Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.

Vierailija
12.02.2020 |

Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.

Kommentit (422)

Vierailija
281/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokalistanne on hyvä, mutta voisi parempikin olla.

Taas joku vegaani inisee siellä, että pitäis parempi ruokalista olla häntä varten. Aina sama minä minä ja minun vegaanius - meininki. Pakkoko sitä vegaaniutta on kaikkien naamalle tyrkyttää? Ja aina vaaditaan erityiskohtelua. Eikö joskus vois lihaa syödä? Vai onko sillon enää vegaani, jos syö joskus lihaa vai katkeaako vegaanius siihen? Syökö vegaanit muuten kalaa? Hirveitä ituhippejä joka tapaukessa. En ottais kumppaniks.

Vierailija
282/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku vegaani inisee siellä, että pitäis parempi ruokalista olla häntä varten. Aina sama minä minä ja minun vegaanius - meininki. Pakkoko sitä vegaaniutta on kaikkien naamalle tyrkyttää? Ja aina vaaditaan erityiskohtelua. Eikö joskus vois lihaa syödä? Vai onko sillon enää vegaani, jos syö joskus lihaa vai katkeaako vegaanius siihen? Syökö vegaanit muuten kalaa? Hirveitä ituhippejä joka tapaukessa. En ottais kumppaniks.

Kohta taas se Meghan-hullu tulee sanomaan, ettei Meghan ole oikea vegaani. Voisivatko kyseinen henkilö jättää edes tämän ketjun rauhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän olen akateeminen.

Ammattikorkeakouluista ei valmistu akateemisia.

Olenko jotain ammattikorkeakoulusta puhunut?

Minä olen valmistunut Yliopistosta!

Lisensiaattityö tehtynä ja kohta olen valmis Tohtori!

Oletko joku Amis?

Tässä viestissä kiteytyy kyllä kaikki persoonallisuushäiriön piirteet. Ihan selkee pershärö kyseessä. Ollaan olevinaan niin erinomaista että.

Vierailija
284/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vasta sivulle 14 päästy. Sanoisin, että tarvitaan ainakin 50 sivua lisää, että päästään jankkauksessa sellaiseen normijankkausvauhtiin tällä palstalla.

Trolli.

Kirjoitustavasta tunnistaa heti, sä oot se sama joka sivulla 65 tulee mussutamaan taas siitä miten olit oikeessa.

Vierailija
285/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää jankkaushullu. Hae apua.

Vierailija
286/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta taas se Meghan-hullu tulee sanomaan, ettei Meghan ole oikea vegaani. Voisivatko kyseinen henkilö jättää edes tämän ketjun rauhaan?

Niin mutta Meghan on ihan itse aiheuttanut sen, että siitä puhutaan. Mitäs käyttäytyy niin itsekkäästi. On manipuloinut Harrynkin ihan. Mitäs tunkee väkisin pärstäänsä julkisuuteen. Joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön.

Vierailija
287/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie alan laihduttamaan ja kasvissyöjäksi.

Mä oon vegaani.

Vierailija
288/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vegaani.

Tiesithän, että kasvitkin tuntevat kipua?

Vierailija
289/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vasta sivulle 14 päästy. Sanoisin, että tarvitaan ainakin 50 sivua lisää, että päästään jankkauksessa sellaiseen normijankkausvauhtiin tällä palstalla.

Olemme tosin sivulla 15.

Vierailija
290/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Onko pakko tehdä samasta aiheesta näin monta keskustelua? Näitä on tänään ollu jo vaikka kuinka monta.

Vierailija
291/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

Kirjoitustavasta tunnistaa heti, sä oot se sama joka sivulla 65 tulee mussutamaan taas siitä miten olit oikeessa.

Ite oot.

Vierailija
292/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tosin sivulla 15.

Sivu oli 14 silloin, kun tuo viesti lähetettiin. Lukutaito hoi!

Vierailija
293/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

lol! ketä puhuu trolleista 2020-luvulla?

Vierailija
294/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku luulee tietävänsä miltä Meghanista tuntuu.  Ei voisi vähempää kiinnostaa.  Kuningashuoneet ovat aikansa eläneitä instituutioita.

Vierailija
295/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tosin sivulla 15.

Onko pakko jankata lukutaidottomille?

Vierailija
296/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

Se on KUKA, ei KETÄ!!

Vierailija
297/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
298/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tosin sivulla 15.

Onko pakko jankata lukutaidottomille?

No niin voisitteko ystävällisesti perustaa vaikka oman ketjun tolle sivujankkaukselle.

Vierailija
299/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vegaani.

Tiesithän, että kasvitkin tuntevat kipua?

Mä oon vegaani ja mun mielestä eläimiä ei pitäisi syödä.

Vierailija
300/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli.

Se on KUKA, ei KETÄ!!

Kielioppi poliisi voisi hankkia elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi