Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mietittekö yhtään että tulevaisuudessa mies vaihtaa nuorempaan

Androphobia
12.02.2020 |

Mietin näitä nainen 22 ja mies 23-pareja tms että luuletteko tosiaan että kun ootte joskus se 40 ja 41 etteikö ukkonne rupeis vilkuilemaan n. 25-30v naisia. Julkisuudessa lukemattomia esimerkkejä. Isäni 60 otti 34-vuotiaan naisen ja äitini nyt yksin. Minunkaan olemassaolo ei kiinnosta ja pieni vauvakin tullut tän nuoren naisen kanssa. Entä jos tulette raskaaksi vaikka vielä 39vuotiaana.. mies kohta jättää ja yksin jäätte pienen lapsen kanssa. Onnea matkaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaassa suhteessa tuollaisilla asioilla ei onneksi tarvitse päätään vaivata.

Jännitystä se mies kaipaa, ja mikäs sen jännittävämpää kuin kielletty hedelmä. Luulisi viimeistään erotilastoja vilkuilemalla olevan päivänselvää, että monogamia ei läheskään kaikilla toimi. Mustasukkaisesti yritetään omistaa kumppani (toinen aikuinen ihminen!), ja sitten määytään ja vääytään, kun menojalka alkaa nurkkaan ahdistetulla osapuolella vipattaa.

Vierailija
22/37 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rankaisee heitä kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietettekö että tulevaisuudessa mies vaihtaa vanhempaan? mun nykyinen mies oli 38 ja minä 48 kun tavattiin, hän jätti samanikäisen, kauniin ja hoikan puolisonsa. Kuten Billy Bod Thorton kauniisti asian ilmaisi kun Angelina Jolien jätti että ei väliä kuinka kuuma ja kaunis nainen on, puolen vuoden jälkeen se on kuin kyntäisi sohvaa. Ainoa tapa pitää suhden elossa on antaa kumppanille sitä mitä hän kaipaa ( sitä mitä se sisäinen lapsi jäi vaille), ja seksi tulee sitten itsestään sen seurauksena.

Vierailija
24/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti äidillesi oli vaan helpotus päästä dementikosta eroon. Kannattaa vaihdattaa lukot , ettei se pääse könyämään takaisin kun uusi onni kyllästyy leikkimään kotia vanhan ukon rahjuksen kanssa. Tuossahan on käynyt suoranainen ihme. Vain 0,46% pareista on yli 20 vuotta ikäeroa. Suomessa n. 140 parilla on ikäeroa tuo 30 vuotta.

Eipä uskoisi kun tätä palstaa lukee.

Vierailija
25/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi vanhempaa miestä. Olisi hirveää joutua jonkun dementikon omaishoitajaksi 40-vuotiaana. Ei ikinä tule tapahtumaan. Ainakaan ilman tuntuvaa RAHALLISTA KORVAUSTA

Vierailija
26/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti.

Ollessani parikymppinen en kyllä koskaan ajatellut asioita 20 vuoden päähän. Enkä juuri nykyäänkään. Jos mietin, se liittyy lähinnä omaan terveyteen, ja siihen, voinko nyt tehdä jotain, joka edistää terveyttä 20 vuoden päästä. Luulisin, että suurin osa parikymppisistä on melko hyviä elämään hetkessä nyt ja aina.

Vierailija
27/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet avioliitpoista päättyy eroon ja yleensä syyt on ihan muualla kuin siinä, että mies ois vaihtanut nuorempaan.

Vierailija
28/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vaihda nuorempaan. Saahan sitä toivoa, että itselle ei käy niin.

En itse pystyisi olemaan paljon vanhemman miehen kanssa, jotenkin paljon vanhemmat miehet ällöttävät siinä mielessä.

Vierailija
29/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Just vaihdoin nuorempaan mieheen. Edellinen oli 2 vuotta minua nuorempi, nykyinen 4 vuotta nuorempi.

Miehillä lörvähtää muna ja sittenpä niistä ei ole sitäkään iloa enää.

Siitoskyvyllä ei niin väliä ole kun lapset on jo, mutta seksillä on.

Vierailija
30/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap miettinyt itsaria kun kyllästyt trollailuun?

Sun jutut ei saa ketään muuttanaan mieltään vanhojen pappojen ja muiden incelien eduksi kun fiksua nuortakin miestä saa.

N 56

Vierailija
31/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietettekö että tulevaisuudessa mies vaihtaa vanhempaan? mun nykyinen mies oli 38 ja minä 48 kun tavattiin, hän jätti samanikäisen, kauniin ja hoikan puolisonsa. Kuten Billy Bod Thorton kauniisti asian ilmaisi kun Angelina Jolien jätti että ei väliä kuinka kuuma ja kaunis nainen on, puolen vuoden jälkeen se on kuin kyntäisi sohvaa. Ainoa tapa pitää suhden elossa on antaa kumppanille sitä mitä hän kaipaa ( sitä mitä se sisäinen lapsi jäi vaille), ja seksi tulee sitten itsestään sen seurauksena.

Billy taisi piikitellä, mutta se on totta, että toisen ulkonäölle sokeutuu. Vaikka olisi maailman kaunein (ja nuorin) nainen, siitä huolimatta siihen turtuu. Tässä on toinenkin puoli: samasta syystä myöskään rypyt eivät häiritse. 

En usko että ikä on yleensä se syy eroon. Siinä on jotain muuta taustalla. Jos vaihtaa nuorempaan, kauniimpaan ja eloisampaan, syy on tuo viimeinen. 

Ei se ole ap niin yksinkertaista, että kaikki vaihtaa nuorempaan, tai vaihtaisi, jos pystyisi. Sitä nuorta kanasta joutuu kuuntelemaan ja passaamaan samalla tavalla kuin vanhaa. Jos ei nuori ole älykäs ja ikäistään vanhempi, ajatus on lähes sietämätön.

Vierailija
32/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihi-Lissu kirjoitti:

Vapaassa suhteessa tuollaisilla asioilla ei onneksi tarvitse päätään vaivata.

Jännitystä se mies kaipaa, ja mikäs sen jännittävämpää kuin kielletty hedelmä. Luulisi viimeistään erotilastoja vilkuilemalla olevan päivänselvää, että monogamia ei läheskään kaikilla toimi. Mustasukkaisesti yritetään omistaa kumppani (toinen aikuinen ihminen!), ja sitten määytään ja vääytään, kun menojalka alkaa nurkkaan ahdistetulla osapuolella vipattaa.

Kyllä se menojalka saa vipattaa, sitten erotaan niin että se halukas voi mennä sinne vipattamaan ja toinen voi etsiä puolison, joka ei suolla tuollaista miesvihan täyttämää saastaa. 

Vierailija
33/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti.

Mikäli tuollaista tapahtuisi, niin eipä sille mitään voisi. Elämä on tässä ja nyt.

T: Tuntematon

Vierailija
34/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mietittyä, eikä tuo ole tuosta viereltä tahtonut häipyä vaikka on oltu kimpassa jo vuosikymmeniä.

Syöpäleikkaus vei häneltä mieskunnon, niin eipä taitaisi nuoret naiset olla kiinnostuneitakaan.

Vierailija
35/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huoleta tuollainen. Minkäs sille mahtaisi. Ukkokultani on luonteeltaan täysi 10, ihana puoliso ja isä. Rakastan häntä aivan yhtä paljon, kuin aikoinaan. Mutta hän on kieltämättä päässyt rupsahtamaan. On jo beyond dadbody ja kulkee verkkareissa, kulahtaneissa paidoissa ja crockseissa. Yllättyisin jos joku nuorempi nainen hänet haluaisi. Ja jos mieheni päättäisi lähteä, niin pärjäisin yksinkin. Luultavasti etsisin itsekin uuden.

Hänen isänsä vaihtoi nuorempaan ja nyt tuo uudempi rouva on käytännössä kotiin sidottu omaishoitaja. 

Vierailija
36/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti jo.

Ei mun maailma siihen kaatunut. Ihan hyvä olla ilman. Nuoriso asuu vielä mun luona jonkin aikaa ja sitten olen yksin. Senkin kanssa olen ihan sinut. Saan sitten ihan omannäköisen elämän rakentaa. 

Vierailija
37/37 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta on, jos mies vaihtaa vanhempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme