Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Mie olen 100%varma että kisu on jannika b. Lantakasa viittaa apulantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Leijona on Sami Hedberg, luulisi Mikko Kuustosen tunnistaneen sukulaispojan.
Niinhän se olikin käsikirjoitettu ettei hänelle annettu suunvuoroa kun leijonaa arvuuteltiin. Kaikkia muita kyllä kommentoi.
Nehän on leikattuja pätkiä ne kommentoinnit, näkee ihan selvästi että vähän väliä hypätään jonkin vaiheen yli. Emme siis todellakaan pysty sanomaan oliko Kuustosella puheenvuoroa vai ei.
Ja mitä itse asiaan tulee, en yhtään ihmettele jos vaikka ei sukulaistaankaan tunnista. Kuinka moni meistä oikeasti tunnistaisi edes läheisimpiä perheenjäseniään jos ei kuule ääntä pihaustakaan ja päällä on joku teatraalinen naamiaispuku.
Kaveri oli yleisössä!
Se on Sami Hedberg
Leijona vois olla Sinuhe Wallinheimo tai Pekka Rinne.
Saija Tuupanen saa joka ilta puristella tuon ihanan miehekkään ja karvaisen leijonan pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Saija Tuupanen saa joka ilta puristella tuon ihanan miehekkään ja karvaisen leijonan pakaroita.
Moi Sami!
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli yleisössä!
Se on Sami Hedberg
Sulla mitään kavereita ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos Leijona on Sami Hedberg, luulisi Mikko Kuustosen tunnistaneen sukulaispojan.
Eihän Mikon osuutta näytetty. Se oli leikattu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se olikin käsikirjoitettu ettei hänelle annettu suunvuoroa kun leijonaa arvuuteltiin. Kaikkia muita kyllä kommentoi.
Sitten kun kaltaisesi ymmärtäisi mitä käsikirjoitettu tarkoittaa. Mikon osuus oli leikattu pois. Ehkä hän tunnistikin.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli yleisössä!
Se on Sami Hedberg
Eihän se kaveri sitä leijonan henkilöllisyyttä silti voisi päätellä sen enempää kuin televisiokatsojatkaan?
Kisu on Martina. Tämä on fakta. Se oli gladiaattoreissakin Pantteri.
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen on ihan satavarmasti Laura Voutilainen. Kannattaa vaikka youtubessa kuunnella peräjälkeen Lauran ja sitten Ampiaisen laulamista, yhteys on ilmeinen.
Leijonan tajusin viime jaksossa että on tosiaan Sami Hedberg. Teki esityksensä aikana pari pään liikettä jotka ovat ihan täyttä Hedbergiä. Ääntähän hänellä riittää, tästäkin löytyy youtubesta todisteita.
Eikö ampiaisella ollut se papiljotti? Lauralla onkin tosi kauniit paplarikiharat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli yleisössä!
Se on Sami HedbergSulla mitään kavereita ole.
On mulla pari! Oli toinen viime vuonna katsomassa Hedbergin esitystä livenä! Laitto kuvia ja videoita! Taisi kusettaa! Olikin katsomassa Ismo Leikolaa!Kusettaja!
Torniolainen 81 kirjoitti:
Mie olen 100%varma että kisu on jannika b. Lantakasa viittaa apulantaan.
Apulanta ei ole samaa kuin lanta. ja miten Jannika B ITSEliittyy Apulanta-yhteeseen?
Arvailuja missä järjestyksessä tulee pudotukset ?
Itse luulen ja odotan, että kässärin mukaan ei niin mielenkiintoiset pudotetaan ensin, kuten on käynyt tähän saakka. Seuraavana putoaa Kana tai Kisu ja ihan viimeinen on Leijona tai Heinäseiväs. Peakock ja Ampiainen ovat myös liian mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Arvailuja missä järjestyksessä tulee pudotukset ?
Itse luulen ja odotan, että kässärin mukaan ei niin mielenkiintoiset pudotetaan ensin, kuten on käynyt tähän saakka. Seuraavana putoaa Kana tai Kisu ja ihan viimeinen on Leijona tai Heinäseiväs. Peakock ja Ampiainen ovat myös liian mielenkiintoisia.
Juuri näin itsekkin ajattelen, että tulee menemään loppu...
Heinäseiväs - Ilkka Alanko (100%)
Kana - Viivi Pumpanen (100%)
Peacock - Pandora (100%)
Leijona - Sami Hedberg (100%)
Kisu - Linda Lampenius (100%)
Ampiainen - Heidi Kyrö (50%) / Erika Vikman (50%)
Edelleen näillä mennään... Tämä julkaistu jo toisen lähetyksen jälkeen...
Saa olla erimieltä, mut saa olla samaakin... =)
Vierailija kirjoitti:
Kisu on Martina. Tämä on fakta. Se oli gladiaattoreissakin Pantteri.
Onko hänellä siis teatteritaustaa?
Sinähän se siinä kihiset raivoissasi eikä kukaan muu..? -eri