Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Juokse jo.. En kattelis kyllä päivääkään tuollaista jankkaajaa.. Kyllä tää on taas tällänen feministien miesviha ketju että oksat pois.. Suomi mies ei jankkaa.. Naiset jankkaa, aina ja kokoajan.. Tauotta, tämäkin miesviha ketju sen todistaa.. Mitä miesvihaa,uskomatonta,olen pöyristynyt.. Jos mies jankkaa hän on mulk. ero jos nainen, hän voimaannuttaa itseään.. En halua elää ja maksaa veroja enää tällaiseen miesviha maahan.. Thaimaaseen lähden, siellä mies on jumala..
Määrittele Thaimaa.
Aiotko palata joskus Thaimaaseesta Suomeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tarjota raikkai9ta voileipiä ja ekkö sä jo jumalaare ole oppinut piilottamaan niitä lasten vanukkaita..
Siis antaako joku lapsensa syödä vanukkaita? Nyt on kyllä lasun paikka...
MITÄ!!!! meillä ei lapset muuta syöneetkään kuin vanukkaita ja hyvin kasvoi aikuiseksi.. Tosin avioero tuli kun mies söi aina lasten vanukkaat mutta onneksi pääsin siitä itsekkäöstä pskasta eroon.. Ja arvaa ostiko koko liiton aikana yhtään vanukasta itse? Ei vanukkaan vanukasta.. Ei kait nyt sossu ehdi juoksemaan joka vanukkaita syöttävän vanhemman perässä? Kuka senkin maksaisi? Ei taida vero eurot moiseen vanukas jahtiin riittää, itse asiassa kouluruokailu pitäisi korvata vanukkailla tai edes yksi vanukaspäivä viikossa.. Vanukas
Et siis huomioinut miestäsi tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tarjota raikkai9ta voileipiä ja ekkö sä jo jumalaare ole oppinut piilottamaan niitä lasten vanukkaita..
MITÄ!!!! meillä ei lapset muuta syöneetkään kuin vanukkaita ja hyvin kasvoi aikuiseksi.. Tosin avioero tuli kun mies söi aina lasten vanukkaat mutta onneksi pääsin siitä itsekkäöstä pskasta eroon.. Ja arvaa ostiko koko liiton aikana yhtään vanukasta itse? Ei vanukkaan vanukasta.. Ei kait nyt sossu ehdi juoksemaan joka vanukkaita syöttävän vanhemman perässä? Kuka senkin maksaisi? Ei taida vero eurot moiseen vanukas jahtiin riittää, itse asiassa kouluruokailu pitäisi korvata vanukkailla tai edes yksi vanukaspäivä viikossa.. Vanukas
Mies vihaa havaittavisss.. Mutta tämähän tapahtui onneksi porvoossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vihaa havaittavisss.. Mutta tämähän tapahtui onneksi porvoossa..
Teen sinustakin lasun.
Sektion haluaminen mukavuusssyistä on itsekästä ja vain alatiesynnyttäjät ovat oikeita äitejä!
Vierailija kirjoitti:
Sektion haluaminen mukavuusssyistä on itsekästä ja vain alatiesynnyttäjät ovat oikeita äitejä!
Ulkomailla on kaikki paremmin. Siellä synnyttäjät ja sektiomammat ovat sairaalassa ollessaan täydessä tällingissä ja tyylikkäinä, hoikkina ja litteävatsaisina. Ainoastaan suomimammat puuskuttavat hikisinä ja menevät synnyttämään ilman meikkiä.
Puhua pälpätätte kuin papupadat. Jankun jankun... Mutta onko kukaan vielä määritellyt yhtäkään sanaa tässä ketjussa? Ilman tarkkoja määritelmiä on mahdotonta keskustella. On kuin jokainen huutelisi yksin omassa kaikukammiossaan ja saa vastaukseksi siansaksaa jota yrittää tulkita, tulkitsee väärin ja vastaa tavalla, jonka muut vuorostaan tulkitsevat väärin. Tämä keskustelu on paradoksaalinen mahdottomuus!
Vierailija kirjoitti:
Puhua pälpätätte kuin papupadat. Jankun jankun... Mutta onko kukaan vielä määritellyt yhtäkään sanaa tässä ketjussa? Ilman tarkkoja määritelmiä on mahdotonta keskustella. On kuin jokainen huutelisi yksin omassa kaikukammiossaan ja saa vastaukseksi siansaksaa jota yrittää tulkita, tulkitsee väärin ja vastaa tavalla, jonka muut vuorostaan tulkitsevat väärin. Tämä keskustelu on paradoksaalinen mahdottomuus!
Tämä.
Koska olen kaunis ja siro, en viitsi keskustella aiheesta vaan ihastelen täällä omaa tyylikkyyttäni.
Lisäksi en usko että jankkaamista on olemassa, koska minulle sitä ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vela, mutta tiedän silti paljon paremmin kuin te, miten lapsia pitää kasvattaa, ja oon muutenkin parempi.
Mä olen kuulen kasvattanut kaksi lasta aikuiseksi. Toisesta tuli lääkäri ja toisesta diplomi-insinööri ja he ovat kovapalkkaisissa asiantuntijatehtävissä. Heillä on autot, kultaiset noutajat, talot, vaimot ja kiltit lapset. Kyllä se olen minä jos kuka, kuka tietää, miten lapsia pitää kasvattaa.
Ettehän te osaa edes jankata kunnolla. Minä osaan, koska osaan akateemikko. Mieheni työskentelee rahoitusalalla, ja hänellä on iso mela. Olen synnyttänyt kaksi lasta mutta näytän mallilta. Näitä asioita ei kysytty, mutta mainitsen ne aina tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Ettehän te osaa edes jankata kunnolla. Minä osaan, koska osaan akateemikko. Mieheni työskentelee rahoitusalalla, ja hänellä on iso mela. Olen synnyttänyt kaksi lasta mutta näytän mallilta. Näitä asioita ei kysytty, mutta mainitsen ne aina tilaisuuden tullen.
Mutta etpä takuulla osaa tehdä kimchiä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen edellänmainittuun haluaisin todeta: EI VÄLTTÄMÄTTÄ!
Olet väärässä. Minulla noita tapahtumia on tapahtunut, vaikka olenkin välttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vela, mutta tiedän silti paljon paremmin kuin te, miten lapsia pitää kasvattaa, ja oon muutenkin parempi.
Mä olen kuulen kasvattanut kaksi lasta aikuiseksi. Toisesta tuli lääkäri ja toisesta diplomi-insinööri ja he ovat kovapalkkaisissa asiantuntijatehtävissä. Heillä on autot, kultaiset noutajat, talot, vaimot ja kiltit lapset. Kyllä se olen minä jos kuka, kuka tietää, miten lapsia pitää kasvattaa.
Mutta et ole kuitenkaan huomioinut miestäsi tarpeeksi.