Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Mua naurattaa, kun panelistit toistelee videoilla nähtyjä vihjeitä, ja ovat onnistuneet ymmärtämään ne jotenkin aivan väärin tai vääntävät niitä ihan väärään suuntaan. Tai jos jossain kuvan nurkassa vilahtaa joku aivan turha juttu, he tarttuvat siihen ja luulevat, että se on jotenkin olennaista. Varsinkin Kokander tuntuu tekevän tätä ihan jatkuvasti. Hohhoijaa. Muutenkin ärsyttää ne ihmeelliset Putous-viittaukset, ikään kuin kaikki sitä katsois.
Pahinta on, että tässä keskustelussa monet ovat menneet niiden panelistien vääristymien mukaan, eivätkä mieti, mitä siinä videossa oikeasti oli.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa, kun panelistit toistelee videoilla nähtyjä vihjeitä, ja ovat onnistuneet ymmärtämään ne jotenkin aivan väärin tai vääntävät niitä ihan väärään suuntaan. Tai jos jossain kuvan nurkassa vilahtaa joku aivan turha juttu, he tarttuvat siihen ja luulevat, että se on jotenkin olennaista. Varsinkin Kokander tuntuu tekevän tätä ihan jatkuvasti. Hohhoijaa. Muutenkin ärsyttää ne ihmeelliset Putous-viittaukset, ikään kuin kaikki sitä katsois.
Pahinta on, että tässä keskustelussa monet ovat menneet niiden panelistien vääristymien mukaan, eivätkä mieti, mitä siinä videossa oikeasti oli.
Mun mielestä on ärsyttävää kuunnella tota panelistien typerää pohdiskelua. Ainakin Maria Veitola tietää selvästi jo hahmot, tämä kävi ilmi tuossa viimeisimmässä tiputuksessakin kun pohdiskeli Kanasta ties mitä, mutta sitten kun viimeisen kerran sai arvata, niin totesi vaan muitta mutkitta että Viivi Pumpanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi sarja vaikutti kiinnostavammalta. Nyt lavastus ja käsikirjoitus paistaa koko ajan selvemmin läpi. Paljon kiinnostavampaa olisi, jos olisi suora lähetys,siis normaalina aikana ja mm. äänestys aidompi. Lisäksi loppu tulee aina jotenkin "töks",eikä esim. mitään koostepätkää esityksistä nähdä. Varmaan loputkin jaksot katson, vaikka kiinnostus onkin vähentynyt paljon. Jos tulee toinen kausi niin sitä tuskin katson.
Samat fiilikset! 1. Ja 2. jakso parhaimmat, siitä laskenut sitten kuin lehmän häntä. Olisi kiva nähdä äänestystulokset, luulisi että yleisö vaihtuu jaksoittain niin olisi eroja suosikeissa . Myös loppu lässähtää. Ainut oli Uotila/Söpö joka vähän avasi omia vihjeitään, kuten punainen auto jne. Tätä lisää! olisi juontaja tai tuomarikin voineet kysellä itseä askarruttaneita vihjeitä tms. Pumpasen hörötys oli aivan rimanalitus kun pelkkää moikkailua ja kiitoksia. Amppari on pitänyt yllä mielenkiintoa kun vielä vähän arvoitus. Tosin jos on Vikman niin menee hauskuus siitäkin 😆
Totta! Juontaja tuntuu suorastaa ihan turhalta tuossa ohjelmassa, ainakin tuossa loppu paljastuksessa. Kirkuu tuomareiden kanssa kilpaa että "emmä olis ikinä arvannuu!!", vois juurikin kysellä noiden hahmojen taustoja ja kysellä niitä vihjeitä.
Ei ole Alangon veljeksistä kumpikaan. Ei myöskään Vikman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ärsyttävää kuunnella tota panelistien typerää pohdiskelua. Ainakin Maria Veitola tietää selvästi jo hahmot, tämä kävi ilmi tuossa viimeisimmässä tiputuksessakin kun pohdiskeli Kanasta ties mitä, mutta sitten kun viimeisen kerran sai arvata, niin totesi vaan muitta mutkitta että Viivi Pumpanen.
Kai niitä on ohjeistettu, että jos oikeasti tietää, niin pitää esittää tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Alangon veljeksistä kumpikaan. Ei myöskään Vikman.
Ilkka Alangon elämänmenoa seuratessa lehtien julkaisujen ja eri haastattelujen kautta, ei voi erehtyä, kaikki täsmää! Ääni ja liikkeet puhuu. Huippua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tietää hahmot jo valmiiksi. Takahuoneessa samaan aikaan kun hahmoja maskeerataan.
Pidän paljon Janne Katajasta, mutta tuossa ohjelmassa pelkästään ärsyttää tyhmän esittäminen. Kataja on varmaan näyttänyt ilmeiltään samalta viimeksi lapsuudessa kun jäi kiinni valehtelusta. ; D
Väittäisin, että peacock on Jonna Geagea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tietää hahmot jo valmiiksi. Takahuoneessa samaan aikaan kun hahmoja maskeerataan.
Luin jostain tämän ohjelman teosta, ja tekijöistä kyllä hyvin harvat tietää nuo hahmot. Tyyliin maskeeraajat, puvustaja, muutama avustaja ja sitten henkilö, joka suunnittelee noi esitykset. Mutta edes taustatanssijat eivät tiedä, kenen kanssa harjoittelevat ja esiintyvät. Esiintyjät haettiin kuulemma sovituista paikoista autolla studiolle, jotta eivät esim. parkkipaikoilla kohtaisi toisiaan. Vessaankaan eivät hahmot saaneet kuulemma mennä ilman "valvojaa". Eli kyllä tuossa on aika paljon panostettu hahmojen pysymiseen salassa. Minkä valossa on sitten vähän erikoista, että vihjeet on noin ilmiselviä, että melkein kaikki hahmot arvattiin jo ensimmäisten jaksojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs on ihana Ismo Alanko! Toivottavasti esiintyy vielä monta jaksoa.
Ilkka Alanko :D
Se Heinäseiväs on Hp Duudsoneista. Äiti on opettaja ja itse myös tehnyt niitä hommia ainakin sijaisena.
Olen työn puolesta nähnyt kaikki jaksot etukäteen, joten tätä ketjua on aika hauska seurata. Mutta vähän huolestuttaa se, että jotkut esittävät vääriä veikkauksiaan aivan varmana tietona. Eihän se tällaisen viihdearvuuttelun kohdalla vakavaa ole, mutta vähän isommissa asioissa tapahtuu ihan samaa.
Viivi pumpanen puhui ihan pötyä lehdessä, miten vaikeaa oli salailla osallistumista masked ohjelmaan kun samaan aikaan possen nauhoitukset. Kana vieraili possessa ennen masked ohjelman alkua ja samalla mainostettiin tulevaa huippu ohjelmaa. Mietin jo silloin että tuohan on tietenkin Viivi pumpanen ja että mitä erikoista siinä ohjelmassa on kun jo etukäteen näin helppo arvata kuka maskin takana on. Viiviä ei näkynyt missään kun kana ilmestyi possen ruutuun. Ja muut possen tekijätkö ei tienneet yhtään mitään. Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Heinäseiväs on Hp Duudsoneista. Äiti on opettaja ja itse myös tehnyt niitä hommia ainakin sijaisena.
Kiva kuulla uutta tietoa : ) mutta... ei kai sentään Hp ole keikkaillut ympäri suomea jo 30 vuotta, saati asustele välillä Virossa? Ilkka Alangon äiti oli opetusneuvos sekä tohtori, vain muutamia tässä mainitakseni... ; D
Vierailija kirjoitti:
Myynyt miljoonia maailmalla? Jopas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heinäseiväs sitten pudottelee Ilkka Alankoon viittaavia vihjeitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen työn puolesta nähnyt kaikki jaksot etukäteen, joten tätä ketjua on aika hauska seurata. Mutta vähän huolestuttaa se, että jotkut esittävät vääriä veikkauksiaan aivan varmana tietona. Eihän se tällaisen viihdearvuuttelun kohdalla vakavaa ole, mutta vähän isommissa asioissa tapahtuu ihan samaa.
Enemmän huolestuttaa tapa millä joku päättää ettei muita kuin hänen "arvauksensa" saa esittää ääneen enää palstalla kun hän on vastauksensa lukinnut. Menee vähän tylsäksi jos sallitaan se että se joukon agressiivisin ja jääräpäisin jankuttaja saa päättää sen mistä saa puhua kun ohjelma sentään jatkuu monta viikkoa vielä.
Ampiainen ja kisu on sentään hieman epäselviä vielä mutta muuten vastaukset tuntuu olevan puolestamme internetin keskustelumestarien toimesta päätetty.
Eli siis tässä oikeat vaihtoehdot:
Riikinkukko: Hanna Pakarinen
Leijona: Juha Veijonen
Heinäseiväs: Tuukka Temonen
Ampiainen/Kisu: epäselvä (Hjallis Harkimo, Roope Ankka, Tarja Halonen, Joulupukki, Esa Pakarinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Heinäseiväs sitten pudottelee Ilkka Alankoon viittaavia vihjeitä?
hämäyksen vuoksi, doh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myynyt miljoonia maailmalla? Jopas.
Peacock on siis Petri Alanko jonka säveltämää musiikkia on mm. pelissä alan wake jota on myyty yli 4 miljoonaa kappaletta.
Vihje kyllä kuuluu että käyskentelee suuressa lukaalissaan voittamansa Jussi-patsaan kanssa. Ei minkä tahansa patsaan. Jos Jussi patsaaksi köykin mikä tahansa patsas yhtäkkiä niin yhtä hyvinhän voi olla Hedberg jolla ei patsasta ole mutta viittaa sillä elokuvamaailmaan missä taas sinuhe ei ole ollut. Sinuhe sitä paitsi ilmeisesti on vain vähän ollut maalissa, ei paljoa. Uskomatonta takertua tuohon maalivahti "vihjeeseen" joka ei ollut edes Leijonan oma vihje. Ai että innolla odotan finaalia missä leijona paljastuu ja Sinuhen veikkaajat ovat h-moilasena :O