Voinko syödä lounaaksi suklaalevyn?
Semmonen olis tossa metrin päässä, enkä jaksaisi nousta ylös saati tehdä ruokaa. Onko tärkeintä kuitenkin et saa vähän energiaa? T. Masentunut
Kommentit (25)
Tilaa woltilla joku kunnon lounas. Ja alkosta viinaa. Masennus lähtee heti.
Suklaa on parasta mielenterveyslääkettä.
Siis saat, minun luvalla
Jos se on siinä kaupan hyllyllä niin kannattaa syödä vasta kun olet maksanut
Saat. Mä en ole edes masentunut ja mun lounas tänään oli suklaata ja kahvia. Tosin oli vaan puoli levyä jäljellä :(
Siitä vaan. Mun eilinen päivällinen oli kaks pullaa ja lasillinen kaakaota.
Olet yli 18? Syö mitä haluat! Miksi kysyt tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia. Eikä masennus olekaan lähtenyt, heh. Ap
Voit kyllä, kunhan muistat huolehtia että saat pääosin monipuolista ruokaa, kasviksia ja kuituja. Minä en muistanut ja sitten tuli anemia. Herkut myös koukuttaa, mitä enempi syöt sitä useammin niitä haluat. Se on vähän kuin alkoholi, pitää olla viisas ettei käytä liikaa. Pidä huolta sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on siinä kaupan hyllyllä niin kannattaa syödä vasta kun olet maksanut
Totta. Tämä ei ollut kaupassa vaan kotona sängyn vieressä. Söin sen. Kokonaan. Oli kyllä pikkasen makeeta, uh. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saat. Mä en ole edes masentunut ja mun lounas tänään oli suklaata ja kahvia. Tosin oli vaan puoli levyä jäljellä :(
Kiitos. Ehkä ens kerralla sit jotain terveellisempää. Ap
Masennus on itseaiheutettu sairaus.
Seuraavaksi puoli kiloa betonilaastia.
Mut älä lasten edessä. Tai muuten nipojen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Masennus on itseaiheutettu sairaus.
Pööh, kyllä mä sanon, että vuosikausien laiminlyönti ja väkivalta, jota mun vanhemmat harjoitti muokkasi mun kasvavia aivoja sen verran vinoon, että laitan kyllä masennukseni ihan sen syyksi. Tosi hankalaa on ohjelmoida itseään uudelleen, kun vahinko on aiheutettu herkässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Olet yli 18? Syö mitä haluat! Miksi kysyt tyhmiä?
Olen yli 18. Koska halusin sanoa ajatukseni jollekulle ääneen, eikä ollut ketään kenelle jutella. Olin niin syvällä masennuksen ja yksinäisyyden pohjalla, että kirjoitin sitten ajatukseni tänne. Onko mielestäsi jokin syy, miksi en voisi kysyä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut taidat olla vain ihan itse,oman pääsi sisäinen.Todella masetunut ei jaksa tänne kirjoitaa ja on jo sairaslomalla työstä.Ilta päivä lehdet oli tänään 27.1.23. asia artikeli tuosta masenuksesta ja sitä mitä asialle ihan itse VOIT TEHDÄ!Mene selaa niiden sivuja otsikon alta terveys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut taidat olla vain ihan itse,oman pääsi sisäinen.Todella masetunut ei jaksa tänne kirjoitaa ja on jo sairaslomalla työstä.Ilta päivä lehdet oli tänään 27.1.23. asia artikeli tuosta masenuksesta ja sitä mitä asialle ihan itse VOIT TEHDÄ!Mene selaa niiden sivuja otsikon alta terveys.
Niin masennus on pitkälti päänsisäinen sairaus. Se ei ole polvessa tai käsivarressa.
Mä oon syönyt monta kertaa. Hyvin pärjää raskaassakin työssä.
keho alkaa polttaa rasvaa kun odotat tarpweksi åitkään