Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira tuli mun viereen sohvalle

Vierailija
13.02.2020 |

Makoilemaan ja katselee mua rakastuneesti. :) tuoksuksi muiden koirat hyvälle niskasta ja päästä? Tää tuoksuu miedosti kuin hajuvedelle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sylissä koira ja kaksi kissaa. Miten ne tuleekin aina samaan aikaan, ahdasta on. Koira haisee koiralle. Paitsi tassut. Ne haisee voipopcornille.

Tiesitko, etta tuo popcornin tuoksu on itseasiassa koiran hien erittama tuoksu :D 

(Koirat nimittain hikoilevat myos tassuistaan.)

Eipa silti, oman koiran tassuja nuuskuttelen minakin, unenlampoisina parhaimman tuoksuiset. <3 

Kommentoijalle nr 4: mun koira tulee luokse, pieraisee (tai royhtaisee naamalle), eika lahde pois.... Haaveilen noista hajuveden tuoksuisista koirista :D 

Nyt tiedän, kiitos! Olenkin ihmetellyt miksi ne haisee popparille. Kun koira oli ihan pieni se haisi kauttaaltaan voipopparille. :) Sitten yhtäkkiä aivan kuin sormia napsauttamalla se alkoi haista koiralle.

Joo pennut tuoksuu ihan vastustamattoman hyvalle! <3

Mulla on varmaan joku geenivirhe, kun nuuskuttelen mielellani koiranpentuja, mutta ihmisvauvoista en valita eika ne mun mielesta edes haise hyvalle. Lahinna happamalle maidolle ja vaipalle (siis puhtaalle vaipalle, samalle kuin terveysside). 

Vierailija
22/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka käskit koirat pois sohvalta sinulla ei ilmeisesti ole koiraa. Niin minäkin sanoin ennen kuin otin koiran. 😄

Oletko se sinä, tyttäreni? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuoksukoiran saa? Minkä rotuisia siis tuoksukoirat on? 😍

Meillä oli tiibetinmastiffi joka oli tuoksukoira.

Vierailija
24/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuoksuva sk Collie.

Vierailija
25/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se muuten johtuu, että toiset koirat haisee koiralle ja toiset ei? Mulla on lievä koira-allergia, ollut omakin koira. Jotkut koirat haisee niin koiralle, että nenäni menee välittömästi tukkoon, toiset taas ei, näitä siedän paremmin (noin niinkuin allergiamielessä, muuten kyllä sietäisin kaikkia:) )

Vierailija
26/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka käskit koirat pois sohvalta sinulla ei ilmeisesti ole koiraa. Niin minäkin sanoin ennen kuin otin koiran. 😄

Meillä ei ole koira sohvalla tai sängyssä, eikä myöskään punkit. En myöskään pusuttele meidän koiraa.

Vierailija
27/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se muuten johtuu, että toiset koirat haisee koiralle ja toiset ei? Mulla on lievä koira-allergia, ollut omakin koira. Jotkut koirat haisee niin koiralle, että nenäni menee välittömästi tukkoon, toiset taas ei, näitä siedän paremmin (noin niinkuin allergiamielessä, muuten kyllä sietäisin kaikkia:) )

Ehkä pohjavillalla on jotain tekemistä asiassa. Minusta sellaiset lyhytkarvaiset koirat jolla ei ole juuri pohjavillaa tai hyvin lyhyt sellainen, haisevat enemmän. Ehkä se pohjavilla jotenkin blokkaa rasvan kulkeutumisen iholta niihin karkeisiin päällyskarvoihin. Se rasva/tali/mikä lie sen hajun varmaan tekee.

Tutulla on saksanpaimenkoira joka haisee ihan karsealta mun nenään, sitä silittäessäkin tulee käsiin sellainen rasvakerros, että on pakko mennä pesemään kädet. Ja siis on hyvin hoidettu ja ruokittu koira.

Mulla on tuon allergiaoireen kanssa sama ongelma, jotkut (haisevat) koirat tekee oireita.

Vierailija
28/30 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pohjavillalla on jotain tekemistä asiassa. Minusta sellaiset lyhytkarvaiset koirat jolla ei ole juuri pohjavillaa tai hyvin lyhyt sellainen, haisevat enemmän. Ehkä se pohjavilla jotenkin blokkaa rasvan kulkeutumisen iholta niihin karkeisiin päällyskarvoihin. Se rasva/tali/mikä lie sen hajun varmaan tekee.

Tutulla on saksanpaimenkoira joka haisee ihan karsealta mun nenään, sitä silittäessäkin tulee käsiin sellainen rasvakerros, että on pakko mennä pesemään kädet. Ja siis on hyvin hoidettu ja ruokittu koira.

Mulla on tuon allergiaoireen kanssa sama ongelma, jotkut (haisevat) koirat tekee oireita.

Tuossa vaiheessa on kylla jo hyva pesta se koira... :)

Ei-koirattomat sanoo meilla kylaillessaan, etta meidan koira ei haise koiralle, vaikka lyhytkarvainen, mastiffintyyppinen rotu onkin.

Sen sijaan yksilla tutuilla on kaksi bullmastiffia ja se haju siella kampassa on koiranomistajan nenaankin niin jaatava, etta siella ei pysty olemaan. Se on oikeasti niin paha, etta talvisaikaan torjutaan kutsut heidan luokseen menemisesta, mennaan vaan kesalla kun voi istua ulkona. 

Vierailija
29/30 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisee aina jollekin. Ja levittää ties mitä tauteja, koiran unelmahan on rypeä haisevissa tunkioissa ja vastaavissa, joissa sen hajuaisti saa täyslaidallisen virikkeitä. Kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana niistä, sikäli kun on mahdollista. Aina se ei ole kun koiran taluttajia voi tulla vastaan ties missä.

Vierailija
30/30 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se koira pieraisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme