Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Saanut nimensä vaihto-oppilasvuotenaan Amerikassa, kalpeanaama Paleface.
Olen ollut varma että Heinäseiväs on Ilkka Alanko, mutta nyt kun kuuntelin tämän kertaista laulua, niin mielestäni ääni ei jotenkaan yhtään sovi..
Eikös se 4R:ssä laulanut englanniksi?
Eikös se 4R:ssa laulanut englanniksi? Ei ole Ilkka Alanko tuo...
Mä oon aivan hämmentyny tästä jaksosta. Dragon sittenkin veronica verho? Ja heinäseiväs elias kaskinen? Tai aku hirviniemi?
Nythän ne pudonneet eivät ole olleet laulajia, todellakaan. Olisiko muka muut? Mutta eikö ne tunnistaisi lauluäänestä? Toisaalta voiko olla edes noin montaa laulutaitoista muuta julkkista? Ei noi nyt ihan heikosti laula kuitenkaan.
Heinäseiväs on jarppi tai arman
Heinäseiväs on Jussi69 ja Hevonen Ismo Leikola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuomarit ei katso pituutta. Hevonen on pitkä!
Kengissä näytti olevan jotkut 10cm pohjat
Ja pää on kauluksen kohdalla. Lyhyehkö siis on.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan hämmentyny tästä jaksosta. Dragon sittenkin veronica verho? Ja heinäseiväs elias kaskinen? Tai aku hirviniemi?
Veronica on lyhyempi eikä noin hyvässä kunnossa.
Eiköhän se oo Chafak.
Veronica Verho on tehnyt videon missä syö hedelmiä suihkussa
Seiväs on joku niin itsestään selvä, ettei osaa edes ajatella että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Nythän ne pudonneet eivät ole olleet laulajia, todellakaan. Olisiko muka muut? Mutta eikö ne tunnistaisi lauluäänestä? Toisaalta voiko olla edes noin montaa laulutaitoista muuta julkkista? Ei noi nyt ihan heikosti laula kuitenkaan.
no ainakin heinäseipään ja hevosen tunnistaa äänestä ihan oikeiksi artisteiksi.
Juha Sipilä tuskin alentuisi tällaiseen ohjelmaan
Heinäseiväs on Ismo Alanko, ei Ilkka.
Jannika B:tä oisin veikannu, kun sehän on jokaisessa ohjelmassa.
miks tuolla on noin paljon porukkaa vaik yli 10 ihmisen kokoontumiset on kielletty??
Tai ehkä se vaan kuitenkin on paleface, joka on ihan julkisesti kertonut että tuo nimi on syntynyt vaihtarivuonna jenkeissä.