Kaverin pikkusisko ahdistelee
Olen 19-vuotias ja vietän paljon aikaani kaverini luona. Nyt hänen 15-vuotias pikkusiskonsa on alkanut ahdistelemaan kun kaverini silmä välttää. En viitsisi oikein käräyttääkään mutta luulen että tässä voi käydä vielä jollekin ikävästi.
Neuvoja?
Kommentit (42)
Sano sille tytölle, että lopettaa tai kerrot sen veljelle.
Oletko itsekin naaraspuolinen? Lepsu?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle voi käydä ikävästi ja mitä sillä tarkoitat?
Joko kaverin pikkusisko saa pas kaa niskaansa tai minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se ahdistelee?
Tulee iholle. Agressiivisesti. On ehdotellutkin.
Ap
Minkä takia sinä saisit kökköä niskaasi?
Vierailija kirjoitti:
Nusase pikkusen ni eiköhän se siitä
Yllytät rikokseen.
Välttelet jäämistä kahden kesken ja sanot kaverillesi, että oleillaan jossain muualla kuin se ipana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sinä saisit kökköä niskaasi?
Alapeukuttajilla likainen mieli. Hävetkää.
Tuossa iässä tytöt nyt ihastuvat helposti. Kyllä se ohi menee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nauhoittaisit puhelimellasi hänen rivoja puheitaan ja kuuntelet kaverisi kanssa mitä se oikein on ehdotellut.
Kundit eivät ole samanlaisia ilmiantajia kuin mimmit.
Eikö useimmat tuon ikäiset ole muuttaneet omaan kämppään eivätkä norkoile toisten luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nauhoittaisit puhelimellasi hänen rivoja puheitaan ja kuuntelet kaverisi kanssa mitä se oikein on ehdotellut.
Mitä sitten? Likaista peliä vastaan pelataan samalla mitalla. Vai tykkäätkö kuitenkin ahdistelusta sittenkin?
Nämä kakarat testaavat viehätysvoimaansa. Kun torjut, niin alkaa mustamaalaus. Kannattaa olla varuillaan. Älä jää mihinkään kaksin.
Sano että sulla on hiv ja voi tarttua kosketuksesta.
Jätä se likka huomioimatta. Kun pidät asiallisen etäisyyden, ja huolehdit siitä ettet jää sen kanssa kahdenkesken, ei siitä sulle ainakaan mitään "paskaa" tuu niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten asia mitä naiset eivät tule ikinä ymmärtämään.
Kenelle voi käydä ikävästi ja mitä sillä tarkoitat?