Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Huomenna kuullaan. Loreenia, Anastacia, JVG, Ellinoora, Bruno Mars, Johanna Kurkela
Mutta kuka esittää mitäkin?
Oon vasta nyt tajunnut että nuo teidän ”heinäseiväs on Ilkka Alanko koska vihjeet sopii” -jutut on palstahuumoria. Vähän vaan mietin että loukkaantuuko Ilkka itse jos sattuu näkemään nämä ns. veikkaukset ja kuuntelee heinäseipään kimitystä telkusta.. No, ehkä hänkin osaa ottaa jutun huumorilla.
Olis silti kiva kuulla oikeitakin veikkauksia heinäseipään henkilöllisyydestä. Hilden on mun mielestä tällä hetkellä todennäköisin.
Kuka hemmetin some tähti??
Siis kuka???? Tietää ampiaisen???
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta nyt tajunnut että nuo teidän ”heinäseiväs on Ilkka Alanko koska vihjeet sopii” -jutut on palstahuumoria. Vähän vaan mietin että loukkaantuuko Ilkka itse jos sattuu näkemään nämä ns. veikkaukset ja kuuntelee heinäseipään kimitystä telkusta.. No, ehkä hänkin osaa ottaa jutun huumorilla.
Olis silti kiva kuulla oikeitakin veikkauksia heinäseipään henkilöllisyydestä. Hilden on mun mielestä tällä hetkellä todennäköisin.
Ihan varmasti Ilkka ottaa tämän huumorilla. Sen vuoksi on tähän ohjelmaan mukaan lähtenytkin.
Benjamin Peltonen veikkaa ampiaisen olevan Sara Sieppi?
Voisko olla? Ampiainen ei taida olla yli 170cm, joten ei oo Sara.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin Peltonen veikkaa ampiaisen olevan Sara Sieppi?
Voisko olla? Ampiainen ei taida olla yli 170cm, joten ei oo Sara.
Noiden arvaukset on usein niin kaukaa haettuja ja typeriä. No kai heidän on pakko arvuutella väärin, jotta kotikatsomossa säilyisi jännitys, tosin se on katsojien aliarvioimista.
Siepillä isommat rinnat kuin Ampiaisella.
Ilkka Alanko, tiedetty jo pitkään :)
Kana on Marttina Aitolehti :)
Spoiler Alert!
Nyt silmät kiinni ne jotka eivät halua vielä tietää oikeita vastauksia vaan haluavat jatkaa spekulointeja.
Heinäseiväs = Ilkka Alanko
Kana = Viivi Pumpanen
Leijona = Sami Hedberg
Peacock = Pandora
Ampiainen = Erika Wikman
Kisu = Riina-Maija Palander
Vierailija kirjoitti:
Miten Hilden on muka ollut 30 vuotta kestävällä Suomen kiertueella? Tuskin on 9-vuotiaana lähtenyt kiertämään Suomea. Onko Jukka edes savuton, lihaton ja kofeiiniton...
Leijona on Elvis
Sillä leijona on voimaeläin ja...
Elvis elää!
Jee! Tänään esiintyy kaikki. Kana tai Kisu tippuu.
tieto kirjoitti:
Ilkka Alanko, tiedetty jo pitkään :)
Niin, leijona.
Vierailija kirjoitti:
Peacock on Sara Forsberg.
Vinkit sopii. Äkkisuosio yhdellä sinkulla, nimmareiden jako, USA, tuottajat ja kaikki hiipuu....
Peacock vihje.
Vähän tylsää, kun kaikkien hahmojen henkilöllisyys on jo tiedossa (tippumisjärjestystä myöten :D). Olisi mahtavaa, jos edes joku paljastuisikin maskin poistossa aivan joksikin muuksi ja tulisi edes yksi yllätys.
2. kaudella yritän jättää av:n ketjun lukematta ja arvuutella yksin. Mutta saattaa olla, että uteliaisuus ja halu spekuloida porukassa voittaa silloinkin.
Linda Lampenius