Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mietittekö yhtään että tulevaisuudessa mies vaihtaa nuorempaan

Androphobia
12.02.2020 |

Mietin näitä nainen 22 ja mies 23-pareja tms että luuletteko tosiaan että kun ootte joskus se 40 ja 41 etteikö ukkonne rupeis vilkuilemaan n. 25-30v naisia. Julkisuudessa lukemattomia esimerkkejä. Isäni 60 otti 34-vuotiaan naisen ja äitini nyt yksin. Minunkaan olemassaolo ei kiinnosta ja pieni vauvakin tullut tän nuoren naisen kanssa. Entä jos tulette raskaaksi vaikka vielä 39vuotiaana.. mies kohta jättää ja yksin jäätte pienen lapsen kanssa. Onnea matkaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on minua kolme vuotta vanhempi. Tulipa meille ikää miten paljon tahansa, niin mies on aina kolme vuotta vanhempi. Ajan kuluminen näkyy myös miehistä ja nuoret naiset näkevät sen. He myös tajuavat, että heistä tulee jossain vaiheessa omaishoitajia, joten siksi he valitsevat itsensä ikäisen miehen.

Mahtaako äitisi itkeä ex-miehensä perään vai eleleekö hän ihan tyytyväisenä omaan elämään keskittyen? Kuusikymppinen pienen vauvan isä, voi hyvänen aika. Tsemppiä yövalvomisiin ja uhmaikään isällesi.

Vierailija
2/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, mutta ymmärrän että taustallasi mietit.

Omassa suvussa, kaveri- tai tuttavapiirissä ei taida olla yhtä ainutta tapausta. Voi olla että jonkun unohdan, mutta yleistä ei missään tapauksessa minun piireissäni ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Ihan varmasti mies huomaa kauniit nuoret naiset ympärillään, mutta en usko hänen kuvittelevan hetkeäkään, että arki sellaisen kanssa olisi rauhallista ja mukavaa.

Vierailija
4/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti äidillesi oli vaan helpotus päästä dementikosta eroon. Kannattaa vaihdattaa lukot , ettei se pääse könyämään takaisin kun uusi onni kyllästyy leikkimään kotia vanhan ukon rahjuksen kanssa. Tuossahan on käynyt suoranainen ihme. Vain 0,46% pareista on yli 20 vuotta ikäeroa. Suomessa n. 140 parilla on ikäeroa tuo 30 vuotta.

Vierailija
5/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti todelLakaan. Mieheni kun täyttää 50v ajattelin vaihtaa nuorempaan mieheen. Aikansa kutakin ja ketäkin.

Vierailija
6/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en mieti. Vaihdontarvehan olisi hänen ongelmansa, ei minun.

Vierailija
7/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos nainen vaihtaakin itse nuorempaan? Mietittekö miehet koskaan tätä? Naisella seksuaaliset halut kasvaa samassa linjassa kuin samanikäisen puolison mieskunto laskee, joten kusessa olette.

Vierailija
8/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ei nuorempaa niin vain "oteta". Nainenkin muuten voisi vaihtaa nuorempaan mieheen, ei se nuorempaan vaihtaminen ole mikään miesten "etuoikeus".

Muutenkaan en jaksa elää mitä jos -elämää, on aika rasittavaa. Jos jotain tapahtuu, niin mietitään ja murehditaan sitten, mutta ei etukäteen.

Vierailija
9/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phoh, me katsotaan niitä naisia yhdessä.

Lapsi on juuri aikuistumassa, lisäksi on toinen (minun) vanhempi. Kuka hullu tässä vaiheessa lisääntyisi, ellei olisi ollut pitkään sinkkuna ja viikonloppuisänä?

Vierailija
10/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaisen perusteella kuitenkaan ole halunnut valita vanhempaa miestä. Nuorena naisena halusin samanikäisen, nuoruuden raikkautta omaavan miehen.

Vierailija
11/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut. Yleensä olen ollut 5-14 vuotta nuorempi kuin mieheni. Minun jälkeeni yleensä ovat ottaneet lähes ikäisensä josta sitten itse eronneet. Minä olen jättänyt kaikki mieheni.

Vierailija
12/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ei nuorempaa niin vain "oteta". Nainenkin muuten voisi vaihtaa nuorempaan mieheen, ei se nuorempaan vaihtaminen ole mikään miesten "etuoikeus".

Muutenkaan en jaksa elää mitä jos -elämää, on aika rasittavaa. Jos jotain tapahtuu, niin mietitään ja murehditaan sitten, mutta ei etukäteen.

Vaihdoin nuorempaan jo 25-vuotiaana. Jos tämä jostain syystä lopahtaisi, en etsisi aktiivisesti ketään.

Vierailija
13/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan asian ja senpä takia en otakaan ketä tahansa miestä tai jahtaa miehiä. Otan sellaisen joka on oikeasti minulle win. Jos hän sitten jättäisi, pitäisi vaan ajatella että Herra antoi Herra otti kiitos Herran, kuten Job ja jatkaa elämäänsä.

Vierailija
14/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on minua kolme vuotta vanhempi. Tulipa meille ikää miten paljon tahansa, niin mies on aina kolme vuotta vanhempi. Ajan kuluminen näkyy myös miehistä ja nuoret naiset näkevät sen. He myös tajuavat, että heistä tulee jossain vaiheessa omaishoitajia, joten siksi he valitsevat itsensä ikäisen miehen.

Mahtaako äitisi itkeä ex-miehensä perään vai eleleekö hän ihan tyytyväisenä omaan elämään keskittyen? Kuusikymppinen pienen vauvan isä, voi hyvänen aika. Tsemppiä yövalvomisiin ja uhmaikään isällesi.

Niin kyllä tässä kuulostaa se lyhyempi korsi menneen sille perhehelvettiin sidotulle isukille eikä vihdoinkin omasta rauhasta ja elämästä nauttivalle ex vaimolle.

Vierailija
15/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan mieti.

Olemme samanikäisiä, mutta mies näyttää paljon vanhemmalta. 

Jos hän haluaisi vaihtaa nuorempaan, hän voisi tehdä sen ihan vapaasti. Kun mun kanssani oleminen perustuu ihan vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
16/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska yhteensattuma. Ollaan joskus miehen kanssa, kieli poskella keskusteltu aiheesta- "Nykyisen puolison rupsahtaessa, otetaan koeajettavaksi nuorempi kumppani".

Hänen mielipiteensä oli, ettei peruslaiskana miehenä ala itselleen uutta akkaa kouluttamaan. Entisessäkin on vielä koulutettavaa.

Minä taas ehdotin, että kun miehellä 50v. lähestyy, siirryn suosiolla kahteen 25v. toyboy:in. Miehen mielestä olen liian kankea, äksy ja määräilevä sellaiseen hommaan, enkä pysyisi vauhdissa mukana. Kuulemma ennuste osuu huonon- ja erittäin huonon välille. 

.

Saattahan tuo olla oikeassa.  :)

Vierailija
17/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa vaan, voin sitten itsekin ottaa nuoren komeen kollin, jolle kelpaa tällanen kokenut puuma, graurrrrr! x)

Vierailija
18/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Hän on täysin vapaa valitsemaan puolisonsa. Jos hän haluaa jonkun toisen kuin minut, siitä vaan. Ei tässä missään kahlevankilassa ole kumpikaan.

Vierailija
19/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mieti, mun isä on 50 ja äiti 49 ja edelleen ovat todella rakastuneita, mun miesystävä on 37 ja mä 27, voihan se olla et vaihtaa 20 vuoden päästä 15 vuotta nuorempaan, joten turha miettiä, elämästä kun ei koskaan tiedä :) Meidän suvussa oikeestaan kaikki parit ovat suunnilleen samanikäisiä, eikä yksikään eronnut mies ole vaihtanut nuorempaan vaan toiseen samanikäiseen :D

Vierailija
20/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, et jos me jostain syystä erottaisiin mun miesystävän kaa, ottaisin suunnillee samanikäisen. Kyllä mä sitä rakastan, mut kyllä sen joissain asioissa vaan huomaa et se on vanhempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi