Miettinyt yhtä ihmistä paljon, mutta en uskalla ottaa yhteyttä
En menettäisi siinä mitään, mutta suojelen itseäni torjutuksi tulemiselta. Ollut rankka vuosi ja viimein tuntuu että asiat alkavat selkeentyä. En tiedä olenko valmis riskeeraamaan kaiken uudestaan.
Kommentit (25)
Mitä pelkäät? Jos ei edes yritä, ei saa ikinä mitään.
Laita viestiä, eipähän jää sitten kaduttamaan ja tiedät.
Mun tekis kanssa laittaa eräälle viestiä, mutta mielenkiinnon lopahtaminen ja ghostaus oli aika selkeitä merkkejä.
Mutta enpähän itse siinä olisi voinut mitään tehdä.
Jos olet nainen, älä jahtaa miehiä. Se on säälittävää. Jos olet mies niin kasvata ensin pallit, suhteesi eivät tule onnistumaan tuollaisella vässykkä-asenteella.
Vanhaan ystävään, ota yhteyttä.
Mieheen, älä ota yhteyttä.
Naiseen, älä ota yhteyttä.
Joskus on parempi vain miettiä ja elää haaveissa. Yhteydenotto tarkoittaa että asiasta tulee konkreettinen ja se voi murskata haaveet.
No ota yhteyttä ihan muuten vain. Ei sillä tavalla, että siinä on torjutuksi tulemisen riski. Vaan ihmisenä ihmiselle.
Itse toivoisin yhteydenottoa eräältä, mutta jos hänellä olisi jokin pitemmälle menevä visio, joutuisin aiheuttamaan pettymyksen tai "torjunnan".
En ota itse yhteyttä, koska omat voimavarat on vähissä ja tein jo aikaa sitten periaatepäätöksen, että panostan vain vastavuoroisiin ihmissuhteisiin. Odotan siis ensimmäistä yhteydenottoa välillä sieltä päin. Hän on vastannut kyllä aina, mutta se ei nyt riitä.
Voit varmasti ottaa yhteyttä, jos sinulla ei ole persoonallisuushäiriötä tai päihdeongelmaa tai rikollista taustaa. Jos otat yhteyttä romanttisessa tarkoituksessa, varmista vielä ensin, että kohde on vapaa.
Minä olen miettinyt sinua kipuna kiivaana suruna sielussain
Jos on vanha kaveri, niin ota ihmeessä yhteyttä. Jos on joku entinen ihastus, niin älä. Naisena voin kertoa, että on ahdistavaa jos joku vanha tuttu ottaa yhtäkkiä yhteyttä olevinaan kaverimielellä, mutta paljastuu lopulta että yrittikin vain iskeä.
Aikuinen ihminen ei ahdistu toisen järkevän ihmisen tunteista. Niistä voidaan yhdessä keskustella ja se auttaa sitä ihastunuttakin käsittelemään tunteitaan. Oleellista on tietysti, ettei se ihastunut ala jankkaamaan ja suostuttelemaan tai syyllistämään toista osapuolta, tai marisemaan omaa surkeuttaan. Mutta mitä pahaa on siinä, jos myöntää tunteensa ilman että odottaa toiselta mitään vastakaikua?
Naisen ei pidä juosta miesten perässä. If he wanted he would. Saat lopulta vain näpeillesi kun et koskaan tule olemaan ykkösvaihtoehto.
Ota yhteyttä et kadu. Harmittaa jos et ota.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei pidä juosta miesten perässä. If he wanted he would. Saat lopulta vain näpeillesi kun et koskaan tule olemaan ykkösvaihtoehto.
Hä??
En kyllä yleistäisi. Sukulaiseni ainakin oli se ykkösvaihtoehto ja he ovat edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät? Jos ei edes yritä, ei saa ikinä mitään.
En ole ap, mutta samassa tilanteessa vaikka tiedän 100varmaksi ettei nämä tuntemukseni ja ajatukseni ole taatusti molemminpuolisia eli vaikka sinällään en mitään menetäkään (paitsi itsekunnioitukseni jolla ei ole muutenkaan mitään merkitystä) niin miksi vaivautua? Tässä tapauksessa sen tyhjän saa pyytämättäkin.
Ja en todellakaan ole mitenkään ihastuksissani itsekään näistä fiiliksistäni ja olisin todella onnellinen jos en edes tietäisi kyseisen ihmisen olemassaolosta. Hänessä ei siis ole mitään vikaa mutta ei häntä vaan ole minulle tarkoitettu ja minua tuskin on tarkoitettu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan ystävään, ota yhteyttä.
Mieheen, älä ota yhteyttä.
Naiseen, älä ota yhteyttä.
Oma kokemus sanoo, ettei kannata ottaa yhteyttä edes siihen vanhaan ystävään vaan antaa menneiden olla.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä et kadu. Harmittaa jos et ota.
Ja kun otat niin se vasta kaduttaakin ja sitten harmittaa, ettei tehtyä saa tekemättömäksi.
Näissä ei vaan voi voittaa :(
Sama.