Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea 11 sivua jankkausta. Joten liityn mukaan tässä vaiheessa toistamalla jo monta kertaa väitettyjä ja kumottuja asioita. Onhan mun näkemys sentään tärkeä ja olen tietenkin paremmin perillä kuin muut. Että tässäpä tämä viisauteni nyt kaikille. Turha väittää vastaan. Tämä vaan on totta. Lapsikin tietää sen ja kuka ei, on niin tymä, ettei häntä tarvitse kuunnellakaan.
No olisko kuule kannattanut lukea! Ihan turha tulla tänne enää ihan selvää juttua hämmentämään kun asia on selitetty jo monta kertaa tuolla aikasemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun eksyi joku muumio. Saako noin vanhat olla vapaana?
Siis kuka kirjoittaa 50-kymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tässä ketjussa edes jankata.
Jankataanpas!!!!!!!
Kyllä minä tiedän olen akateeminen.
En jaksaisi aina teille jankata! Opetelkaa yhdyssanat.
Ei enään vaan enää!
Ilmiannettu. Teen tästä ketjusta rikosilmoituksen, lasun, nettivinkin poliisille sekä SUPO:lle, Stasille, CIA:lle, KGB:lle, FBI:lle, YK:lle, WeeTee:lle ja ABC:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinccis sopisi mainiosti tällaiseen ketjuun. Hän v*ttuilisi kaikille ja lopuksi julistaisi olevansa Messias.
Kutsuiko joku minua?
Zinccis
Minä syön pizzaa
Ananas KUULUU pizzaan
No ei kuulu Ananas ei kuulu pizzaan!
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu. Teen tästä ketjusta rikosilmoituksen, lasun, nettivinkin poliisille sekä SUPO:lle, Stasille, CIA:lle, KGB:lle, FBI:lle, YK:lle, WeeTee:lle ja ABC:lle.
Ja SETA:lle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minäpä olen akateemikko. Jank jank!
En voi ottaa tosissani ketjua, jonka otsikossa on PISTE. En rupea tästä asiasta jankkaamaan. Kyllä oikeinkirjoituksen ihan perussääntö on, ettei otsikkoon laiteta pistettä. Vain kouluttamaton ihminen laittaa otsikkoon pisteen. Ainakaan kukaan akateemisesti koulutettu ihminen EI laita otsikkoon pistettä. Edes minun pelkän amiksen käynyt työtön tyhjäntoimittaja-veljeni ei laita otsikkoon pistettä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun eksyi joku muumio. Saako noin vanhat olla vapaana?
Siis kuka kirjoittaa 50-kymppinen?
Suvaitsematon kielioppipoliisi iski jälleen. Etkö tajua, ettei nykyään ole mitään yhtä ja ainoaa oikeaa kielioppia, vaan kielioppeja on kymmeniä ja jokainen saa muodostaa itselleen sopivan kieliopin. Itse olen jo polttanut vanhat äidinkielenkirjani, koska niissä oli kaikenlaisia normatiivisia julistuksia, jotka puistattivat jopa kaltaistani 80-luvulla peruskoulun käynyttä. Tietämättömyyden piikkiinhän sitä osa menee, mutta meidän tehtävämme ei ole edistää sellaista roskaa. Kaltaisesi fanaatikot pitäisi bannata ja ilmiantaa valtakunnan syyttäjälle. Ylläpidolle luonnollisestikkin ilmiannettu!!!
Voisitteko aloittaa uuden kejun, jos haluatte keskustella muusta kuin ap:n aiheesta? Ärsyttää lukea täyttä ot:ta sivukaupalla. Itseänikin kieltämättä häiritsee, kun joku kiilaa ihan kannoille kassajonossa. Samaten nuo teinit kauppakeskuksissa.
Ja paljaat nilkat.
Eikä joka ketjuun tarvitse laittaa niitä samoja kuluneita vitsejä, vaikka kyllähän ne naurattaakin. Yp voisi vähän terästäytyä ketjujen valvonnassa.
Myös tämä uusi systeemi ärsyttää, kun palsta menee kiinni jo kello 23, kun on just vasta tullut iltavuorosta töistä. Kaikilla meillä EI ole omaa autoa eikä Helsingin joukkoliikennettä. Ja ei, en ole Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeakouluista ei valmistu akateemisia.
Olette säälittäviä eikö teitä hävetä kuinka teille nauretaan kun olette alistettuja miehen sukunimen kantajia . Kuinka moni MIES vaihtaisi NAISEN sukunimen ja te naiset olette typeriä ja naurettavia kun haluatte ottaa miehen nimen käyttöönne. Hävetkää.
Niin tyypillistä, että ap on haihtunut linjoilta jo aikaa sitten. Hänelle on tullut jo yli 260 kommenttia, mutta ei ole suostu keskustelemaan eikä hän vieläkään ole määritellyt perusteellisesti, mitä ihmettä hän oikein tarkoittaa jankkauksella.
Vihdoinkin ketju, jossa saan luvalla jankata Papa Emerituksesta. Papa Emeritus ii rakastan sinua. Rakastan. Rakastan. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Niin tyypillistä, että ap on haihtunut linjoilta jo aikaa sitten. Hänelle on tullut jo yli 260 kommenttia, mutta ei ole suostu keskustelemaan eikä hän vieläkään ole määritellyt perusteellisesti, mitä ihmettä hän oikein tarkoittaa jankkauksella.
Varmaan taas joku toimittaja, joka vain tulee lopuksi keräämään parhaat palat juttuunsa. Kaikkien pitäisi kirjoittaa omalla nimellään ja pankkitunnistautuminen pakolliseksi! Onneksi Marinin hallitus ajaa läpi tiukennuksia. Sinänsä olen kyllä samaa mieltä monenkin ns. vierailijan kanssa, mutta loppupeleissä nämä ylipitkät ketjut ovat raskaita lukea. Olisi parempi, että olisi vain sellaisia aloituksia, joissa saisi äänestää kyllä tai ei ja sitten max yksi kommentti per henkilö. Tämäkin ketju oli aluksi kiinnostava, mutta jo kolmannen kohdalla kaikki oli sanottu ja sitten meni toistoksi. Onko pakko aina mollata muita? Etenkin keskivaiheilla on joitakin idiootteja kirjoittelemassa. Selvästikin itähelsinkiläisiä yksinhuoltajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikorkeakouluista ei valmistu akateemisia.
Lähde?
Minä teille aukaisen ihan kunnolla.
Riitta