Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Olis ihan kivakin katsella tätä ohjelmaa, mutta kun se metrin mittainen pallinaama Riihimäeltä
on taas pilaamassa koko ohjelman. Siinä on yks pelle, joka nykyään on joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lukitsen vastauksen peacock=Kaija Koo
Tonnikeiju ois sitten laihduttanut ennätysajassa sata kiloa 😅
Kiitos päivän nauruista :D
Leijona on Tuomas kyrö.
Löytyy Jussi patsas ja kirjoja varten tehnyt tausta tutkimusta lokeista ja Sibeliuksesta. sarjakuvat ja kuvaamataito täsmää. Parivuosikymmentä vuotta työuraa.
heinäseiväs on satavarmasti Ilkka Alanko, ja alusta asti ampiainen on mulle ollut Laura Voutilainen, mut tästä en oo varma niinku Ilestä!
Arvuuttelija kirjoitti:
Leijonan takana on Puhimys.
Tarkoititko Pyhimystä? No ei takuulla ole. Leijona lauleli alkuun kuin oopperalaulaja. Ei pyhinys sellaiseen pysty. Fanitan siis Pyhimystä,että en mollaa, mutta ei ole pyhimys.
Kukamääoon kirjoitti:
Heinäseipään vihjeet kyllä mätsäävät Ilkka Alankoon mutta hitsi kun ei yhtään kuulosta Ilkka Alangolta. Huomatkaapas sellainen juttu että kukaan kisassa tähän mennessä tippunu ei ole ns "oikea" laulaja vaan ovat tunnettuja täysin muilta aloilta. Varmaan näin siksi juuri koska tunnettujen laulajien äänet ovat liian tunnistettavia. Että ei todellakaan maskeista paljastu Ilkka Alankoa, Anna Abreuta, Saara Aaltoa tai Erika Vikmania koska olisivat liian helppoja. Itse en osaa muista jäljellä olevista arvata muita kuin että ampiainen on Pippa Laukka.
No Paleface nyt ainakin. Vaikkei ehkä "laula", niin enemmän niistä piireistä tunnetaan kuin muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukamääoon kirjoitti:
Heinäseipään vihjeet kyllä mätsäävät Ilkka Alankoon mutta hitsi kun ei yhtään kuulosta Ilkka Alangolta. Huomatkaapas sellainen juttu että kukaan kisassa tähän mennessä tippunu ei ole ns "oikea" laulaja vaan ovat tunnettuja täysin muilta aloilta. Varmaan näin siksi juuri koska tunnettujen laulajien äänet ovat liian tunnistettavia. Että ei todellakaan maskeista paljastu Ilkka Alankoa, Anna Abreuta, Saara Aaltoa tai Erika Vikmania koska olisivat liian helppoja. Itse en osaa muista jäljellä olevista arvata muita kuin että ampiainen on Pippa Laukka.
Miten ihmeessä te kuulette nämä lauluäänet? Kyllä minusta ihan selkeästi Heinäseipäällä on Ilkka Alangon ääni ja Leijonalla Hedbergin. Miten joku ei muka kuule sitä vaan ihan tosissaan väittää, ettei yhtään kuulosta heiltä? Todellakin kuulostaa.
Se on esittänyt joka kappaleen toistaiseksi eri tavalla. En tiedä mistä sinä sen lauluäänen kuulet muttei tuo juurikaan alangolta ole tähän mennessä kuulostanut. Saattaa tietty olla ettet ole kovinkaan musikaalinen.
Jos äänen tunnistaminen on sinulle musikaalisuuden mitta, katsotaan sitten parin viikon päästä kumpi meistä oli musikaalinen.
Jos Heinäseiväs esittää joka kappaleen eri tavalla, miten se todistaa, ettei hän ole nimenomaan Alanko. Eihän hän tuolla logiikalla voi olla sitten kukaan muukaan. Itse veikkasin ensimmäisen jakson jälkeen, että hän on Mike Monroe. Mutta kun toisessa jaksossa lauloi eri tavalla, tajusin, ettei se voi olla mitenkään hän. Mutta Alankoon sopivat molemmat äänet. Ja täsmälleen sama juttu Hedbergin kohdalla. Jokin yksittäinen esitys voi sopia jonkun muun ääneen, mutta nämä kaikki äänet sopivat ainoastaan ja täydellisesti Hedbergiin. Ei tässä mitään ihmeellistä ole.
Et taida olla kovinkaan musikaalinen mutta sujuvasti korvaat sen kuulemalla vain just sen mitä itse haluat, ja logiikkasi on muutenkin jossain sanoinkuvaamattomalla tasolla.
Eikö tuo käy tylsäksi trollata illasta toiseen tasan samalla tavalla ja hokien ihan samoja argumentteja joka ilta?
Mutta hei, kuule sinä alankoa ja hedbergiä laulamassa duettoa heinäsuovassa leijonamaskeissa vaikka vuorokauden ympäri jos siltä tuntuu. Ensi kerralla leijona tippuu ja sitten päästään jankutuksestasi vihdoin eroon.
Leijona on muuten janne kataja. Kaverini tuotannossa paljasti. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Ampiainen ei olisikaan Vikman vaan joku tosi yllättävä, jota kukaan ei ole arvannut. Ohjelmasta on mennyt jo vähän maku kun kaikki arvaukset osuu oikeaan vihjeiden ollessa liian helppoja. Tulisi edes yksi yllätys.
Näin sen pitäis ollakin. Katajahan on maininnut että me tietäjät tulemme vielä yllättymään. Kaikki ollut jotenkin varmoja ja itsekin olin edellisistä sekä Alanko, Hedberg, Pandora. Ampiainen ei sano mulle mitään ja toivon et se olis se yllätys...
Vierailija kirjoitti:
heinäseiväs on satavarmasti Ilkka Alanko, ja alusta asti ampiainen on mulle ollut Laura Voutilainen, mut tästä en oo varma niinku Ilestä!
No ei kannatakaan olla varma. Syön hattuni jos on Voutilainen. Sehän puhui nuoresta iästään joten nää lähes 50set ei ehkä tähän sovi. Ja ihan vitsilläkö mainitsi Vikmanin sinkun nimen?
Ampiainen ja riikinkukkoja ovat lyhyitä ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tuo mölisevä köntys Jenni Kokander on kuvottava. Virtahepo olohuoneessa.
Sinuun verrattuna kaunis sekä ulkoa että sisältä. Koronan iskettyä olet entisestään sekaisin kuin seinäkello aamusta iltaan.
Menikö tunteisiin Jenni? :)
Harmittaako noin kovasti geenilotossa jämäsijoille jäänti? Voi reppanaa kun kuvittelet joku joululahja olevasi itse. Jenni on kalleinta kultaa sinuun verrattuna. On varmaan surkeeta elää noin huonon itsetunnon kanssa vai hiekkako se hiertää alapäässä? Nii-in, oletan että olet nainen koska mies ei voi olla noin munaton. Säälin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Että tuo mölisevä köntys Jenni Kokander on kuvottava. Virtahepo olohuoneessa.
Harmittaako noin kovasti geenilotossa jämäsijoille jäänti? Voi reppanaa kun kuvittelet joku joululahja olevasi itse. Jenni on kultaa sinuun verrattuna. On varmaan surkeeta elää noin huonon itsetunnon kanssa vai hiekkako se hiertää alapäässä? Nii-in, oletan että olet nainen koska mies ei voi olla noin munaton. Säälin sinua.
Arvuuttelija kirjoitti:
Leijonan takana on Puhimys.
Voipi olla. Kyllähän tuollaisen (teko)mahan taa mahtuu vaikka isompi joukkio.
Leijona sanoi itseään komeaksi ja nauttivansa siitä, Hedberg komea?
Swampghost kirjoitti:
Olis ihan kivakin katsella tätä ohjelmaa, mutta kun se metrin mittainen pallinaama Riihimäeltä
on taas pilaamassa koko ohjelman. Siinä on yks pelle, joka nykyään on joka ohjelmassa.
Liekö katajalla kuukausipalkka kun se on tuupattu joka ohjelmaan juontajaksi maikkarilla. Veitolalla varmaan sama.
Vierailija kirjoitti:
Leijona sanoi itseään komeaksi ja nauttivansa siitä, Hedberg komea?
Viimeisessä jaksossa se paljastaa olevansa krooninen valehtelija eli mikään sen vinkeistä ei pitänytkään paikkansa. Oikeasti se on vegaaninen rekkakuski sipoosta joka harrastaa lomillaan metroilla ajelua maailman suurkaupungeissa ja ratkoo iltaisin ristisanatehtäviä yhdessä kahden kissansa ja kultakalansa kanssa.
Olisiko Ampiainen Tiina Jylhä?