Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
4561/6324 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Alanko se siellä on ja Linda Lampeniuskin varmistui viimeisistä vihjeistä.

Vierailija
4562/6324 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppanen on ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Leijona olla Antti Holma? Onko maikkarin kasvo? 

Vierailija
4564/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pidän formaatista, mutta silti ärsyttää kun tietää jokaisen hahmon olevan maikkarin oma kasvo. Lopulta siis melko pienestä piiristä täytyy arvuutella, itse olen seurannut maikkarin eri ohjelmien IG-sivuja ja sitä kautta arvannut hahmoja :-D

Pari hahmoa on jäänyt mysteeriksi, mutta esim. Pouta ja Pumpanen olivat naurettavan helppoja kun vain muistaa minkä kanavan ohjelmasta on kyse. Chafakin piti myös änkeä leikkiin, mikä yllätys se olikaan kun se paljasti pärstänsä.

Tiivistetysti, ohjelma olisi parempi jos hahmo voisi oikeasti olla kuka vaan. Nyt kriteerit ovat suurinpiirtein: Posse, Tanssii tähtien kanssa, Tähdet tähdet ja pari muuta maikkarin ohjelmaa. 

Vierailija
4565/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa pidän formaatista, mutta silti ärsyttää kun tietää jokaisen hahmon olevan maikkarin oma kasvo. Lopulta siis melko pienestä piiristä täytyy arvuutella, itse olen seurannut maikkarin eri ohjelmien IG-sivuja ja sitä kautta arvannut hahmoja :-D

Pari hahmoa on jäänyt mysteeriksi, mutta esim. Pouta ja Pumpanen olivat naurettavan helppoja kun vain muistaa minkä kanavan ohjelmasta on kyse. Chafakin piti myös änkeä leikkiin, mikä yllätys se olikaan kun se paljasti pärstänsä.

Tiivistetysti, ohjelma olisi parempi jos hahmo voisi oikeasti olla kuka vaan. Nyt kriteerit ovat suurinpiirtein: Posse, Tanssii tähtien kanssa, Tähdet tähdet ja pari muuta maikkarin ohjelmaa. 

Mielenkiintoinen huomio. Jos noin on, niin rajaa pois monia ehdokkaita joita on arvuuteltu.

Vierailija
4566/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona-hahmolla vaikuttaisi olevan vahvat käsivarret ja jalat, en tiedä onko kukaan kiinnittänyt huomiota? Täällä kun on veikattu Sami Hedbegiä, niin mielestäni hän on mahakas mutta raajat ei erityisemmin vankat tai lihaksikkaat vai ovatko? Niitä tuskin voi feikata, mutta mahaa voi. Täällä myös kirjoitettiin että Ampiainen olisi Erika, mutta viime vihje eli se liukuvoide niin ei voi viitata Euroviisuihin ja Cicciolinaan, koska tämä ohjelma kuvattu viime kesänä ja syksynä. En kyllä äänestäkään löydä Erikaa, samoin miksi hän olisi erityisen pisteliäs tai kokenut paljon nuoresta iästään huolimatta (nämä olleet vihjeinä). Eihän hän ole muuta tehnyt kun laulanut ja Danny, enkä muista että olisi ollut mitenkään piikikäs puheissaan, paitsi nyt ehkä vähän tuon Cicciolinan myötä.

Itse veikkasin ampiaista Erikaksi jo pelkän ensimmäisen julkaistun mainoskuvan perusteella, jossa kaikki hahmot poseeraa, ihan pelkästään sen poseerauksen perusteella.

Mielikuvaa vahvisti ennen ohjelman alkua annettu tieto, että osallistujat on itse saaneet suunnitella asunsa, sillä ampiaisen lateksiasu kenkineen on kuin suora kopio Erikan tyylistä. Erikan omana ajatuksena on oletettavasti ollut esittää ampiaskuningatarta, vaikka hänet onkin nimetty lyhyemmin ampiaiseksi.

Samaa mieltä, että ääni ei aina kuulosta Erikalta. Kilpailijat ei kuitenkaan laula livenä, vaan ääntä on muokattu studiossa ja veikkaan että ainakin osalla äänen käsittelijöistä on ollut tarkoituskin häivyttää tunnistettavuutta tai ainakin parantaa ääni niin hyväksi kuin suinkin ovat kyenneet, koska valtaosa esiintyjistä ei ole laulajia.

Useat vihjeet ovat vain vahvistaneet jo siitä pelkästä mainoskuvasta tehtyä arvausta ja olisikin todellinen yllätys, jos sieltä puvun sisältä lopulta paljastuu joku muu kuin Erika.

Vierailija
4567/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Ilkka ollut esillä tulevien 50v synttäreiden vuoks, samoin Pandora.

Linda Lampenius oli mm. Vappu ja Maria ohjelmassa just. Kaikki taitaa täyttää 50v tänä vuonna.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka epäilee tuota Ilkka Alankoa? Noistahan on paljastunut melko ajankohtaisia tai ainakin tällä hetkellä esilläolevia tyyppejä, lähinnä vielä Maikkarin kanavilta (Pekka, Viivi, Sami, se kokki). Ilkka ei oo mielestäni ollut kauheasti esillä viime vuosina, lisäksi hän on oikeasti laulaja (muut eivät päätoimenaan, vaikka muuten osaisivat laulaa). Ilkka olisi myös vaikea ja etäinen arvattava, ei nykytenaville tai -nuorille ainakaan helposti tunnistettava. Mun mielestä myös ääni ja elekieli eivät vaikuta Ilkalta, vaan joltain vähän nuoremmalta.

Äänessä on Alankomainen soundi ja kaikki vihjeet käyvät turhan hyvin Ilkkaan. Itsekin olen silti hieman epäluuloinen, koska toissakerralla äänessä oli selkeä Mikael Gabriel-vivahde. Mutta voisiko olla, että joku kilpailija saa sumuttaa linssiin katsojia? Heinäseiväshän uhoili, ettette koskaan keksi kuka olen.

Itseänikin ihmetyttää, miksi mukana olisi Ilkka Alanko, joka ei ole ollut esillä viime vuosina? Ismo olisi asia erikseen, koska Hassisen Koneen oli tarkoitus heittää kesällä keikkaa.

Tähän samaan ihmettelen myös sitä, miksi mukana olisi Linda Lampenius? Onko hän ollut mukana julkisuudessa viime vuosina? Mielestäni ei. Miten voisi olettaa, että katsojille tulee mieleen veikata jotain takavuosien julkkista jos hän ei ole ollut esillä missään? Tällä ajatustavalla Peacock voisi olla vaikkapa Janita (takavuosien nuori poptähti joka muutti ulkomaille ja jäi sinne),  Leijona Heikki Hela, Ampiainen Nisa Soraya, Kisu Nina Tapio.

Vierailija
4568/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on Sami Hedberg, elekielestä tunnistaa ja osaa laulaa ja muuttaa ääntään.

Vierailija
4569/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide (Ampiaisen vihje) liittyy lumilautailuun tai hiihtämiseen. 

Kuka huippu-urheilija voisi olla kyseessä. Johon muutkin vihjeet liittyisivät?

Vierailija
4570/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen huomio. Jos noin on, niin rajaa pois monia ehdokkaita joita on arvuuteltu.

Arvuutellahan voi ketä vaan, mutta ylemmän pointtihan oli nimenomaan, että nuo hahmojen sisällä olevat henkilöt on valittu tosi pienestä piiristä. 

Vierailija
4571/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona : Hedberg

Peacock : Pandora

Heinäseiväs : Ilkka Alanko

Kisu : Linda Lampenius

Ampiainen : Erika Vikman

Liian helppoja ja tuttuja oli kaikki

Vierailija
4572/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Vikman on harrastanut aikoinaan lumilautailua https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-fi-esittelee-tangofinalistit-na…

Vierailija
4573/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enni Rukajärvi

Vierailija
4574/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, leijona on sinuhe wallinheimo ja heinäseiväs on duudsoni. 

Vierailija
4575/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona : Hedberg

Peacock : Pandora

Heinäseiväs : Ilkka Alanko

Kisu : Linda Lampenius

Ampiainen : Erika Vikman

Liian helppoja ja tuttuja oli kaikki

piti sitten toistaa tämäkin turha kommentti noin 129834 kerran tässä ketjussa?

Uskokaa jo, jos se on sanottu riittävän moneen kertaan niin turha sitä on joka välissä toistella uudestaan. 

Vierailija
4576/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä niin jokainen hahmo on Maikkarin oma kasvo - Mikael Jungner, Paleface, Pandora, Ilkka Alanko?

Vierailija
4577/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, leijona on sinuhe wallinheimo ja heinäseiväs on duudsoni. 

Jees but nou.

Vierailija
4578/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hienostunut Linda toisi kakkaa joss hän on kisu, veikkaisin Riina Palanderia, hän on hevosten kanssa tekemisissä ja muutenkin viihtyy vesistön takana. Ja kakka oli oljissa ...

Vierailija
4579/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä niin jokainen hahmo on Maikkarin oma kasvo - Mikael Jungner, Paleface, Pandora, Ilkka Alanko?

Mikael Junger - TTK, Palefacekin aika vakiokasvo kaikissa kokkisodissa, mökkireissuissa, pitääkö olla huolissaan jne. maikkarin ohjelmissa. Pandorasta ja Ilkka Alangosta en keksi, mutta eiköhän tuo kerro omaa kieltää, jos 2/12 ei ole selvää linkkiä ko. kanavan tuotantoon.

Vierailija
4580/6324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hienostunut Linda toisi kakkaa joss hän on kisu, veikkaisin Riina Palanderia, hän on hevosten kanssa tekemisissä ja muutenkin viihtyy vesistön takana. Ja kakka oli oljissa ...

Äitinsä puolelta on sukutila Lapinjärvellä, jossa hänkin ollut nuorena töissä ja jossa kuulemma ovat aina kun ovat Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän