Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heidi ja Joni saivat naapurilta valituksen seksiäänistä - pistivät ranttaliksi

Vierailija
12.02.2020 |

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/e61ab6ab-909a-4168-afb0-b25…

Tyypillistä suomalaista itsekeskeisyyttä, naapuri valittaa että häiritsee, niin pidetään kahta kauheampaa meteliä. Koska eihän omassa toiminnassa voi olla mitään vikaa.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D ompas kommentteja.

Aikoinaan ylioppilaskylällä asuneena piti kerran käydä tenttipäivää edeltävänä yönä valittamassa viereseen asuntoon että nyt pääsee liian kovaa meteliä.

Ovelle tuli melko lihaksikas kalju ja viikinkimytologiaan tai aiheeseen tatuoitu mies pienellä "rokkiparralla" (leuan ja huulen alla pieni rokkiparta, jos tiedätte), niin tuota noin, mihinkäs jäinkään.

Niin alahuulet olivat vähän myrtsinä tilanteesta ja pyyhe oli lanteilla.

Totesin että vähän liian kova ääni tulee sieltä ja yritän nukkua kun huomenna olisi tenttejä tentattavana tuota noin niin, tuota onnistuisiko tuota niin.

Äijän ilme mustui. Ehkä varjot lankesi kasvoille tai näin, niin hän kysäsi että kuuntelinko minä heidän touhuja.

Totesin että vähän liian paljon volyymiä lähtee.

Mies sitten tönäisi minua niin että kaaduin nurin ( sain kaiteesta kyllä kiinni että ei siinä sen puolesta sattunut mitään), hän raahasi minut pihalle ja kaatoi nurmikolle.

Antoi ymmärtää että nyt voi tapella jos haluaa tapella.

Sanoin että haluaisin vain nukkua yön rauhassa. Ja mies virnisti minulle tyyliin että just joo.

Olin vähän hämmentynyt tilanteen johdosta ja päätin että yritän nukkua kaikesta huolimatta, että tuli vähän sellainen olo siinä pihassa että nolasin itseni kaikkien asukkaiden nähden. Siihen tuli pihalle katselemaan muitakin ja päätin kaikessa hiljaisuudessa siirtyä omaan soluuni.

Vierailija
82/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hyvä terve erektio jos haluaa että saa soitettua naista.

Ei ihme että ei ääntä lähde. Kun erektion pitää olla pystysuora. Eli tavallaan pitää kyntämällä kyntää sinne tiettyyn pisteeseen.

Ne jotka väittää että eivät ääntele, niin eivät osaa tehdä sitä oikein.

Maksimaalisen nautinnon saavuttaa kunnollisella erektiolla.

Kyllä tässä nyt aika moni on kiukustunut ja kateellinen jonkun toisen osaamisesta ja nautinnosta.

Teillä on ihan samat lähtökohdat saavuttaa nautinnollinen ja äänekäs seksielämä.

Ei se täällä kirjoittelemalla onnistu.

Pitää rakastella kunnolla ja tutkia mistä tykkää. Keskustella ja kokeilla juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöissä saa 07-23 pitää ääntä kyllä. Monet kerrostalot on tehty paperista Ja monien järjestysssäännöissä tämä erikseen mainitaan, että muiden on otettava huomioon huono äänieristys.

Se on sitten jokaisen asukkaan kypsyyden tasosta kiinni, että ajaako omaa etuaan, eli ei juuri muita ajattele ja antaa erilaisten äänien kuulua häiritsevänä.

Toiset asukkaat on kypsempiä ja osaa automaatisesti ottaa toiminnassaan muutkin asukaat huomioon. Toiset ei tähän yksinkertaisesti kykene. Jos asiasta huomauttaa alkaa häiriökäytös, mikä kertoo juuri siitä kypsyyden tasosta.

Esim. Taloyhtiössä on asukkaita jotka tulee ilta vuorosta Klo 23 ja osa lähtee töihin klo 06. Saahan sitä musiikkia luukuttaa illalla klo 23 asti tai vastaavasti aamulla klo 07 alkaen, mutta onko tämä fiksua ja muiden huomioimista? Ei minun mielestäni, voihan sitä laittaa vaikka luurit päähän.

Vierailija
84/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurit paukuttavat seiniin tai kattoon kun itse paukutan jotain hoitoa joka huutaa nautinnosta. En voi sille mitään että olen niin hyvä nussimaan, se tulee aivan luonnostaan. Mimmitkään eivät pysty hillitsemään itseään mikä sekin on täysin luonnollista. Naapureiden mielestä pitäisi ilmeisesti lopettaa paneminen, juu ei ole mahdollista. M49v

Vierailija
85/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välillä ihmettelen näitä lappuja. Olen asunut useammassa kerrostalossa viime vuodet ja koskaa en ole saanut naapureilta lappua, jossa valitettu melusta. Enkä myöskään ole joutunut koskaan naapurille sellaista kirjoittamaan.

Vierailija
86/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun yleensä miehet pystyy olla hiljaa sekstatessa, mut naiset kirkuu. Tuntuuko naisista niin paljon paremmalta?

Tottakai tuntuu!

Ajattelepa esim jos korvakäytävää kutittaa ja kynsit sitä.

Kummasta tuntuu paremmalta, sormesta vai korvasta?

Mutta entäs, jos sormea kutittaa ja hankaat sitä betoniseinään? Kummasta tuntuu paremmalta, sormesta vai seinästä?

Vierailija
87/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan rakkauden hedelmä syntyy, pariskunta vahtii, ettei edes naapuritalossa aivasteta, kun pikku piltti on päiväunilla.

Vierailija
88/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina kostan näille seksimetelöijille käymällä p.skalla yht kovaäänisesti. Ähkin, puhkin ja Huudan lujaa kun pökäle vihdoin putoaa pönttöön, aaahhhhhh! Ihan sama asia.

Olen monesti näitä metelijöitä kuunnellessa miettinyt että meneeköhän nyt kakkoseen kun kuulostaa niin kivuliaalta huudolta ja pitäisikö soittaa palokunta paikalle?

Vierailija
89/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin naapurit paukuttavat seiniin tai kattoon kun itse paukutan jotain hoitoa joka huutaa nautinnosta. En voi sille mitään että olen niin hyvä nussimaan, se tulee aivan luonnostaan. Mimmitkään eivät pysty hillitsemään itseään mikä sekin on täysin luonnollista. Naapureiden mielestä pitäisi ilmeisesti lopettaa paneminen, juu ei ole mahdollista. M49v

Miksi tätä on alapeukutettu? Kateuttako? N36v.

Vierailija
90/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiöissä saa 07-23 pitää ääntä kyllä. Monet kerrostalot on tehty paperista Ja monien järjestysssäännöissä tämä erikseen mainitaan, että muiden on otettava huomioon huono äänieristys.

Se on sitten jokaisen asukkaan kypsyyden tasosta kiinni, että ajaako omaa etuaan, eli ei juuri muita ajattele ja antaa erilaisten äänien kuulua häiritsevänä.

Toiset asukkaat on kypsempiä ja osaa automaatisesti ottaa toiminnassaan muutkin asukaat huomioon. Toiset ei tähän yksinkertaisesti kykene. Jos asiasta huomauttaa alkaa häiriökäytös, mikä kertoo juuri siitä kypsyyden tasosta.

Esim. Taloyhtiössä on asukkaita jotka tulee ilta vuorosta Klo 23 ja osa lähtee töihin klo 06. Saahan sitä musiikkia luukuttaa illalla klo 23 asti tai vastaavasti aamulla klo 07 alkaen, mutta onko tämä fiksua ja muiden huomioimista? Ei minun mielestäni, voihan sitä laittaa vaikka luurit päähän.

Mulla on tapana mennä ovelle kolkuttelemaan ja kysymään että haittaako kun kuuntelen rock-musiikkia kovalla. Kysyn ihan kaikilta naapureilta ja kerron että kun kirjoitan niin tarvitsen vähän inspiraatiota.

Ei kukaan ole sanonut että häiritsee (vaikka häiritsee). Olen niin kohtelias ja annan pallon tälle toiselle että hän saa tulla kotiini kertomaan sitten kun voi hiljentää stereoita hiljemmalle.

Voihan se olla että he myös arvostavat minua ja antavat minulle etuoikeuksia muihin ihmisiin nähden.

Luulen kuitenkin että röyhkeyteni ja vastuun anto heille, tekee sen.

Suomalaiset ovat niin ujoja valittamaan kohteliaille ihmisille ;)

Heidin ja Joninkin olisi pitänyt ennen muuttoa tutustua naapureihin hyvin ja olla päällekäyviä. Kutsua heidät kahville tai tunkeutua eteiseen asti keskustelemaan asiasta, että asia saadaan selvitetyksi. Moni haluaa naapurinsa ulos kodista mahdollisimman pian ja on vieraskorea.

Toivottavasti näistä vinkeistä on hyötyä monille jotka tykkää kuuluttaa elämäänsä kävelykadulle  asti.

Ihmisillä on ihmeellinen sietokyky ja kiltteys.

Asiaa pitää vain psykologisesti vatkata mielen kulhossa.

Vierailija
91/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on alapeukutettu? Kateuttako? N36v.

Ei. Alapeukutetaan itsekkyyttä ja muiden häiritsemistä. En tiedä kuka voisi mitenkään päin olla kateellinen setämiehen seksifantasioista.

/23

Vierailija
92/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään oikean henkilön nimet ei voi olla Heidi ja Joni.. YÖK mitä nimiä pakko olla keksittyjä. Vammaset ölisee pannessaan..

Vierailija
93/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä täytyy löytyä tervettä itsekyyttä. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa viikonloppuiset bileet tai kovat naimaäänet.

Mulle ne menee nuoruuden kansioon.

Saatan hymyillä ja todeta että on sitä itsekin tehty kaikenlaista aikoinaan.

Joku jatkuva luukutus kertoo jo elämänhallinnan ongelmista tai että kyseinen henkilö on ehkä luovassa duunissa omassa kotonaan.

Siksi olisikin aika hyvä pitää niitä kuulokkeita päässä tai muuttaa jonnekin vanhasmaiseen idyliin.

Missä ne rajat menee. Ei minua haittaisi Heidin ja Jonin alppien jodlaus lainkaan, jos se olisi kerta viikkoista toimintaa.

Kyllä mulla löytyy humaania asennetta kaikenlaisia kohtaan. Voihan olla että kovaäänisten lisäksi on sitten porukka joka tykkää olla todella hiljaa yhdynnän aikana ja saa siitä ne kicksit. Voivat mennä vaikka tekemään sitä kaupan vaateosaston pukukoppiin. Tai uimarannan pukuhuoneen seinää vasten hissukseen hengitystä pidätellen, niin orgasmikin on tajunnan räjäyttävä.

Vierailija
94/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään oikean henkilön nimet ei voi olla Heidi ja Joni.. YÖK mitä nimiä pakko olla keksittyjä. Vammaset ölisee pannessaan..

Itse satun olemaan lievästi kehitysvammainen ihminen.

Tuli hieman paha olo ja mieli tuosta viestistäsi.

Ikäsi oli?

Vierailija
95/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin talossa, jossa on seinänaapureita, tulee ottaa muutkin huomioon. Etenkin hiukan "kiusallisemmat" äänet pitäisi pitää siedettävinä tai kokonaan poissa. Kyllähän sitä seksiä saa harrastaa ja siitä saa nauttia ja äännellä, mutta joillain se ääntely tuntuu olevan aikuisviihdefilmeistä omaksuttua teeskentelevää kirkumista ja karjumista, eikä luonnollista voihkimista. Tähän liittyen minulla on erittäin absurdi tilanne omasta elämästä, jota ei kyllä voisi kuvitella koskaan oikeasti tapahtuvan. Olun erään kaveripariskunnan vauvan ristiäisissä (järjestettiin ihan kotona) ja rivitalossa seinänaapurin puolelta kesken juhlien alkoi kuulumaan aivan selvä seksivoihkinta ja huutaminen. Kyseessä ei ollut edes mikään huonosti äänieristetty talo, joten äänen oli pakko olla voimakasta ja itse ainakin epäilen, että jossain määrin myös tahallista. 

Vierailija
96/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyntää ja soittaa kirjoitti:

Pitää olla hyvä terve erektio jos haluaa että saa soitettua naista.

Ei ihme että ei ääntä lähde. Kun erektion pitää olla pystysuora. Eli tavallaan pitää kyntämällä kyntää sinne tiettyyn pisteeseen.

Ne jotka väittää että eivät ääntele, niin eivät osaa tehdä sitä oikein.

Maksimaalisen nautinnon saavuttaa kunnollisella erektiolla.

Kyllä tässä nyt aika moni on kiukustunut ja kateellinen jonkun toisen osaamisesta ja nautinnosta.

Teillä on ihan samat lähtökohdat saavuttaa nautinnollinen ja äänekäs seksielämä.

Ei se täällä kirjoittelemalla onnistu.

Pitää rakastella kunnolla ja tutkia mistä tykkää. Keskustella ja kokeilla juttuja.

Et selvästi ymmärrä tippaakaan, että mitä enemmän nainen huutaa, sen enemmän hän miehen mieliksi teeskentelee.

Vierailija
97/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän Iltalehti laittaa boikottiin, kun tuntuu, että palautteen antaminen ei onnistu/ei ole vaikutusta. Ja jopa palautteen antamien johtaa bännilistalle. Roskalehtihän tuo onkin mutta liika on liikaa.  

Vierailija
98/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät lisäänny. Kun tahallinen häirintä antaa jotenkin viallisen kuvan.

Vierailija
99/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan erittäin heikkoitsetuntoinen nainen yrittää esittää että on seksikäs. Tiedoksi, ei se miehen nautinto siitä feikkiääntelystä ainakaan lisäänny.

Vierailija
100/150 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on monia ja ihmiset on erilaisia.

Jos itselleni tulisi heippa-lappu, jossa naapuri on häiriintynyt sex-äänistä, niin kyllä minua vaan hävettäisi. En varmaan ikinä enää pitäisi mitään ääntä, niissä hommissa.  Ja myös muissa äänissä yritän ola varovainen. Arvostan naapureitani, vaikka osaa en ole ikinä luultavasti nähnykkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän