Lähtisitkö lomalle, lento 6h, jos lapsi 38,3 kuumeessa?
Vai peruisitko? Tiistaista asti ollut flunssaa, 37-37,6 & tänään aamulla 38,3. Lähtö lauantaina. 7-vuotias kyseessä. Nuhaa ja yskää, ei muita oireita. Ja tuo kuume.
Kommentit (72)
Kerran tuli korvatulehdus juuri kun lähdimme reissuun. Itse lento ei tuntunut pahalle, mutta koko seuraava yö meni itkiessä, se kipu oli vaan jotain niin hirveää. Ja joo, en syytä äitiäni, sillä ei ollut oireita vielä ennen reissua vaan vasta seuraavana yönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipeän lapsen kanssa koneeseen ja paluumatkalla ette enää pääsekään koneeseen, kun lapsen tai seurueenne lapsesta tartunnan saaneen kuume todetaan kentällä.
Siinä sitten olette jumissa.
Koukussa draamaan 😁
Tyypeille, jotka eivät ennakoi ja menevät riskillä sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuli korvatulehdus juuri kun lähdimme reissuun. Itse lento ei tuntunut pahalle, mutta koko seuraava yö meni itkiessä, se kipu oli vaan jotain niin hirveää. Ja joo, en syytä äitiäni, sillä ei ollut oireita vielä ennen reissua vaan vasta seuraavana yönä.
Miten tämä tähän liittyy? Te olitte jo kohteessa ja sairastuit siellä. Sairastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa. On minullakin lapsi sairastunut kun ollaan oltu jo paikan päällä. Mieskin kerran sairastui. Meillä on aina mukana lääkkeitä että saisi edes jotain helpotusta heti ja ennenkuin mahdollisesti pääsee lääkäriin käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipeän lapsen kanssa koneeseen ja paluumatkalla ette enää pääsekään koneeseen, kun lapsen tai seurueenne lapsesta tartunnan saaneen kuume todetaan kentällä.
Siinä sitten olette jumissa.
Koukussa draamaan 😁
Tyypeille, jotka eivät ennakoi ja menevät riskillä sattuu ja tapahtuu.
Elämässä on otettava välillä riskejä. Ihan niinkuin mun idoli James Bond.
Vierailija kirjoitti:
Lento voi myöhästyä ja silloin lapsella (ja myös vanhemmilla) on ihan helvetillistä odotella lentokentällä. Viimeksi kun lensin, kone oli 6 tuntia myöhässä.
Tämä ei ole niin paha enää kouluikäisten kanssa. Mutta tämä oli yksi syy miksi ei lennelty silloin kun lapset oli alle 5-vuotiaita. Jos lento myöhässä paljon niin lapsien (terveenäkin) kanssa olisi ollut aika ikävää.
Korotan yhdellä. Mulla toisella lapsella 38,4 ja toisella 38,1. Ja vkonloppuna lennot. I hear you.
Miten tulee edes mieleen tämmöisinä aikoina?!
Alkuperäinen viesti oli kirjoitettu helmikuussa. Mutta silti.
Onko täällä kilpailu kuka keksii parhaan matkaprovon?
Lento voi myöhästyä ja silloin lapsella (ja myös vanhemmilla) on ihan helvetillistä odotella lentokentällä. Viimeksi kun lensin, kone oli 6 tuntia myöhässä.