Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira tuli mun viereen sohvalle

Vierailija
13.02.2020 |

Makoilemaan ja katselee mua rakastuneesti. :) tuoksuksi muiden koirat hyvälle niskasta ja päästä? Tää tuoksuu miedosti kuin hajuvedelle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
2/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se pieraisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksukoira!

Kuulostaa lähes uskomattomalta, mutta jotkut koirat levittävät ympärilleen orvokin tai syreenin tuoksua.

https://yle.fi/uutiset/3-6447050

Voi kyllä olla hajuvesi tms joka tarttunut turkiin halaillessakin.

Vierailija
4/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä tulee viereen, pieraisee ja lähtee pois.

Vierailija
5/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja se pois. Koirien paikka ei ole sohvalla, sängyllä yms.

Vierailija
6/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sylissä koira ja kaksi kissaa. Miten ne tuleekin aina samaan aikaan, ahdasta on. Koira haisee koiralle. Paitsi tassut. Ne haisee voipopcornille.

Vierailija
7/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksukoira!

Kuulostaa lähes uskomattomalta, mutta jotkut koirat levittävät ympärilleen orvokin tai syreenin tuoksua.

https://yle.fi/uutiset/3-6447050

Voi kyllä olla hajuvesi tms joka tarttunut turkiin halaillessakin.

No sitä tää on koska en käytä hajuvesiä eikä käytä miehenikään. :D Täällä ei myöskään käy naisia, näkisin kamerasta jos kävis.

Vierailija
8/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja se pois. Koirien paikka ei ole sohvalla, sängyllä yms.

Saa tulla, en aja pois.

Vierailija
9/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisista saa zoonoosit alkunsa. Mutta ois kai se hienoa saada historiankirjoihin lemmikin nimi. "Mupperutto tappoi neljä miljoonaa Suomessa".

Vierailija
10/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka käskit koirat pois sohvalta sinulla ei ilmeisesti ole koiraa. Niin minäkin sanoin ennen kuin otin koiran. 😄

Vierailija
11/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se pieraisee.

Mun koira tekee usein niin. Sitten se katsoo mua syyttävästi, tuhahtaa ja menee omaan nojatuoliinsa nukkumaan.

Vierailija
12/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se pieraisee.

Ei oo ainakaan vielä... ap.

Vierailija
13/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pervolta.

Vierailija
14/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sylissä koira ja kaksi kissaa. Miten ne tuleekin aina samaan aikaan, ahdasta on. Koira haisee koiralle. Paitsi tassut. Ne haisee voipopcornille.

Tiesitko, etta tuo popcornin tuoksu on itseasiassa koiran hien erittama tuoksu :D 

(Koirat nimittain hikoilevat myos tassuistaan.)

Eipa silti, oman koiran tassuja nuuskuttelen minakin, unenlampoisina parhaimman tuoksuiset. <3 

Kommentoijalle nr 4: mun koira tulee luokse, pieraisee (tai royhtaisee naamalle), eika lahde pois.... Haaveilen noista hajuveden tuoksuisista koirista :D 

Vierailija
15/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani tuoksuu hyvälle eikä edes piereskele. Ihan säikähtää, jos joskus tulee pieru ja katsoo ihmeissään takamustaan. 

Vierailija
16/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on irlanninsu - sikoira mikä tunkee syliin rapsuteltavaksi, sitten tyytyväisenä kurisee kun rapsuttelee.

Ei oikein tajua ettei ole mikään sylikoira, tuollainenhan on ollut oikea tap - pajakoira kun sai su - denkin hen - giltä.

Vierailija
17/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitko, etta tuo popcornin tuoksu on itseasiassa koiran hien erittama tuoksu :D 

(Koirat nimittain hikoilevat myos tassuistaan.)

Eipa silti, oman koiran tassuja nuuskuttelen minakin, unenlampoisina parhaimman tuoksuiset. <3 

Kommentoijalle nr 4: mun koira tulee luokse, pieraisee (tai royhtaisee naamalle), eika lahde pois.... Haaveilen noista hajuveden tuoksuisista koirista :D 

Nyt tiedän, kiitos! Olenkin ihmetellyt miksi ne haisee popparille. Kun koira oli ihan pieni se haisi kauttaaltaan voipopparille. :) Sitten yhtäkkiä aivan kuin sormia napsauttamalla se alkoi haista koiralle.

Vierailija
18/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 tuoksukoiraa, molemmat erittävät tyytyväisinä tuoksurauhasista ihan taivaallisen tuoksuista hajua. Joskus ihmiset kysyy, olenko polttanut kotona jotain suitsukkeita kun on niin hyvä haju. Mutta ei, se on koiranhajua :)

Vierailija
19/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuoksukoiran saa? Minkä rotuisia siis tuoksukoirat on? 😍

Vierailija
20/30 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on irlanninsu - sikoira mikä tunkee syliin rapsuteltavaksi, sitten tyytyväisenä kurisee kun rapsuttelee.

Ei oikein tajua ettei ole mikään sylikoira, tuollainenhan on ollut oikea tap - pajakoira kun sai su - denkin hen - giltä.

:D Mulla boerboel-tosa sekoitus, 60+ kiloa ja kylla, tyyppi luulee olevansa sylikoira. 

Ei se muutenkaan tajua mihin mahtuu ja mihin ei, kerran sain viikata sen pois puutarhatuolista, johon se oli mennyt keralle mutta ei saanutkaan itseaan enaa auki :D 

Semmoinen Scooby Doo -tyyppi. Jo ulkonakonsakin puolesta :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi