Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
5081/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, että millä tavoin heinäseiväs kuulostaa joka kerta eriltä? Minusta jo ekassa kappaleessa tuli läpi Ilkan ääni ja tietty tapa laulaa. Peacock kun avasi suunsa, niin heti tuli ahaa elämys, että Pandora. Myös Linda Lampeniuksen äänen tunnistaa helposti. Nämä oli minulle ne kolme helpointa, muiden ääniä en tunnistanut.

Tunnistit lindan äänen kun tuo sanoi vihaavansa omaa lauluääntään eikä siksi ikinä laula julkisesti?

Melkoiset velhot linjoilla. 

Etkö ole oikeasti koskaan kuullut Lindan puhuvan? Sama juttu Sami Uotilan kanssa, hänellä on hyvin tunnistettava ääni. Ei siinä tarvitse olla velho, jos jonkun ääni on jäänyt mieleen.

Lässytilää, mee trollaamaan vaikka hiekkalaatikolle. 

Vierailija
5082/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas jotenkin tuli mieleen että voisiko peacock olla Sara Forsberg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että ei ole ammattilaulajia muita kuin Pandora ja jos Paleface myös lasketaan muusikoksi, muut jotain muuta näyttelijöitä, mediapersoonia ym. Joten tuskin on Voutilainen, Vikman, Alanko...

Vierailija
5084/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tämä ketju on menny yt ihan pilalle, kun tähän tuli tämä palsanmäkiragejankkaaja. Toisaalta eipä tässä enää juurikaan ole arvailtavaa, kun kaikki alkavat olla selviä. 

Älä! Mullakin on mennyt unirytmit ja elämä ihan sekaisin ton jankkaajan takia. Mikä vaikutus voikaan hänellä olla. On se uskomatonta! Luulin että voisin vain skipata hänen viestit mutta ei, nyt ketju on pilalla ja myös elämäni!

Vierailija
5085/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Heinäseiväs olla Janne Ahonen?

Vierailija
5086/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, että millä tavoin heinäseiväs kuulostaa joka kerta eriltä? Minusta jo ekassa kappaleessa tuli läpi Ilkan ääni ja tietty tapa laulaa. Peacock kun avasi suunsa, niin heti tuli ahaa elämys, että Pandora. Myös Linda Lampeniuksen äänen tunnistaa helposti. Nämä oli minulle ne kolme helpointa, muiden ääniä en tunnistanut.

Hevonen/Paleface oli helpoin. ÄÄni on niin tunnistettava. Söpön taas paljasti se että on ollut Housut Pois musikaalissa.

Heinäseiväs on paha. Jussi palkinto karsii ulos käytännössä kaikki urheilijat yms. Ääni on kyllä todella tuttu radiosta. Sanoisin että Märkä Simo mutta sillä ei ole Jussi patsasta.

Vierailija
5087/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevonen/Paleface oli helpoin. ÄÄni on niin tunnistettava. Söpön taas paljasti se että on ollut Housut Pois musikaalissa.

Heinäseiväs on paha. Jussi palkinto karsii ulos käytännössä kaikki urheilijat yms. Ääni on kyllä todella tuttu radiosta. Sanoisin että Märkä Simo mutta sillä ei ole Jussi patsasta.

Leijonalla on Jussi-palkinto -vihje. Ei Heinäseipäällä.

Vierailija
5088/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs: Jukka Hilden

Riikinkukko: Tarja Turunen

Ampiainen: Erika Wikman

Leijona: Sami Hedberg

Vierailija
5089/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona oli myös säveltäjä, ainakin harraste. 

Vierailija
5090/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ongelma tämä on? Minä en kyllä keksi yhtäkään julkkista, joka ei missään tapauksessa voisi harrastaa pöytälaatikkoon säveltämistä. 

Vierailija
5091/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määäää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swampghost kirjoitti:

Olis ihan kivakin katsella tätä ohjelmaa, mutta kun se metrin mittainen pallinaama Riihimäeltä

on taas pilaamassa koko ohjelman. Siinä on yks pelle, joka nykyään on joka ohjelmassa.

Liekö katajalla kuukausipalkka kun se on tuupattu joka ohjelmaan juontajaksi maikkarilla. Veitolalla varmaan sama. 

Mutta sentään Mikko Leppilampi, Roope Salminen tai Vappu Pimiä ei oo juontamassa 😀

Veitola ja Kataja kertovat liikaa omasta itsestään. 

Katajalla on sentään jonkinlainen huumorintaju tallella eikä ota itseään läheskään yhtä vakavissaan kuin Veitola. Kun muu raati aikanaan ihmetteli, miten Veitola tunnisti Jungnerin, tämä bossleidi vastasi omahyväinen ilme naamallaan "Minähän olen MARIA VEITOLA".

Vierailija
5092/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään jaksa uskoa, että Ampiainen olisi Laura Voutilainen.

Laura on paljon Ampiaista taitavampi laulaja. Amatöörien joukossa keskinkertaisempikin ammattilaulaja vaikuttaa virtuoosilta. Kyllä löisin isoista rahoita vetoa, että kyseessä on Erika Vikman. Lisäksi Voutilainen lausuu englantia paljon paremmin kuin Ampiainen.

Vierailija
5093/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona mainitsi sisustusarkkitehti haaveet.Sami Hedberg kertoi joskus asuntoaan esitellessään samoista haaveista.Voisiko olla näin et on Sami H??

No juu kyllä. Onhan siitä täällä ollutkin puhetta vai onko tämä vitsillä kirjoitettu. Pyrkinyt on kouluunkin sisustusarkkitehdiksi.

Jos Leijona paljastuu Hedberiksi (kuten pahalta näyttää) niin kyllä "menee viimeinenkin maku" kyseisestä ärsyttävästä henkilöstä. Hedberg ei ole voittanut Jussi-patsasta vaan vain Jussi-palkinnon! Tuollanen valehtelu/harhaanjohtaminen on syvältä!

Vierailija
5094/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs voisi olla Esko Eerikäinen.

Vierailija
5095/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko Eerikäinen viroa, tekee maataloushommia ja on terveysintoilija? Palander tekee Ylelle selostushommia ja pyörittää kartanoa virossa muijan ja 3 mukulan kanssa

Vierailija
5096/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että olisiko Peacock Anette Olzon?

Vierailija
5097/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväshän oli helpoin, Ilkka A.

Vierailija
5098/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ongelma tämä on? Minä en kyllä keksi yhtäkään julkkista, joka ei missään tapauksessa voisi harrastaa pöytälaatikkoon säveltämistä. 

niin, eli kerrotaan vinkiksi jotain mitä kukaan ei siitä henkilöstä tiedä? voi tietty olla mutta hieman epäilen ettei edes maikkari...

Vierailija
5099/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväshän oli helpoin, Ilkka A.

Paitsi ettei ilkka ole radiojuontaja tjsp. Veikkaan että heinäkasa onkin jarkko valtee.

Vierailija
5100/6324 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs vaikein...Viro, radio, joku joka on ollut suosittu jo pitkään, aurinkolasit??