Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
4021/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En trollaa vaan olen oikeasti täysin varma siitä, että leijona on Sinuhe. Vihjeet sopivat niin hyvin häneen, toki se riippuu siitä, että miltä kantilta niitä katselee. Sinuhe rakastaa kulttuuria ja matkailua. Hän on herkkä ja romanttinen, vaikka onkin voimakas ja päättäväinen persoona.

Joo, vihjeet sopivat Leijonan kohdalla erittäin hyvin vaikkapa Sauli Niinistöön riippuen vähän miltä kantilta sitä nyt katselee. Oikeasti Sinuhen kohdalla osuu pari vihjettä jotenkin ja muut eivät mitenkään tai juurikin niin epämääräisesti ja yleisesti kuin keneen tahansa (rakastan Italiaa vrt. pidän matkustelusta), Sami Hedbergiin osuu täsmällisesti jokainen vihje. Mikä ihmisiä vaivaa??

"sami tykkää jonkun huhupuheen mukaan lilasta" on mielestäsi täsmällinen vihjeen sopiminen? Sitäpaitsi sitä jussia samilla ei ole vaikka mitenpäin kääntelisit. 

Täsmällisiä ovat esim. kaikki ne lainaukset, missä väristä on mainittu, kuten "Meillä on aika hyvin kohdanneet maailmat myöskin tässä sisustamisessa. Värimaailma esimerkiksi – lila on ollut mulla aina läsnä ja Saijalla myös." tai "Sisustusmakuni on pysynyt samana­ jo vuosia. Olisi aivan kauheaa, jos joku tulisi tänne ja sanoisi: Toi liila on muuten ihan hirveän näköistä."

Olet päättänyt takertua tuohon yhteen patsas-asiaan, joka on ainut, jonka voi mitenkään kyseenalaistaa. Hyvin turhaa nillittämistä, koska tarkoitus on vihjeessä ollut osoittaa jollakin tavalla palkittu toimiminen elokuva-alalla.

Siis suomeksi sanottuna se ei pidä ollenkaan paikkansa mutta koitat vähätellä tämän pikku ongelman merkitystä mainostettuasi just äsken että samiin sopii täydellisesti kaikki vinkit. 

Siis sun kaltainen nillittäjä voi kyseenalaistaa, kukaan normaali ei, koska jos on voittanut Yleisö-Jussin niin näin se nyt vaan on ja hölmöksi teette itsenne vänkäämällä kunniakirjasta ja patsaasta. 

Miten hemmetissä saa tästäkin pikkuasiasta eli laulajien arvailusta tässä ketjussa noin raivopäisen ryppyotsaisen elämäntehtävän itsellesi. Hakkaat "väärille" arvauksille alapeukkua kuin vähäjärkinen ja saavut mihin kellonaikaan tahansa haukkumaan jokaisen joka kehtaa arvata jotain muuta kuin sinä.

Pistä netti kiinni ja mene vaikka kuukaudeksi mökille jäähtymään. Et selvästikään osaa käyttää sitä eikä se ole sinulle hyväksi. 

Sinähän se siinä kihiset raivoissasi eikä kukaan muu..? -eri

Sun rauhallisuutesi tosiaan näkee siitä että hakkaat sata alapeukkua kun joku kehtaa edes puhua jostain muusta kuin hedbergistä. Oletko itse hedberg vai mikä ihmeen vimma sinulla on sitä noin fanaattisesti kannattaa?

Sitäpaitsi leijona on sinuhe. 

Vierailija
4022/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna Pakarista jaksetaan ehdottaa Peacockiksi. Ihmettelen, sillä suurin osa vihjeistä ei täsmää. Vihjeet eivät ole mitään hämyjä vaan ihan faktaa maskin takana olevasta henkilöstä.

Niinpä, sen nyt näkee kantapäälläkin ettei ihan jo Peacockin ruumiinrakenne täsmää Pakariseen.

Pakarisen paino on heitellyt, mutta ei Peacock ole mikään laiheliini kun katsotte muotoja tarkemmin.

En helposti usko että on Hanna, mutta mistä tuon tietää. Milloin jaksot on tehty viime vuoden puolella vai milloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisu on Kristian Jernström.

Hm, ylläri tosiaan eli niin selvä vinkki nimessä ettei kukaan tajunnut.

Veikkaan myös että riikinkukko on anette olsson joka lauloi ekana nightwishiä. Myös selvä vinkki jota kukaan ei tajunnut.

Vierailija
4024/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En trollaa vaan olen oikeasti täysin varma siitä, että leijona on Sinuhe. Vihjeet sopivat niin hyvin häneen, toki se riippuu siitä, että miltä kantilta niitä katselee. Sinuhe rakastaa kulttuuria ja matkailua. Hän on herkkä ja romanttinen, vaikka onkin voimakas ja päättäväinen persoona.

Joo, vihjeet sopivat Leijonan kohdalla erittäin hyvin vaikkapa Sauli Niinistöön riippuen vähän miltä kantilta sitä nyt katselee. Oikeasti Sinuhen kohdalla osuu pari vihjettä jotenkin ja muut eivät mitenkään tai juurikin niin epämääräisesti ja yleisesti kuin keneen tahansa (rakastan Italiaa vrt. pidän matkustelusta), Sami Hedbergiin osuu täsmällisesti jokainen vihje. Mikä ihmisiä vaivaa??

"sami tykkää jonkun huhupuheen mukaan lilasta" on mielestäsi täsmällinen vihjeen sopiminen? Sitäpaitsi sitä jussia samilla ei ole vaikka mitenpäin kääntelisit. 

Täsmällisiä ovat esim. kaikki ne lainaukset, missä väristä on mainittu, kuten "Meillä on aika hyvin kohdanneet maailmat myöskin tässä sisustamisessa. Värimaailma esimerkiksi – lila on ollut mulla aina läsnä ja Saijalla myös." tai "Sisustusmakuni on pysynyt samana­ jo vuosia. Olisi aivan kauheaa, jos joku tulisi tänne ja sanoisi: Toi liila on muuten ihan hirveän näköistä."

Olet päättänyt takertua tuohon yhteen patsas-asiaan, joka on ainut, jonka voi mitenkään kyseenalaistaa. Hyvin turhaa nillittämistä, koska tarkoitus on vihjeessä ollut osoittaa jollakin tavalla palkittu toimiminen elokuva-alalla.

Siis suomeksi sanottuna se ei pidä ollenkaan paikkansa mutta koitat vähätellä tämän pikku ongelman merkitystä mainostettuasi just äsken että samiin sopii täydellisesti kaikki vinkit. 

Siis sun kaltainen nillittäjä voi kyseenalaistaa, kukaan normaali ei, koska jos on voittanut Yleisö-Jussin niin näin se nyt vaan on ja hölmöksi teette itsenne vänkäämällä kunniakirjasta ja patsaasta. 

Miten hemmetissä saa tästäkin pikkuasiasta eli laulajien arvailusta tässä ketjussa noin raivopäisen ryppyotsaisen elämäntehtävän itsellesi. Hakkaat "väärille" arvauksille alapeukkua kuin vähäjärkinen ja saavut mihin kellonaikaan tahansa haukkumaan jokaisen joka kehtaa arvata jotain muuta kuin sinä.

Pistä netti kiinni ja mene vaikka kuukaudeksi mökille jäähtymään. Et selvästikään osaa käyttää sitä eikä se ole sinulle hyväksi. 

Sun rauhallisuutesi tosiaan näkee siitä että hakkaat sata alapeukkua kun joku kehtaa edes puhua jostain muusta kuin hedbergistä. Oletko itse hedberg vai mikä ihmeen vimma sinulla on sitä noin fanaattisesti kannattaa?

Mees nyt trolli muualle kiukuttelemaan. Vastaat koko ajan kuin yhdelle ihmiselle ilmeisesti luullen, että sinun laillasi kaikki trollaavat.

Vierailija
4025/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mees nyt trolli muualle kiukuttelemaan. Vastaat koko ajan kuin yhdelle ihmiselle ilmeisesti luullen, että sinun laillasi kaikki trollaavat.

Enhän minä muuta ole tehnyt kuin ihmetellyt että miksi solvaat ihmisiä ja raivoat jos joku kehtaa ehdottaa jotain muuta kuin omaa kandidaattiasi. Taidat olla itse trolli ja vieläpä hyvin ilmeinen sellainen.

Sitäpaitsi kaikki tietää että leijona on sinuhe. 

Vierailija
4026/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän varmaan missä järjestyksessä jäljellä olevat hahmot paljastuvat

Seuraavassa jaksossa paljastuu Kana

Ensi viikolla Kisu

Sitten Peacock

Finaaliin pääsee Leijona, Ampiainen ja Heinäseiväs.

Uskoisin että Heinäseiväs voittaa.

https://pressi.mtv.fi/sarja/311535/kausi/311517

Tolta sivulta löysin kuvia tulevista jaksoista, niistä kuvista voi päätellä jotain. Kana ei ole ensi viikon jakson kuvissa. Heinäseiväs ei ole lainkaan tämän eikä ensi viikon jakson kuvissa varmaan siksi koska voittaa. Olen tutkinut myös ohjelman mainos/esittelyvideota tarkkaan, ja siinä Kisu näyttää ottavan maskiaan pois ja Ilellä on siinä samanlainen tumma takki kuin ensi viikon jakson kuvissa.

Vierailija
4027/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvailuja missä järjestyksessä tulee pudotukset ?

Itse luulen ja odotan, että kässärin mukaan ei niin mielenkiintoiset pudotetaan ensin, kuten on käynyt tähän saakka. Seuraavana putoaa Kana tai Kisu ja ihan viimeinen on Leijona tai Heinäseiväs. Peakock ja Ampiainen ovat myös liian mielenkiintoisia.

Veikkaan että ampiainen tai peacock voittaa.

En tosin ymmärrä mikä järki tuossa ohjelmassa ylipäätään on valita voittaja, etenkin jos voittajana on joku ammattilaulaja.

Mitä iloa kenellekään on siitä tuloksesta, että ammattilaulaja on laulutaidoiltaan arvioitu paremmaksi kuin kisassa mukana ollut kokki tai meteorologi?

Eihän tossa laulutaitoja arvioida, vaan hahmojen mielenkiintoisuutta.

Miksi ne sitten laulaa, jos ei sillä laululla ole merkitystä? Nehän voisi vaan kertoa itsestään.

Vierailija
4028/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kisu on Martina ja Peacock Pandora. Martina oli pantteri Gladiaattoreissa ja harrastaa hevosia (se läjä). Pandoralla on sukujuuret Suomessa, seurustelee suomalaisen miehen kanssa ja on aloittanut musiikkiuransa kitaralla.

Leijonaa veikkaan Mikko Leppilammeksi viime viikon jakson perusteella. Taitava laulaja ja pystyy muuntamaan ääntään.

Mistä ihmeestä Martinalle olisi tarttunut ruotsalainen aksentti??

Staffanin kanssa seurustelusta

Vierailija
4029/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juntti veikkaa heidi kyröä ampiaiseks?

Mikään vihjeistä ei osu.

Vierailija
4030/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna Pakarista jaksetaan ehdottaa Peacockiksi. Ihmettelen, sillä suurin osa vihjeistä ei täsmää. Vihjeet eivät ole mitään hämyjä vaan ihan faktaa maskin takana olevasta henkilöstä.

Niinpä, sen nyt näkee kantapäälläkin ettei ihan jo Peacockin ruumiinrakenne täsmää Pakariseen.

Pakarisen paino on heitellyt, mutta ei Peacock ole mikään laiheliini kun katsotte muotoja tarkemmin.

En helposti usko että on Hanna, mutta mistä tuon tietää. Milloin jaksot on tehty viime vuoden puolella vai milloin?

Pandora tais just täyttää 50v? Kroppa on siis sen mukainen. 

Vierailija
4031/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona - Sinuhe Wallinheimo (jääkiekkomaallivahti, pylväät eduskuntatalo, Jussi patsas hämäysvihje, halusi nuorempana sisustustyöhön)

Kisu - Linda Lampenius

Ampiainen - Erika Vikman

Peacock - Hanna Pakarinen (ei puhu suomea on hämäys, Paperimiehen Tytär myi miljoonia ympäri maailman ja esitti sitä klubeilla ja festareilla ympäri maailmaa, tuottajat muutti elämän idolsin jälkeen, on kiinnostunut jääkiekosta ja on tiettävästi pelannut mölkkyä ja tehnyt puhdetöitä puutarhassa.)

Hanna Pakarinen myynyt miljoonia?

Vierailija
4032/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan kiinnostava ohjelma,mutta nuo ”ns jury pilaa kaiken”!Aivan naurettavia veikkauksia! Muka,muka hauska arvaus.

Vierailija
4033/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka juntti veikkaa heidi kyröä ampiaiseks?

Mikään vihjeistä ei osu.

Noh, mä oon sit vissiin juntti.. Ei se mitään... =)

Kyllä sielä mun mielestä oli muutama vihjekkin jokka osu ainakin jollain lailla...

Koko on mun mielestä oikea...

Yksi Heidin levynkansissa on sama vanha auto ku ekassa vinkki videossa...

Sekä alkuvuoden haastattelussa sanoi, et maaliskuussa tulee telkusta hauska juttu missä mukana...

Sekä markkinat vihje... on myös tangokuningatar...

Ja kyllä mä saan sen äänen sopimaan...

Toki Erika myös hyvä arvaus...

Niin ku jo sanoin aikaisemminkin olin rivini tehnyt jo toisrn lähetyksen jälkeen eli n. 120 sivua taaksepäin..

Mut saa olla erimieltä, mut saa olla samaakin... =)

Vierailija
4034/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään onnenpyörän tyylistä. Turha vouhotus ja muitten haukkuminen on pois. Myös lista pitänyt hyvin alusta asti. Peukutan

Vierailija
4035/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut myös 👍

Vierailija
4036/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peacock (Pandora) on todella hyvä laulaja ja asu on kaunis, mutta hahmo on jotenkin tylsä ja tasapaksu. Hän vetää kaiken rutiinilla ja luottaa vahvaan lauluääneensä, mutta lavashow:t ovat tähän asti olleet mielenkiinnottomia. Toivoisin jonkin näköistä riskinottoa, niinkuin muilla hahmoilla on ollut.

Vierailija
4037/6324 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs kuuntelemassa Sara Forsbergin...kuulostaa Hanna Pakariselta.

Vierailija
4038/6324 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pandora tais just täyttää 50v? Kroppa on siis sen mukainen. 

Pandoran ts Annelin mitat pitäisi olla 55kg 163 cm. Näyttääkö siltä? Mun mielestä vaikuttaa pulleammalta.

Vierailija
4039/6324 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on mehiläisen palkkalistoilla...

Vierailija
4040/6324 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen on Laura Voutilainen ihan sataprosenttisesti.