Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Siis musta on aivan selvää, että Peacock on Pandora ja Heinäseiväs Ilkka Alanko.
Ampiainen vaikuttaa Erika Vikmanilta, vaikken hänen lauluääntään ole koskaan kuullut.
Leijona on vaikea. Olisiko sit se Pentti Hietanen? Moni asia täsmäisi.
Voisiko Heinäseiväs olla Resispossesta tuttu räppäri Kalle Havumäki?
Ei kai Ilkka alangolla tai duudsoni jukalla ole mitään radioshowta? Tuo kuitenkin aika oleellinen vihje...
Eihän siinä showsta puhuttu, vaan radiotoimittajuudesta.
Duudson Jukka on ollut alusta saakka idioottimainen arvaus, mies on lahjaton nuorisoonsekaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Duudson Jukka on ollut alusta saakka idioottimainen arvaus, mies on lahjaton nuorisoonsekaantuja.
Ok, no onko Ilkka Alanko siis radiotoimittaja?
Peacock näyttäisi tosiaan olevan Anneli Magnusson eli Pandora. Vaikka hänestä ei ollut kuullutkaan, löytyi googlettamalla.
Ampiainen voisi olla Erika Vikman. Esiintymisestä ja Las Vegasista päätellen, mutta vähäisiin tietoihin sopisi joku muukin.
Ekasta esiintymisestä lähtien, olen tunnistanut ampiaisen Laura Voutilaiseksi. Hän on koko ikänsä todistellut laulutaitoaan ja etsinyt suuntaa uralleen. Ihan päivänselvää. Älkää enää höpöttäkö mistään Erikasta.
Ilkka Alanko kertoo haastattelussa että aurinkolasit ovat hänelle sydämen asia. Heinäseiväs sanoi että hänellä on 87 paria aurinkolasia. Työ radiossa ehkä metafora: siellähän me häntä kuullaan. Laulujen kautta.
Ampiainen on pistänyt minua sydämeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli ampparista mieleen Martina. Mutta tunnistan kyllä Maran lauluäänen joten ei ollut.
En ole nähnyt ohjelmaa, mutta poseerausten ja asun/kenkien perusteella tulee mieleen Erika Wikman, kuulostiko häneltä?
Vastaan itselleni, sillä aloitin ketjun lukemisen tältä vikalta sivulta ja näemmä tuolla aiemmissa viesteissä asiaa on jo kommentoitukin tavalla, joka vahvasti tukee mielikuvaani.
Nii
Vierailija kirjoitti:
Peacock näyttäisi tosiaan olevan Anneli Magnusson eli Pandora. Vaikka hänestä ei ollut kuullutkaan, löytyi googlettamalla.
Ampiainen voisi olla Erika Vikman. Esiintymisestä ja Las Vegasista päätellen, mutta vähäisiin tietoihin sopisi joku muukin.
Mä oon melko varma, että toi ampiainen olis ennemminkin Saara Aalto. Ihan samat maneerit ja samanlainen kroppa jos vertaa sen aikaisempiim esiintymisiin. Ja Saara on haaveillut Vegasissa esiintymisestä. Oikeestaan kaikki vihjeet mitä oon kuullu täsmäis siihen.
jytty kirjoitti:
Heinäkasa on Erika Vikman
Ai kasvattaa lapsia ja puhuu viroa?
Jatka uniasi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossakin ole perusvaatimuksena se että on radiotoimittaja, vai voidaanko me kaikki ruveta mielin määrin kutsumaan itseämme radiotoimittajiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Alanko kertoo haastattelussa että aurinkolasit ovat hänelle sydämen asia. Heinäseiväs sanoi että hänellä on 87 paria aurinkolasia. Työ radiossa ehkä metafora: siellähän me häntä kuullaan. Laulujen kautta.
Voi vi**u nyt oikeesti tätä logiikan venytystä tarpeen mukaan.
Heinäkasa on tietty joku ruohosen veljeksistä, johan sen nimikin kertoo.
Tässä on aika varmat arvaukset:
Heinäseiväs on Ilkka Alanko
Peacock on Pandora
Leijona on Sami Hedberg
Ampiainen on Erika Vikman
Ampiainen on Martina Atiolehti
Peacock on Anette Olzon.
molemmat tunnistaa lauluvirheistä.
Leijona on aivan ilmiselvästi Pentti Hietanen.