallus elämästä. Eliöt ja ihmisetkin ovat eräänlaisia luolia tai tunneleita.

Sinä sen tulkinnan teet toisista (luot jumaluudessaan minut, vaikka olen vain tekstin pätkä). Annat minusta väärän todistuksen että olen ylimielinen ja väität että joku suurempi voima on takanasi ja suojelee sinua. Totisesti sun pitää kuvitella olevasi jumala tai joku hänen suojatti. On sulla otsaa :D

Kyllä kaikki todisteet lukee viestissäsi. Tummensin sinua varten muutamia että voit aloittaa parannuksen.

Jätä ap rauhaan kuitenkin. Hän kaipaa rationaalisempaa seuraa.

Mitkään todisteet ei sensijaan puhu sen puolesta että olisin ylimielinen tai että olisin edes tuntenut mitään asetellessani sanoja sanojen perään mieli tyhjänä kaikesta.

Se mitä kirjoitan ei ole minuutta. Luot minusta epäjumalan ja vastavoiman harhoissasi. Kun tunnet että sinua on ehkä joku korkeampi voima kauttani ravistellut, niin säikähdät ja tuot Jeesuksen. Sitten epäilet hänen sanomisia. Liekkö ja ehkä.

Olet juuri oivallinen esimerkki ja itsesi todistus kaltaisestasi mustaa valkoisella.

Juuri sinun kaltaisista kanavointini varoitti ap:ta.

Nähtävästi tälle tahdottiin antaa vielä piste, vaikka itse suunnittelin käydä tyhjentämässä ulkohuussin.

Jos olisin kuten sinä, niin väittäisin että joku suurempi :D käski tulla tänne johdattamaan sinut valoon ja nuhteeseen. En kuitenkaan ole sellainen. Olen tarinoija ja opettaja.

Minä tunnistan totuuden sanoissasi. Voitko kanavoida minullekin? 

Minä taas tunnistin vain halun kirjoittaa todella korkealentoisen kuuloisesti, ja en kyllä saanut ihan selvää siitä, mitä tässä nyt haettiin takaa, ihan rehellisesti sanottuna.

Vierailija
270/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään tiedä aiheesta mitään. Satanisti uskoo itseensä ja elämään tässä ja nyt, siinä missä eri uskovaiset henkiolentoihin, korkeampaan todellisuuteen, johdatukseen ja kuoleman jälkeisiin hornankattiloihin tai paratiiseihin tai jälleensyntymiin, kuka mihinkin. Satanistille Saatana on pelkästään kristinuskosta otettu symboli, ei todellinen olio.

En tiedä, oliko tämä osoitettu minulle, mutta aiemmin tuolla kyllä kerroin tietäväni satanismin ja luciferilaisuuden eron. Satanismi ei kiinnosta minua, sillä uskon Luciferiin/Saatanan olemassaoloon.

En siis ole ateisti. Saatanaahan pitäisi vihata, miksen pysty siihen? Miksi tunnen yhteenkuuluvuutta ja ns kaipuuta häntä kohtaan? Ahdistavaa.

Tänne on tullut paljon kommentteja poissaolessani, luen ne läpi.

Yhdelle kysyjälle, en todellakaan nauti eläimen kärsimyksestä ja tunnen kyllä empatiaa kaikkia eläimiä ja joitakin ihmisiä kohtaan. Vihani kohdistuu ihmisiin, ei eläimiin.

Ap

Vierailija
271/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että islam ei toiminut, sen on kuitenkin saatana antanut antikristukselle aikanaan.

Ja kukahan näin sanoo? Islamissa pysytään synneistä erossa aika radikaalistikin, Saatana rakastaa syntiä tekeviä ihmisiä. Mikä idea olisi islamin keksimisessä saatanan käyttöön, kun ei siitä mitenkään hyödy?

Vierailija
272/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kansajokapimeydessä kirjoitti:

enkeli seuraa sua! kirjoitti:

Paha mielessä kirjoitti:

Ap pahuus kutsuu!!!

naapurin täti tuijottaa loukkaavasti...uhraa sen kissa belzebuubille..ei tuijota enää

Se on se pahuus , et sinä, kun sen teon tekee

Ap, sinulla on aina mahdollisuus valita pimeyden sijaan valo. Valitse hyvä aina uudestaan ja uudestaan, niin sitä kautta sisimmän pimeys alkaa hävitä. Tosin jokaisella meistä on varmaan hieman sitä pimeyttä sisimmässä, kukaan ei ole täysin puhdas ja viaton. Joten et ole yksin tunteesi kanssa. Ideana onkin yrittää kasvaa tämän elämän aikana niin, että muuttuu rakkaudellisemmaksi ja myötätuntoisemmaksi ja saa enemmän valoa sisimpäänsä. Tämä on joskus vaikea tie, mutta se kannattaa aina.

Mitä hyötyä Ap:lle on valon seuraamisesta?

Kerroppa nyt...perustele

No, esimerkiksi sielu eheytyy ja kasvaa.

Mikä on sielu?

Olen ateisti ja samoin kissani

Sielu on se joka irtautuu ruumiistasi ja menee taivaaseen.

Kissallasi ei ole sielua.

Kissa on sieluton elukka

Sielu on se perimmäinen minuus ja tämän elämän kokija. Uskon itse, että sielu jatkaa elämäänsä fyysisen ruumiin kuoleman jälkeen. Mistä tiedät, että kissasi on ateisti? :) t. se jolta kysyit

mistä sinä tiedät että eläimellä on sielu?

jos eläimellä on sielu, voinko KASVATTAA sieluani syömällä eläimiä?

Vierailija
273/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kansajokapimeydessä kirjoitti:

enkeli seuraa sua! kirjoitti:

Paha mielessä kirjoitti:

Ap pahuus kutsuu!!!

naapurin täti tuijottaa loukkaavasti...uhraa sen kissa belzebuubille..ei tuijota enää

Se on se pahuus , et sinä, kun sen teon tekee

Ap, sinulla on aina mahdollisuus valita pimeyden sijaan valo. Valitse hyvä aina uudestaan ja uudestaan, niin sitä kautta sisimmän pimeys alkaa hävitä. Tosin jokaisella meistä on varmaan hieman sitä pimeyttä sisimmässä, kukaan ei ole täysin puhdas ja viaton. Joten et ole yksin tunteesi kanssa. Ideana onkin yrittää kasvaa tämän elämän aikana niin, että muuttuu rakkaudellisemmaksi ja myötätuntoisemmaksi ja saa enemmän valoa sisimpäänsä. Tämä on joskus vaikea tie, mutta se kannattaa aina.

Mitä hyötyä Ap:lle on valon seuraamisesta?

Kerroppa nyt...perustele

No, esimerkiksi sielu eheytyy ja kasvaa.

Mikä on sielu?

Olen ateisti ja samoin kissani

Sielu on se joka irtautuu ruumiistasi ja menee taivaaseen.

Kissallasi ei ole sielua.

Kissa on sieluton elukka

Sielu on se perimmäinen minuus ja tämän elämän kokija. Uskon itse, että sielu jatkaa elämäänsä fyysisen ruumiin kuoleman jälkeen. Mistä tiedät, että kissasi on ateisti? :) t. se jolta kysyit

mistä sinä tiedät että eläimellä on sielu?

jos eläimellä on sielu, voinko KASVATTAA sieluani syömällä eläimiä?

Kyllä voit,

muista mitä isompi eläin ..sitä suurempi sielu

Vierailija
274/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään tiedä aiheesta mitään. Satanisti uskoo itseensä ja elämään tässä ja nyt, siinä missä eri uskovaiset henkiolentoihin, korkeampaan todellisuuteen, johdatukseen ja kuoleman jälkeisiin hornankattiloihin tai paratiiseihin tai jälleensyntymiin, kuka mihinkin. Satanistille Saatana on pelkästään kristinuskosta otettu symboli, ei todellinen olio.

En tiedä, oliko tämä osoitettu minulle, mutta aiemmin tuolla kyllä kerroin tietäväni satanismin ja luciferilaisuuden eron. Satanismi ei kiinnosta minua, sillä uskon Luciferiin/Saatanan olemassaoloon.

En siis ole ateisti. Saatanaahan pitäisi vihata, miksen pysty siihen? Miksi tunnen yhteenkuuluvuutta ja ns kaipuuta häntä kohtaan? Ahdistavaa.

Yhdelle kysyjälle, en todellakaan nauti eläimen kärsimyksestä ja tunnen kyllä empatiaa kaikkia eläimiä ja joitakin ihmisiä kohtaan. Vihani kohdistuu ihmisiin, ei eläimiin.

Ap

Oletko vegaani?

Jos syöt lihaa tai omistat kissan =ki.dutat eläimiä

Vierailija
275/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla mielikuvitus tarina, eli feikki-satanisti roolileikissään

Menee nyt pointtini ohi. En ole satanisti (=eivät edes usko raamatun/koraanin tai tooran Saatanaan), enkä luciferilainen, enkä halua tulla sellaiseksi. Haluaisin olla hyvä ja yksi niistä, jotka pääsevät taivaaseen. Pahoin kuitenkin pelkään. Pimeys asettui minuun jo kauan sitten, eikä lähde pois.

Ap

Se sama pimeys on meissä kaikissa. Sitä kai tarkoittaa Raamatun sanat:

”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.”

Ihminen on pimeä sydämessään. Jokainen ihminen. Uskoisin, että olet masentunut ja epävakauden takia herkkä kokemaan syyllisyyttä ja häpeää, mikä korostaa kokemustasi pahuudesta. En usko, että olet psykoosissa. Epävakauteen voi kuulua myös lyhyet aistihairahdukset erityisesti tunnekuormituksen alla. Uskon, että olet lähempänä Taivasten valtakuntaa kuin arvaatkaan. Koska vasta kun huomaa itse täydellisen pimeytensä ja syntisyytensä, voi todella tajuta, kuinka omilla teoilla ei taivaaseen pääse. Se on juuri kristinuskon ydin: olet syntinen ja tarvitset Vapahtajaa. Juuri sinun takia Jeesus on maailmaan tullut. Sun ei tarvitse osata rukoilla hienosti tai pukeutua (usein ulkokultaisen) kristityn tavoin. Saat olla Jeesuksen edessä just sellaisena kuin olet ja sanoa vain ”Herra”.

”Joka avukseen huutaa Herran nimeä pelastuu”.

”Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, jotta rukoilisimme oikein. Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanattomia huokauksin.”

Halaukset

Vierailija
276/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käskeekö Lusifer sinua tekemään jotain?

Tuleeko hän luoksesi kun nukut?

Onko hänen spermansa jääkylmää?

Vierailija
277/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee nyt pointtini ohi. En ole satanisti (=eivät edes usko raamatun/koraanin tai tooran Saatanaan), enkä luciferilainen, enkä halua tulla sellaiseksi. Haluaisin olla hyvä ja yksi niistä, jotka pääsevät taivaaseen. Pahoin kuitenkin pelkään. Pimeys asettui minuun jo kauan sitten, eikä lähde pois.

Ap

”Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.”

Ihminen on pimeä sydämessään. Jokainen ihminen. Uskoisin, että olet masentunut ja epävakauden takia herkkä kokemaan syyllisyyttä ja häpeää, mikä korostaa kokemustasi pahuudesta. En usko, että olet psykoosissa. Epävakauteen voi kuulua myös lyhyet aistihairahdukset erityisesti tunnekuormituksen alla. Uskon, että olet lähempänä Taivasten valtakuntaa kuin arvaatkaan. Koska vasta kun huomaa itse täydellisen pimeytensä ja syntisyytensä, voi todella tajuta, kuinka omilla teoilla ei taivaaseen pääse. Se on juuri kristinuskon ydin: olet syntinen ja tarvitset Vapahtajaa. Juuri sinun takia Jeesus on maailmaan tullut. Sun ei tarvitse osata rukoilla hienosti tai pukeutua (usein ulkokultaisen) kristityn tavoin. Saat olla Jeesuksen edessä just sellaisena kuin olet ja sanoa vain ”Herra”.

”Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, jotta rukoilisimme oikein. Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanattomia huokauksin.”

Halaukset <3

sarjak.uristaja tässä hei!

Mulle kelpais myös halit ja empatia

Lusiiferus pakotti mut k.uristamaan äitini.

Äiti vaan jäkätti :kun en menny töihin ja join viinaa

Nyt olen löytänyt VALON.

Auta että pääsen taivaan iloon!

Vierailija
278/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko vegaani?

Jos syöt lihaa tai omistat kissan =ki.dutat eläimiä

En ole vegaani. Pystyisin teurastamaan eläimen ruuaksi. En näe eläinten syömisessä mitään pahaa, kun kuitenkin Jumala on sen sallinut. Teurastus täytyy tapahtua nopeasti ja mahd. kivuttomasti, eikä eläimiä saa kiduttaa.

Jos tämä on mielestäsi sadismia, niin en lähde väittelemään.

Ap

Vierailija
279/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halaukset <3

sarjak.uristaja tässä hei!

Mulle kelpais myös halit ja empatia

Lusiiferus pakotti mut k.uristamaan äitini.

Äiti vaan jäkätti :kun en menny töihin ja join viinaa

Nyt olen löytänyt VALON.

Auta että pääsen taivaan iloon!

Uskon, että olet lähempänä Taivasten valtakuntaa kuin arvaatkaan. Koska vasta kun huomaa itse täydellisen pimeytensä ja syntisyytensä, voi todella tajuta, kuinka omilla teoilla ei taivaaseen pääse. Se on juuri kristinuskon ydin: olet syntinen ja tarvitset Vapahtajaa. Juuri sinun takia Jeesus on maailmaan tullut. Sun ei tarvitse osata rukoilla hienosti tai pukeutua (usein ulkokultaisen) kristityn tavoin. Saat olla Jeesuksen edessä just sellaisena kuin olet ja sanoa vain ”Herra”.

Vierailija
280/310 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belial, Behemoth, Beelzebub

Asmodeus, Satanas, Lucifer!