Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Määäää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swampghost kirjoitti:
Olis ihan kivakin katsella tätä ohjelmaa, mutta kun se metrin mittainen pallinaama Riihimäeltä
on taas pilaamassa koko ohjelman. Siinä on yks pelle, joka nykyään on joka ohjelmassa.
Liekö katajalla kuukausipalkka kun se on tuupattu joka ohjelmaan juontajaksi maikkarilla. Veitolalla varmaan sama.
Mutta sentään Mikko Leppilampi, Roope Salminen tai Vappu Pimiä ei oo juontamassa 😀
Veitola ja Kataja kertovat liikaa omasta itsestään.
Ampiainen vois olla tosiaan Dannyn hoito sillä perusteella, että sössöttää maskin takana muiden biisejä ja kuvittelee olevansa jotenkin suuri artisti ja "voimanainen" sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Määäää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swampghost kirjoitti:
Olis ihan kivakin katsella tätä ohjelmaa, mutta kun se metrin mittainen pallinaama Riihimäeltä
on taas pilaamassa koko ohjelman. Siinä on yks pelle, joka nykyään on joka ohjelmassa.
Liekö katajalla kuukausipalkka kun se on tuupattu joka ohjelmaan juontajaksi maikkarilla. Veitolalla varmaan sama.
Mutta sentään Mikko Leppilampi, Roope Salminen tai Vappu Pimiä ei oo juontamassa 😀
Veitola ja Kataja kertovat liikaa omasta itsestään.
Puhumattakaan Kokanderista joka mölisee eläimellisellä äänellä.
Mä en ymmärrä, että millä tavoin heinäseiväs kuulostaa joka kerta eriltä? Minusta jo ekassa kappaleessa tuli läpi Ilkan ääni ja tietty tapa laulaa. Peacock kun avasi suunsa, niin heti tuli ahaa elämys, että Pandora. Myös Linda Lampeniuksen äänen tunnistaa helposti. Nämä oli minulle ne kolme helpointa, muiden ääniä en tunnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, että millä tavoin heinäseiväs kuulostaa joka kerta eriltä? Minusta jo ekassa kappaleessa tuli läpi Ilkan ääni ja tietty tapa laulaa. Peacock kun avasi suunsa, niin heti tuli ahaa elämys, että Pandora. Myös Linda Lampeniuksen äänen tunnistaa helposti. Nämä oli minulle ne kolme helpointa, muiden ääniä en tunnistanut.
Mulla on niin huono kuulo etten ketään ole tunnistanut lauluäänestä vaan muista annetuista vihjeistä.
Vierailija kirjoitti:
Leijona mainitsi sisustusarkkitehti haaveet.Sami Hedberg kertoi joskus asuntoaan esitellessään samoista haaveista.Voisiko olla näin et on Sami H??
No juu kyllä. Onhan siitä täällä ollutkin puhetta vai onko tämä vitsillä kirjoitettu. Pyrkinyt on kouluunkin sisustusarkkitehdiksi.
Leijonan kengännumeron jos sais tietää.
Leijona vois olla Timo Koivusalo, ääni kuulostaa tai murre ja Italia fani sekä saanut Jusseja.
Vierailija kirjoitti:
Leijona vois olla Timo Koivusalo, ääni kuulostaa tai murre ja Italia fani sekä saanut Jusseja.
Koivusalo on liian pitkä Leijonaksi, 196 cm. Eikä Koivusalo ole voittanut Jussi-patsaita, näyttelijät hänen elokuvissaan ovat voittaneet.
Kaikki muut vihjeet Heinäseipäästä sopii Ilkka Alankoon, mutta sitä radiojuontaja-juttua en osaa yhdistää Ilkkkaan... Osaisko joku selittää sen?
Pandora lisännyt ig- storyn. sä pätkiä eilisestä Peacockin esityksestä. Tarkoittanee sitä, että Peacock putoaa seuraavaksi. Kun ei enää tartte salailla.
Sääli ettei Peacockia kuulla finaalissa
Voisiko ampiainen olla Martina?
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit lindan äänen kun tuo sanoi vihaavansa omaa lauluääntään eikä siksi ikinä laula julkisesti?
Melkoiset velhot linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona mainitsi sisustusarkkitehti haaveet.Sami Hedberg kertoi joskus asuntoaan esitellessään samoista haaveista.Voisiko olla näin et on Sami H??
No juu kyllä. Onhan siitä täällä ollutkin puhetta vai onko tämä vitsillä kirjoitettu. Pyrkinyt on kouluunkin sisustusarkkitehdiksi.
Kaikkihan sen tietää että hedberg on suomen ainoa sisustusarkkitehti-wannabe.
Heinäseiväs Heikki Salo, tehnyt radio-ohjelmaa, Tampere, Viro, oppilaat kuulevat hänen ääntään (aapisessa musiikkiaan). Jos vaan fysiikka noi hyvä kuin esityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit lindan äänen kun tuo sanoi vihaavansa omaa lauluääntään eikä siksi ikinä laula julkisesti?
Melkoiset velhot linjoilla.
Etkö ole oikeasti koskaan kuullut Lindan puhuvan? Sama juttu Sami Uotilan kanssa, hänellä on hyvin tunnistettava ääni. Ei siinä tarvitse olla velho, jos jonkun ääni on jäänyt mieleen.
Leijona on Thomas Kyrö ja Heinäseiväs on Kalle Palander. Kumpikaan ei ole laulaja. Naiset Vikman ja Pandora.
Ovatkohan osallistujat saaneet itse vaikuttaa siihen, kuinka helppoja tai hankalia vihjeitä heistä kerrotaan? Vai onko tuotantoyhtiö määrännyt, täytyykö hahmon olla helposti arvattava vai mystinen?