Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset. Mitä teette talvilomalla?

Vierailija
12.02.2020 |

Itse vuodesta toiseen yksin ja ottaa aivoon seurata muiden lomapostauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset mene yksin jonnekin lomalle? 

Vierailija
2/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdin ystävän kissaa :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikonloppu Berliinissä. Ajattelin myös käydä vaikka leffassa ja/tai taidenäyttelyssä, lenkkeillä päivänvalossa ym.

Vierailija
4/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, yksinkin saa lomailla. Minä matkustan aina yksin, vaikka minulla on puoliso ja kavereitakin.

Vierailija
5/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Majoitus tosi kallista yksin. Ja tylsää käydä yksin syömässä tai hiihtämässä.

Vierailija
6/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä vielä. Oon odotellut lunta, muttei taida hiihtokelejä tulla etelä-Suomeen. Eli en ole vielä ilmoittanut, koska edes pidän talviloman.

Pari hotelliviikonloppulomaa olen varannut. Ja kesäkuussa lähden jonnekkin Kreikkaan. Yksin tietenkin.

Vierailija
7/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. En pidä lomaa tuolloin.

Vierailija
8/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Lahde jonnekin etelaan vaikka sinkkumatkalle! Siella syodaan seurueessa, ja majoituskin on halvempi kuin Suomessa. 

Olen itse matkustellut jonkin verran yksin, ja syomassa voi ihan hyvin kayda yksinkin. Ottaa vaikka kirjan "tueksi" jos tuntuu holmolta. 

Yleensa kuitenkin, varsinkin lomakohteissa mutta kylla muuallakin, on kylla aina muitakin yksinaisia joitten kanssa sitten voi ystavystya. Itse kavin viimeksi yksin Marokossa pari viikkoa. Vuokrasin auton ja ajelin ympariinsa ja siina sivussa ystavystyin yhden B&B:n pitajan kanssa, jonka kanssa sitten tehtiin muutama paivareissukin yhdessa. 

Vierailija
9/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä vikinää "En halua tehdä sitä ja tätä yksin" Ole sitten kotona mätänemässä!

Matkoilla varsinkin tutustuu aina muihin yksin matkaileviin. Täytyy vaan uskaltaa.

Vierailija
10/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden äitini kanssa käymään sukulaisten luona. Kätevää, kun hän asuu samassa kaupungissa kuin minä. :)

Vierailija
11/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä vikinää "En halua tehdä sitä ja tätä yksin" Ole sitten kotona mätänemässä!

Matkoilla varsinkin tutustuu aina muihin yksin matkaileviin. Täytyy vaan uskaltaa.

Ei ole pakko ymmärtääkään.

Vierailija
12/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomapäiviä. Mutta jos olisi, olisin varmaan kotona pieruverkkareissa ja villasukissa, lipittelisin punkkua, lukisin kirjoja, saunoisin pitkän kaavan mukaan. Se olisi se, mistä introverttinä ihmisenä saisin voimaa ja lepoa. 

Jos matkustaisin, senkin tekisin yksin. Palmujen alla, auringossa, etelän pimeissä illoissa, taas kirja ja punkkulasillinen seurana. Nukkuisin kun huvittaisi nukkua. 

Vierailija
13/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitun lapsuudenkotiin muutamaksi päiväksi (maalaistalossa on tilaa). Siellä seudulla aion lenkkeillä tai hiihtää, käydä uimahallissa, saunoa, tehdä lempiruokiani, herkutella leffaa katsellen. Ehtii samalla nähdä jo melko iäkkäitä vanhempia, välimatkan takia ei nähdä niin usein. Kyllä tekee hyvää lähteä välillä pois kotoa vaikka ei mitään kovin kummoista tekisikään :)

Vierailija
14/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei ole. Nykyään yksin matkustavia on niin paljon, että meille on tarjontaa. Minä tosiaan matkustan ulkomaille. Yksin on parhaassa seurassa!

Vierailija
15/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei ole. Nykyään yksin matkustavia on niin paljon, että meille on tarjontaa. Minä tosiaan matkustan ulkomaille. Yksin on parhaassa seurassa!

Ap ei halua lähteä matkalle yksin, koska sen jälkeen voisi käydä niin, ettei hän enää voisikaan uhriutua yksinäisyydestään.

Itsekin matkailin paljon yksin ollessani sinkku. Nykyisin matkustan enimmäkseen puolisoni kanssa mutta edelleen myös yksin. Ja yksin pitää käydä syömässä ihan työmatkoilla ollessakin, ei aina jaksa istua hotellissa syömässä jotain muoviin pakattua täytettyä leipää.

Vierailija
16/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hostelleissa on halpaa ja paljon muita yksin matkustavia ja isompiakin porukoita, joihin voi lyöttäytyä.

Vierailija
17/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Yli satasen on hotelleissa yhden hengen huoneet Suomessa.

Vierailija
18/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ap ei halua lähteä matkalle yksin, koska sen jälkeen voisi käydä niin, ettei hän enää voisikaan uhriutua yksinäisyydestään.

Itsekin matkailin paljon yksin ollessani sinkku. Nykyisin matkustan enimmäkseen puolisoni kanssa mutta edelleen myös yksin. Ja yksin pitää käydä syömässä ihan työmatkoilla ollessakin, ei aina jaksa istua hotellissa syömässä jotain muoviin pakattua täytettyä leipää.

Hienoa jos tunnet olosi hyväksi yksin reissatessa, kaikilla ei niin ole. Paniikkihäiriöisenä esim on kamalaa syödä yksin.

Vierailija
19/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Yli satasen on hotelleissa yhden hengen huoneet Suomessa.

Varmaan sitten kannattaakin jo ottaa se 80 euroa maksava kahden hengen huone ;)

Ei varsinaisia yhden hengen huoneita kasittaakseni enaa edes olekaan, ne huoneet on standardina kahdelle hengelle. Toki siis maksat saman verran huoneesta, olit sitten yksin tai kaksin. 

Vierailija
20/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennetty viikonloppu ulkomailla. Mukavampaa noin yksin reissatessa lähteä jonnekin vähän kauemmas tutustumaan paikalliseen elämään kuin matkustaa täällä tuttuja kaupunkeja koluten. Pidän erittäin paljon vierailuista erilaisissa museoissa ja ravintoloissa, kävelyistä pitkillä kävelykaduilla sekä kiertelyistä paikallisia tuotteita myyvissä pienissä putiikeissa. Mukaan tarvitsee pakata oikeastaan vain positiivinen mieli, sillä olen maailman tuulissa kuin kotonani. :)

Lisään tähän vielä, että olen yksin, mutta en koe sillä tavalla olevani yksinäinen. Kyllähän maailmaan ihmisiä mahtuu, vaikka kaikki eivät omia tuttuja olisikaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä