Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?
Minä ajattelisin Heinäseipään olevan radiojuontaja Mikko Honkanen. Ainakin se koripallon peluu sopisi. Ja se aiemmin ollut räppäri.
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs vaikein...Viro, radio, joku joka on ollut suosittu jo pitkään, aurinkolasit??
Pete Parkkosen tiedoissa on siitä 400 000,se on videon katselut.Paljasti kengät muistaakseni 2 esityksen aikana,Parkkonen taitaapi olla. Paitsi ilkalla koirat ja kanat Espoon kartanollaan. ....
Heinäseiväs: pitäisikö minun jatkossa käyttää vain eestin kieltä? Vinkit löytyy mm juutuupesta jos haluaa tarkistaa
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?
Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?
Ampiainen on helppo. Ei ole Laura V eikä Erika V, vaan EK. Viimeisin videovihje paljasti lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen on helppo. Ei ole Laura V eikä Erika V, vaan EK. Viimeisin videovihje paljasti lopullisesti.
Mikä ihmeen EK?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs vaikein...Viro, radio, joku joka on ollut suosittu jo pitkään, aurinkolasit??
jii karjalainen (ja mustat lasit)...
missään ei sanottu että se pitäisi olla virossa vaan "lahden takana" mitä se sitten tarkoittaakaan
Ilkan emäntä on Virosta ja Ilkka ollut siellä jonkun baariosakkuuden takia. Ja keräilee aurinkolaseja tms.
Vierailija kirjoitti:
Peltsi Peltola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen EK?
Joskus olis semmoinen miss suomi kun Hanna Ek.
Vieläkö te heinäseivästä arvuuttelette.
Kaikki vihjeet osuu Ilkka Alankoon. Aurinkolasien määrä, Viron hommat, Lahjakkaiden ihmisten keskeltä, Lihaton, savuton, kofeiiniton, Harrastaa koripalloa, hedelmäkori, Kasvukipuja albumi, levyjä myyty yli 400.000, kiertänyt Suomea yli 30 vuotta jne...
Kaiken lisäksi kun vielä kuulostaa aivan Ilkka Alangolle, niin eipä tuo nyt paljon selvempi voisi enää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te heinäseivästä arvuuttelette.
Kaikki vihjeet osuu Ilkka Alankoon. Aurinkolasien määrä, Viron hommat, Lahjakkaiden ihmisten keskeltä, Lihaton, savuton, kofeiiniton, Harrastaa koripalloa, hedelmäkori, Kasvukipuja albumi, levyjä myyty yli 400.000, kiertänyt Suomea yli 30 vuotta jne...
Kaiken lisäksi kun vielä kuulostaa aivan Ilkka Alangolle, niin eipä tuo nyt paljon selvempi voisi enää olla.
Ja taas kerran unohdit ne jotka ei osu ja kohta varmaan tapasi mukaan uliset siitä miten et jaksa lukea kommentteja jotka ei ole älyllisen neroutesi kanssa samaa mieltä. Tulit siis tuli jankuttamaan samaa sataan kertaan nähtyä trollia.
Tuskin ilkka on ainoa suomalainen joka on käynyt virossa tai jopa asuu siellä.
Ääni saadaan muutettua vaikka itikän ininäksi. Heinäseipään vihjeet käy useampaan julkkikseen. Mutta kuitenkin hemmetinmoisen pähkäilyn jälkeen kallistuisin Alangon puoleen. Ei se Palander eikä Mikael Gabriel taida olla.
Voisiko heinäseiväs olla Kimi Räikkönen?? Minä olen vahvasti tätä mieltä. Vihje todella valtavasta pippelistä täsmäisi Kimiin.
T. Ricciardo
Vierailija kirjoitti:
Voisiko heinäseiväs olla Kimi Räikkönen?? Minä olen vahvasti tätä mieltä. Vihje todella valtavasta pippelistä täsmäisi Kimiin.
T. Ricciardo
Valtava lerssi vai? Cheekin voi siis vetää yli.
T. Jenni Cockander
jii karjalainen (ja mustat lasit)...
missään ei sanottu että se pitäisi olla virossa vaan "lahden takana" mitä se sitten tarkoittaakaan