Tapasin kivan miehen, mutta en uskalla mennä sänkyyn
En halua harrastaa seksiä, koska pelkään ettei mies sen jälkeen ole enää kiinnostunut. Kuinka pitkään uskaltaa "pihdata" ennen kuin voin luottaa mieheen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamalla menetät sen miehen varmasti. Pillua antamalla et menetä yhtä varmasti ja pääset nussimaan. Mikä tässä on vaikeaa? Oletko unohtanut että saat itsekin samalla seksiä ja se tuntuu pillussakin hyvältä?
Kehotat harrastamaan seksiä jotta ei menettäisi miestä? Missä itsekunnioitus? Jos menettää niin ei ollut minkään arvoinen.
Mitä ihmeen tekemistä seksin harrastamisella on itsekunnioituksen kanssa? Millä vuosisadalla oikein elät? Nutturaa höllemmälle ja nauttimaan. Kuten joku hiukan rumasti tuossa aiemmin sanoi, kannattaa muistaa että seksi tuntuu hyvältä myös naisesta. Siitä on turha tehdä isompaa numeroa kuin mitä se on. Ihme tapa tehdä normaaleista asioista vaikeita. N26v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään sellaista mikä ei tunnu hyvältä/ epäilet että saattaa satuttaa itseäsi. Jos se mies ei voi odottaa sitä että opitte vähän tuntemaankin toisianne, niin et ehkä ole menettämässä sitä Satujen Prinssiä.
Seksi on sen verran henkilökohtainen asia ettei sitä pitäisi harrastella muutaman tapaamisen pohjalta.
Samaa mieltä ja olen mies. Täällähän monet naiset(kin) kehuvat, että miten pitää päästä heti ensi treffeillä "koeajamaan" että tietää onko suhteella mitään mahdollisuutta.
Kirjoitinko jotenkin naisellisesti?
Mieshän minäkin olen. 😆
Et kirjoittanut naisellisesti, mutta harvemmin miehet ovat tuota mieltä tästä asiasta. Monet tietämäni miehet haluaisivat päästä "panemaan" mieluiten heti ensitapaamisella. Itse en ole tuollainen.
Mikäs sen mukavampaa kuin päästä panemaan ensitapaamisella. Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamalla menetät sen miehen varmasti. Pillua antamalla et menetä yhtä varmasti ja pääset nussimaan. Mikä tässä on vaikeaa? Oletko unohtanut että saat itsekin samalla seksiä ja se tuntuu pillussakin hyvältä?
Kehotat harrastamaan seksiä jotta ei menettäisi miestä? Missä itsekunnioitus? Jos menettää niin ei ollut minkään arvoinen.
Mitä ihmeen tekemistä seksin harrastamisella on itsekunnioituksen kanssa? Millä vuosisadalla oikein elät? Nutturaa höllemmälle ja nauttimaan. Kuten joku hiukan rumasti tuossa aiemmin sanoi, kannattaa muistaa että seksi tuntuu hyvältä myös naisesta. Siitä on turha tehdä isompaa numeroa kuin mitä se on. Ihme tapa tehdä normaaleista asioista vaikeita. N26v
Tiedoksesi että on ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin, joille seksi ei ole hengittämiseen tai ulostamiseen verrattavissa oleva asia. He eivät halua paneskella jokaisen siihen suostuvaisen olennon kanssa, vaan jonkin tietyn.
Miksi et kerro miehelle että haluat tutustua? Ei taida olla niin kiva, jos häippäsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi että on ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin, joille seksi ei ole hengittämiseen tai ulostamiseen verrattavissa oleva asia. He eivät halua paneskella jokaisen siihen suostuvaisen olennon kanssa, vaan jonkin tietyn.
Melko rajoittunut näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro miehelle että haluat tutustua? Ei taida olla niin kiva, jos häippäsee.
Koska on huomattavasti järkevämpää ulista mammapalstalla kuin keskustella aikuisten kesken. Olen muutenkin niin nössö ja vätys etten uskalla puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaa vain, mutta mies valitsee naisen joka ei pihtaa. Kun pääsee pillun päälle innokkaan naisen kanssa, niin luuletko että hän edes muistaa sinua sen jälkeen enää?
Anna mennä vain. Pihtaamalla jäät yksinäiseksi kissanaiseksi.
Tällainen mies saakin mennä, En minä ainakaan naisena halua edes miestä, joka on kiinnostunut minusta vain seksin takia. ERI
Logiikkasi sortuu siinä kohtaa, että seksistä kiinnostuminen ei sulje pois muitakin syitä kiinnostua. Innokkuus seksiin ei siis kerro yhtään mitään siitä onko mies kiinnostunut muustakin sinussa. Se muu selviää muuta kautta. Itse miehenä kiinnostun myös seksuaalisesti erityisesti naisista joita kohtaan koen muutenkin vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä luota vaistooni yhtään, koska olen pari kertaa ollut ihan varma, että taoailusta tulee jotain ja olen mennyt sänkyyn ja ihastunut vielä pahemmin.
Tämä ahdistaa nyt ihan todella. Ei ole ikinä ollut näin ristiriitaisia tunteita.
Jos ahdistaa, ei kannata hötkyillä. Kyllä sen tietää kun seksi tai mikä tahansa toisen kanssa on luontevaa. Ei siinä silloin ala edes miettiä asiaa, luonto hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaa vain, mutta mies valitsee naisen joka ei pihtaa. Kun pääsee pillun päälle innokkaan naisen kanssa, niin luuletko että hän edes muistaa sinua sen jälkeen enää?
Tällainen mies saakin mennä, En minä ainakaan naisena halua edes miestä, joka on kiinnostunut minusta vain seksin takia. ERI
Logiikkasi sortuu siinä kohtaa, että seksistä kiinnostuminen ei sulje pois muitakin syitä kiinnostua. Innokkuus seksiin ei siis kerro yhtään mitään siitä onko mies kiinnostunut muustakin sinussa. Se muu selviää muuta kautta. Itse miehenä kiinnostun myös seksuaalisesti erityisesti naisista joita kohtaan koen muutenkin vetoa.
Itseasiassa kiinnostus seksiin kyllä yleensä kertoo että mies on muutenkin kiinnostunut ainakin jollain tasolla. Tai itse en ainakaan pystyisi panemaan jos pitäisin mimmiä idioottina. No kännissä ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänkyyn ei pidä koskaan mennä mistään muusta syystä kuin siitä, että haluaa seksiä sen toisen ihmisen kanssa täysin riippumatta siitä, kehittyykö suhteesta sen enempää. Ja vastaavasti ei kannata jättää menemättä siinä vaiheessa, kun haluaa sitä toista ihmistä täysin riippumatta siitä, kehittyykö suhteesta sen enempää.
Kyllähän mä haluaisin. Tosi paljonkin. Mutta mies on jo aika varhaisessa vaiheessa yrittänyt tulla kylään, mutta mä en vaan halua vielä päästää sitä kotiini. Tuntuu tosi ristiriitaiselta, kun pidän tästä tyypistä, mutta sitten en kuitenkaan luota siihen, vaikkei pitäisi olla mitään syytä epäillä. Sellaisten kanssa, joista en ole kovin kiinnostunut olen mennyt paljon herkemmin sänkyyn. En oikein ymmärrä itseäni nyt.
Tuo juuri on jotain, mitä ainakaan itse en ymmärrä naisissa: sänkyyn hypitään kenen tahansa kanssa, jopa tyyppien kanssa, joista ei pidä, mutta sen kanssa, josta oikeasti pitäisi niin ei sitten millään. Luulisi sen menevän toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on huomattavasti järkevämpää ulista mammapalstalla kuin keskustella aikuisten kesken. Olen muutenkin niin nössö ja vätys etten uskalla puhua asiasta.
No niin olenkin! Tuntuu tosi typerältä sanoa tyypille, jonka kanssa on ihan selkeästi vetovoimaa että en nyt aio panna vaikka haluaisin koska haluan tutustua. Olen kuitenkin aiemmin mennyt todella heppoisin perustein sänkyyn niin en todellakaan ymmärrä miksi nyt ahdistaa.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä se jaksaa odottaa.
Se hakee sit sellasen joka antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tekemistä että aiemmassa kommentissa sanottiin että sitten ainakin menettää miehen jos pihtaa eli pitäisi harrastaa vain siksi ettei mies lähde litomaan vaikka itsestä ei tunnu hyvältä.
Miksi aina hoetaan tuota vuosisataa näissä aiheissa? Minun mielipiteeni eivät muutu vuosisatojen mukaan vaan faktojen ja miten itse koen asiat. Teen niinkuin itsestä hyvältä tuntuu tai olen tekemättä, vuosisata ei siihen mitenkään vaikuta. Ihme seksin tuputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Huono vaihtoehto? Minusta ei ollenkaan, jos toinen vaihtoehto on pelkän seksin perusteella naisensa valikoiva mies.
Jos siltä tuntuu että panettaa niin heti vaan panemaan ! Mitäs väliä sillä on milloin alkaa naima hommiin, jos siinä jo pussaillaan ja kähmitään ja kumpikin haluaa, niin siitä vaan !
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen kiinnostus on siitä kiinni, pihtaatko vai et, niin ei ole kummoinen mies.
Menet sänkyyn hänen kanssaan sitten kun se tuntuu mukavalta ajatukselta. Jos mies karkaa sen jälkeen, niin voit olla huojentunut, että et enempää haaskannut aikaa moiseen kakaraan.
Voi olla huojentunut joo, mutta samalla saattaa myös jäädä kuvottava fiilis itselle. Nimimerkillä kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleleeko joku vielä tosissaan näin? Jos on kemiaa ja vetovoimaa niin vaikka heti, tulee sekin puoli sitten katsastettua. Itse joskus tapailin miestä jota ei sek si kiinnostanut mutta se selvisi vasta useiden deittien jälkeen eli ihan turhaan tuhlasin aikaani.
Miksi et kysynyt jo hyvissä ajoin, kuinka tärkeää seksi miehelle on? Kai näistä kannattaa puhua, varsinkin jos asia näyttelee itselle merkittävää roolia parinvalinnassa.
Mä en kyllä luota vaistooni yhtään, koska olen pari kertaa ollut ihan varma, että taoailusta tulee jotain ja olen mennyt sänkyyn ja ihastunut vielä pahemmin.
Tämä ahdistaa nyt ihan todella. Ei ole ikinä ollut näin ristiriitaisia tunteita.