Onko työkaveri ihastunut?
Aloitin uudessa työpaikassa. Olin ollut jo muutaman päivän kun sinne tuli minulle uusi työntekijä, todella komea mies. Nähtiin heti aamulla ja se moikkas mua ja hymyili. Sit ei nähty ku vasta päixöb lopussa kun olin lähdössä kotiin. Tuli mun luo ja kysy "sä oot ilmeisesti joku uus täällä?" vähän juteltiin. Sit siitä lähtien on jokapäivä iloisesti moikannut ja kerran tuli huoneeseen missä oli muitakin työntekijöitä mutta katsoi vaan mua ja sanoi mulle moi.. Ei irrottanut katsetta ollenkaa. Sit vilkuilee mua ja katselee muiden takaa. Työskentelen eri osastolla mutta meillä on näkyvyys välillä ja huomaan että vilkuilee aina sinne mun osastolle päin ja aina ku näkee nii hymyilee. Juttelee kyllä muillekin mutta jotenkin tuntuu et on mua kohtaan erilainen...
Mitä mieltä?
Ja joo olen aikuinen enkä teini ja voisin jutella ja kysyy suoraan mutta en haluu kun ollaan samassa työpaikassa ja jos onkin varattu. Ei kyl oo maininnut tyttöystävää eikä ole sormusta.
Kommentit (7)
Hoh hoijaa, taas kerran tälläinen kysymys ettei aikuinen ihminen muka tiedä/tajua onko joku ihastunut! Uskomatonta uusavuttomuutta jopa näissä asioissa. Kyllä tämän tyyppiset kyselyt on aivan kuin jonkun teini-ikäisen kersan juttuja. Näitähän oli aikoinaan Suosikki yms.lehdissä pilvin pimein. Ai niin, ai mitä mieltä, no sitä mieltä että Hanki elämä aikuinen ihminen !
Voi tavatonta sentään ! Mies vilkuilee naista ja hymyilee naiselle. Voi apua, siis aivan uskomatonta, HOH HOIJAA , tiedätkö ap että miehet nyt vaan on sellaisia että tiirailevat naisia. Ootko ikinä sellaisesta kuullut ??
Kukaan aikuinen ei ole niiiin tyhmä, että täällä kyselee jonkun miehen ihastumisesta. Kysy pälli siltä äijältä, saat tietää miten on. Tai ala hourupäissäsi jo sitä hääkirkkoa varailemaan.
Olen seurustelematon nelikymppinen ja kyllä myönnän, että olen jämähtänyt vähän lapsen tasolle näissä jutuissa, eikä se ole minulle läheskään yhtä helppoa ja yksinkertaista kuin kokeneemmilla kanssa-aikuisilla. Esim. minulla alkaa pelkästä tuijottelemisesta ja ystävällisestä käytöksestä kauhea kelaaminen, että onko tuo nyt jotain ihastumista vai mitä apuva käääk.
Miksi noin ilkeitä vastauksia? Hävetkää.
Voi olla ihastunut, tai sitten ei. Jotkut miehet on tuollaisia, miehistä nyt koskaan tiedä mitä ne ajattelee.
Onko jokainen paikka naisille metsästyskerho? Kannattaisiko keskittyä duuniin ja pokata miehiä muualta?