Tapasin kivan miehen, mutta en uskalla mennä sänkyyn
En halua harrastaa seksiä, koska pelkään ettei mies sen jälkeen ole enää kiinnostunut. Kuinka pitkään uskaltaa "pihdata" ennen kuin voin luottaa mieheen?
Kommentit (42)
Ei taida olla homomiehen kirjoittama?
Tuohan on tervettä varovaisuutta. Jatka vaan edelleen samalla tavalla.
Oletko useinkin ollut vastaavissa tilanteissa? Ikinä ei voi tietää mitä seksin jälkeen tapahtuu.
Ite oon pihdannu pari vuotta. Ostaa mulle koruja jne. Eiköhän se oo tosissaan.
Odota ainakin 3-6kk, arvioi onko mies ihastunut ennenkuin harrastat seksiä.
Älä tee mitään sellaista mikä ei tunnu hyvältä/ epäilet että saattaa satuttaa itseäsi. Jos se mies ei voi odottaa sitä että opitte vähän tuntemaankin toisianne, niin et ehkä ole menettämässä sitä Satujen Prinssiä.
Seksi on sen verran henkilökohtainen asia ettei sitä pitäisi harrastella muutaman tapaamisen pohjalta.
Sänkyyn ei pidä koskaan mennä mistään muusta syystä kuin siitä, että haluaa seksiä sen toisen ihmisen kanssa täysin riippumatta siitä, kehittyykö suhteesta sen enempää. Ja vastaavasti ei kannata jättää menemättä siinä vaiheessa, kun haluaa sitä toista ihmistä täysin riippumatta siitä, kehittyykö suhteesta sen enempää.
Ajatteleleeko joku vielä tosissaan näin? Jos on kemiaa ja vetovoimaa niin vaikka heti, tulee sekin puoli sitten katsastettua. Itse joskus tapailin miestä jota ei sek si kiinnostanut mutta se selvisi vasta useiden deittien jälkeen eli ihan turhaan tuhlasin aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleleeko joku vielä tosissaan näin? Jos on kemiaa ja vetovoimaa niin vaikka heti, tulee sekin puoli sitten katsastettua. Itse joskus tapailin miestä jota ei sek si kiinnostanut mutta se selvisi vasta useiden deittien jälkeen eli ihan turhaan tuhlasin aikaani.
Biologia ei muutu vaikka politiikka niin yrittää väittää.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaa vain, mutta mies valitsee naisen joka ei pihtaa. Kun pääsee pillun päälle innokkaan naisen kanssa, niin luuletko että hän edes muistaa sinua sen jälkeen enää?
Anna mennä vain. Pihtaamalla jäät yksinäiseksi kissanaiseksi.
Tällainen mies saakin mennä, En minä ainakaan naisena halua edes miestä, joka on kiinnostunut minusta vain seksin takia. ERI
Hiukka kyllä outoa minusta.
Jos mies kiinnostaa ja tunnet vetoa niin miksi odottaa. Ilmeisesti olette tavanneet jo muutaman kerran. Jos seksi ei toimi niin kannattaako jatkaa? Sen toimimisen saa selville kun kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään sellaista mikä ei tunnu hyvältä/ epäilet että saattaa satuttaa itseäsi. Jos se mies ei voi odottaa sitä että opitte vähän tuntemaankin toisianne, niin et ehkä ole menettämässä sitä Satujen Prinssiä.
Seksi on sen verran henkilökohtainen asia ettei sitä pitäisi harrastella muutaman tapaamisen pohjalta.
Samaa mieltä ja olen mies. Täällähän monet naiset(kin) kehuvat, että miten pitää päästä heti ensi treffeillä "koeajamaan" että tietää onko suhteella mitään mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sänkyyn ei pidä koskaan mennä mistään muusta syystä kuin siitä, että haluaa seksiä sen toisen ihmisen kanssa täysin riippumatta siitä, kehittyykö suhteesta sen enempää. Ja vastaavasti ei kannata jättää menemättä siinä vaiheessa, kun haluaa sitä toista ihmistä täysin riippumatta siitä, kehittyykö suhteesta sen enempää.
Kyllähän mä haluaisin. Tosi paljonkin. Mutta mies on jo aika varhaisessa vaiheessa yrittänyt tulla kylään, mutta mä en vaan halua vielä päästää sitä kotiini. Tuntuu tosi ristiriitaiselta, kun pidän tästä tyypistä, mutta sitten en kuitenkaan luota siihen, vaikkei pitäisi olla mitään syytä epäillä. Sellaisten kanssa, joista en ole kovin kiinnostunut olen mennyt paljon herkemmin sänkyyn. En oikein ymmärrä itseäni nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja olen mies. Täällähän monet naiset(kin) kehuvat, että miten pitää päästä heti ensi treffeillä "koeajamaan" että tietää onko suhteella mitään mahdollisuutta.
Kirjoitinko jotenkin naisellisesti?
Mieshän minäkin olen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä haluaisin. Tosi paljonkin. Mutta mies on jo aika varhaisessa vaiheessa yrittänyt tulla kylään, mutta mä en vaan halua vielä päästää sitä kotiini. Tuntuu tosi ristiriitaiselta, kun pidän tästä tyypistä, mutta sitten en kuitenkaan luota siihen, vaikkei pitäisi olla mitään syytä epäillä. Sellaisten kanssa, joista en ole kovin kiinnostunut olen mennyt paljon herkemmin sänkyyn. En oikein ymmärrä itseäni nyt.
Naisen vaisto. Luota siihen, älä tee jos ei tunnu hyvältä.
Oletko puhunut hänelle tästä pelosta? Vasta kun luotat häneen, ja tunnet itsesi valmiiksi. Jos olette vasta tavanneet, kannattaa odottaa vielä koska olet epävarma, jos mies tosissaan välittää ja on myös fiksu, hän malttaa ja osaa keskustella asiasta, ja voi tehdä johtopäätökset onko kiinnostunut jatkamaan suhdetta.
Tulenko pitelemään kädestä, että uskallat? Ja henkiseksi tueksi kannustamaan vieressä aktin aikana? 80 €/ tunti jokaisen alkavan tunnin mukaan. Läskilisä 30 €/ alkava tunti, lisä kummallisista mieltymyksistä 50 €/ alkava tunti. Muita mahdollisia lisiä voi myös tulla, enintään 5000 € / alkava tunti. Osallistuminen ei kuulu palveluun, vain kannustaminen.
Luottaisin vaistooni, enkä itse harrastaisi seksiä muusta syystä kuin että aidosti todella haluan miestä.
Olen mennyt kolme kertaa ekana iltana sänkyyn. Kaikkien kanssa olin vuosikausia yhdessä, vaisto vaan sanoi että kyllä.
Lukuisten muiden kanssa en mennyt pitkänkään tapailun jälkeen, vaisto varmaan siinäkin puhui.
Kuuntele vaistoasi.
Jos miehen kiinnostus on siitä kiinni, pihtaatko vai et, niin ei ole kummoinen mies.
Menet sänkyyn hänen kanssaan sitten kun se tuntuu mukavalta ajatukselta. Jos mies karkaa sen jälkeen, niin voit olla huojentunut, että et enempää haaskannut aikaa moiseen kakaraan.
20 vuotta kun pihtaat niin alkaa selviämään.