Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin selvittää syyn siihen, miksi ihastukseni ei pidä minusta?

Vierailija
11.02.2020 |

Olen saanut pakit kahdelta ihmiseltä elämäni aikana ja olen miettinyt niitä molempia useamman vuoden ajan. Siihen ensimmäiseen käytin viitisen vuotta ja tähän toiseen on kulunut nyt jo yli kolme vuotta aikaa (en siis kykene ihastumaan keneenkään muuhun, kun prosessi on kesken).

En tiedä syytä siihen, miksi he eivät minusta välittäneet ja epäilen, että minussa on useitakin pahoja vikoja/puutteita, mutta kukaan ei vain kerro totuutta rehellisesti. Tekosyitä sain kuulla, mutta ne ovat vain tekosyitä. Haluaisin tietää, mikä ulkonäössäni, cv:ssäni ja ulosannissani mättää pahasti.

Miten voisin selvittää asian? Ensimmäisen tapauksen osalta ajattelen siten, että jos hän olisi kertonut syyt, olisin osannut korjata puutteeni, enkä olisi koskaan saanut siis pakkeja tältä toiselta henkilöltä. Auttakaa minua, please!!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdepä nyt nukkumaan, ap.

Vierailija
82/85 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt vähän vaikuttaa provolta.

Tuo cv on aika hauska.

Se oli hieman kärjistävä ilmaus. Tarkoitin tiettyä statusta sosiaalisesti ja meriittien osalta. Olen lueskellut, että ihmisiin vetoaa status yleisemmin. Ja ilmeisesti minun statukseni ei ole riittävä hänelle. Mulle kävisi jotkut säälirääppeet myös; siis voisin olla kaverina, jos saisin joskus olla hänen vierellään ja pari pusua satunnaisesti. En tarvitse mitään 100% omaa kumppania tai suhdetta...haluaisin edes pieniä hetkiä hänen kanssaan vaikkapa pari kertaa vuodessa tms.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi itkettää, kun tajusin sen oikean syyn. Vttu mun surkeaa paskaelämääni. En jaksaisi enää. Tämä on paha maailma. 😢

T. Ap

Oletko nyt tosissasi? Mikä se syy on?

Tuo yhden mainitsema liian iso nenä. Hän ilmeisesti tuntee minut (esim. livenä tai Facebookin kautta tms.). Mua on aina haukuttu siitä ja esim. ex-appeni piti mua kuulemma kasvoiltani liian rumana ex-miehelleni lähinnä nenäni vuoksi. Lisäksi kummitätini on kommentoinut nenääni ikävästi ja pari muutakin ihmistä elämäni varrella. Mun pitäisi vain tajuta, että eivät ne kommentit tyhjästä tule.

T. Ap

Appesi, siis sinulla on ollut suhde, tämä kertoo kuitenkin sen että nenäsi ei ole este suhteelle. Edes nenättömyys ei ole este oikean henkilön kohdalla. Tämä on yksi syy miksi olet estynyt?

Joo, se nenäni on yksi syy. Toinen on jotenkin suhteettoman iso takapuoli, vaikka siis olen housuista kokoa 38. Mutta siis en saa edes hoikkana lantiota/peppua ihan kapeaksi ja pieneksi. Inhoan lantiotani, kun siis kroppani olisi muuten hoikka ja siro, mutta näytän epämuodostuneelta, kun lantio on "eri paria" muun vartalon kanssa. Lisäksi reisissä on selluliittia...en saa sitä todellakaan millään pois.

T. Ap

Tuo kaikki on inhimillistä, minusta tuntuu että liioittelet rumuuttasi, etkä ole ruma ollenkaan.

Flaksini on ollut todella huono ja en ole koskaan tuntenut itseäni mitenkään naiselliseksi tai viehättäväksi. Olen ihmislajin edustaja vain, mutta en mitenkään arvokas tai viehättävä, en millään tavalla rakkauden arvoinen.

T. Ap

No miten nuo aiemmat sitten kelpuuttivat sinut,  jos kerran olet niin ruma. Minä olen itse syrjätynyt mies, mutta silti minä en suostu pitämään itseäni huonona ja kelpaamattomana, vaikka tiedostan että se vaikuttaa.

Kukaan heistä ei ollut kuvataiteellisesti lahjakas (tosin he olivat muissa asioissa lahjakkaita). Heillä ei vain ollut kovin kummoista ns. "visuaalista silmää" tai tyylitajuakaan. (Tuo on siis oma teoriani syystä siihen, miksi he halusivat seurustella kanssani vuosia jopa ja he "luulivat" mua siedettävän näköiseksi).

Lisäksi yksi heistä oli minua vanhempi, mikä antoi tasoitusta, toinen oli ulkomailta (länsimaasta, jossa naisilla on voimakkaammat piirteet) ja kolmas oli niin nörtähtävä, ettei hän oikein tajunnut naisten päälle mitään. Kukaan naiselta kauneutta/visuaalista esteettistä nautintoa hakeva ei voisi minua koskaan hyväksyä.

T. Ap

Kirjoitit että sukulaisesi pitivät sinua rumana jo synnytyssairaalassa, ovatko he kertoneet sinulle tämän myöhemmin, vai olisiko tämä luomasi kuvitelma? Se kuinka viehättävänä toista pitää, vaikuttavat muutkin seikat kuin ulkonäkö, myös persoona. Kuvitteletko että ihmiset seurustelevat vain ulkonäköä, viehättävä ulkonäkö herättää kyllä kiinnostuksen, ja symmetrisyys miellyttää, mutta ihmisillä on kuitenkin henkilökohtaisia eroja siinä kuinka viehättävänä toisen näkee. Ei ole mitään "oikeaa" tai "väärää" tapaa pitää toista viehättävänä, kuten tahdot kuvitella noiden entisten heilojesi pitäneen ulkonäöstäsi jotenkin väärällä tavalla, kuin eivät osaisi oikeaa tapaa. Haluatko että sinut hyväksytään vain ulkonäön vuoksi, etkö halua tulla pidetyksi myös persoonasi takia, sinä puhut vain ulkonäöstä, mutta nuo miehet varmaan pitivät myös persoonastasi.

"Yksi heistä oli minua vanhempi, mikä antoi tasoitusta" Ei seurustelua kannatta ajatella pelinä missä lasketaan pisteitä, kun minä ihastun, haen aitoa sitoutumista, en pistelaskua jossa vertaillaan toisia paremmuusjärjestykseen.

Mitä enemmän toisen persoonasta pitää, sitä kauniimmalta toinen alkaa näyttää. Jos toinen rakastuu sinuun, voit olla täydellisen hänen silmissään, aivan kuin näet oman ihastuksesi nyt täydellisenä.

Ne kommentit oli kirjattu vauvakirjaani ja useampi on kertonut asiasta muka "hellyttävänä" muistona, kun taas minusta se jotenkin tuntuu vain nöyryyttävältä, että olin ruma syntynästäni alkaen...en siis ollut "söpö" tai hellyttävä edes vauvana, vaan ruma ja epämiellyttävä.

Toki minullekin merkitsevät muut seikat, mutta pahoin pelkään, että ulkoinen olemukseni estää ketään edes tutustumasta ja sitten minun ihastuttuani en saa koskaan tietenkään vastakaikua. Ehkä persoonanikin on sitten vielä extrabonuksena epämiellyttävä, niin yksin saan sitten olla tai houkutan vain sellaisia, jotka tyytyvät minuun paremman puutteessa.

T. Ap

Vierailija
84/85 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi itkettää, kun tajusin sen oikean syyn. Vttu mun surkeaa paskaelämääni. En jaksaisi enää. Tämä on paha maailma. 😢

T. Ap

Oletko nyt tosissasi? Mikä se syy on?

Tuo yhden mainitsema liian iso nenä. Hän ilmeisesti tuntee minut (esim. livenä tai Facebookin kautta tms.). Mua on aina haukuttu siitä ja esim. ex-appeni piti mua kuulemma kasvoiltani liian rumana ex-miehelleni lähinnä nenäni vuoksi. Lisäksi kummitätini on kommentoinut nenääni ikävästi ja pari muutakin ihmistä elämäni varrella. Mun pitäisi vain tajuta, että eivät ne kommentit tyhjästä tule.

T. Ap

Appesi, siis sinulla on ollut suhde, tämä kertoo kuitenkin sen että nenäsi ei ole este suhteelle. Edes nenättömyys ei ole este oikean henkilön kohdalla. Tämä on yksi syy miksi olet estynyt?

Joo, se nenäni on yksi syy. Toinen on jotenkin suhteettoman iso takapuoli, vaikka siis olen housuista kokoa 38. Mutta siis en saa edes hoikkana lantiota/peppua ihan kapeaksi ja pieneksi. Inhoan lantiotani, kun siis kroppani olisi muuten hoikka ja siro, mutta näytän epämuodostuneelta, kun lantio on "eri paria" muun vartalon kanssa. Lisäksi reisissä on selluliittia...en saa sitä todellakaan millään pois.

T. Ap

Tuo kaikki on inhimillistä, minusta tuntuu että liioittelet rumuuttasi, etkä ole ruma ollenkaan.

Flaksini on ollut todella huono ja en ole koskaan tuntenut itseäni mitenkään naiselliseksi tai viehättäväksi. Olen ihmislajin edustaja vain, mutta en mitenkään arvokas tai viehättävä, en millään tavalla rakkauden arvoinen.

T. Ap

No miten nuo aiemmat sitten kelpuuttivat sinut,  jos kerran olet niin ruma. Minä olen itse syrjätynyt mies, mutta silti minä en suostu pitämään itseäni huonona ja kelpaamattomana, vaikka tiedostan että se vaikuttaa.

Kukaan heistä ei ollut kuvataiteellisesti lahjakas (tosin he olivat muissa asioissa lahjakkaita). Heillä ei vain ollut kovin kummoista ns. "visuaalista silmää" tai tyylitajuakaan. (Tuo on siis oma teoriani syystä siihen, miksi he halusivat seurustella kanssani vuosia jopa ja he "luulivat" mua siedettävän näköiseksi).

Lisäksi yksi heistä oli minua vanhempi, mikä antoi tasoitusta, toinen oli ulkomailta (länsimaasta, jossa naisilla on voimakkaammat piirteet) ja kolmas oli niin nörtähtävä, ettei hän oikein tajunnut naisten päälle mitään. Kukaan naiselta kauneutta/visuaalista esteettistä nautintoa hakeva ei voisi minua koskaan hyväksyä.

T. Ap

Kirjoitit että sukulaisesi pitivät sinua rumana jo synnytyssairaalassa, ovatko he kertoneet sinulle tämän myöhemmin, vai olisiko tämä luomasi kuvitelma? Se kuinka viehättävänä toista pitää, vaikuttavat muutkin seikat kuin ulkonäkö, myös persoona. Kuvitteletko että ihmiset seurustelevat vain ulkonäköä, viehättävä ulkonäkö herättää kyllä kiinnostuksen, ja symmetrisyys miellyttää, mutta ihmisillä on kuitenkin henkilökohtaisia eroja siinä kuinka viehättävänä toisen näkee. Ei ole mitään "oikeaa" tai "väärää" tapaa pitää toista viehättävänä, kuten tahdot kuvitella noiden entisten heilojesi pitäneen ulkonäöstäsi jotenkin väärällä tavalla, kuin eivät osaisi oikeaa tapaa. Haluatko että sinut hyväksytään vain ulkonäön vuoksi, etkö halua tulla pidetyksi myös persoonasi takia, sinä puhut vain ulkonäöstä, mutta nuo miehet varmaan pitivät myös persoonastasi.

"Yksi heistä oli minua vanhempi, mikä antoi tasoitusta" Ei seurustelua kannatta ajatella pelinä missä lasketaan pisteitä, kun minä ihastun, haen aitoa sitoutumista, en pistelaskua jossa vertaillaan toisia paremmuusjärjestykseen.

Mitä enemmän toisen persoonasta pitää, sitä kauniimmalta toinen alkaa näyttää. Jos toinen rakastuu sinuun, voit olla täydellisen hänen silmissään, aivan kuin näet oman ihastuksesi nyt täydellisenä.

Ne kommentit oli kirjattu vauvakirjaani ja useampi on kertonut asiasta muka "hellyttävänä" muistona, kun taas minusta se jotenkin tuntuu vain nöyryyttävältä, että olin ruma syntynästäni alkaen...en siis ollut "söpö" tai hellyttävä edes vauvana, vaan ruma ja epämiellyttävä.

Toki minullekin merkitsevät muut seikat, mutta pahoin pelkään, että ulkoinen olemukseni estää ketään edes tutustumasta ja sitten minun ihastuttuani en saa koskaan tietenkään vastakaikua. Ehkä persoonanikin on sitten vielä extrabonuksena epämiellyttävä, niin yksin saan sitten olla tai houkutan vain sellaisia, jotka tyytyvät minuun paremman puutteessa.

T. Ap

Tekisit ja teet itsellesi vaan pahaa tuolla tavalla, janoat rakkautta mitä et voi saada ja kärsisit tuollaisesta kaveruudesta vain koko elämäsi. Tyydyitkö itse aiemmin miesten kanssa suhteeseen kun et parempaa saanut, etkö rakastanut heitä oikeasti ja ollut sitoutunut. Kaatuivatko nuo suhteet epävarmuuteesi?

Miehiä kiinnostaa naisessa enemmän ulkonäkö ja persoona kuin status. Mihin ammattisi sitten liittyy?

Lapsuus on jättänyt sinulle trauman, minusta sinä tarvitset terveydenhoidon ammattilaisten apua.

Ovatko tuntemattomat miehet joskus flirttailleet sinulle, tuskin olet niin ruma kuin annat ymmärtää. Minä en rupea suhteeseen vain suhteen vuoksi, vaikka mielellään yrittäisin tutustua naisiin jotka osoittaisivat kiinnostusta.

Vierailija
85/85 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain kuulu siihen 1% joukkoon jonka ulkonäköön ja olemukseen ihastuksesi ihastuisi. Ei se tarkoita että 99% ihmisistä olisi jotain "vikaa" jonka pystyisivät korjaamaan, todennäköisesti et siis voisi korjata mitään.

En minäkään ihastu kuin korkeintaan 1% naisista ja sitä on hyvin vaikea selittää mikä siinä olemuksessa aiheuttaa ihastumiseni. Ei se ainakaan mitään sellaista ole jonka muut naiset voisivat "korjata kuntoon".

Pidä huolta kropastasi, hygieniasta, katso vähän miten pukeudut ja ole oma itsesi. Loput on on vain sattumaa sattuuko tapaamaan sellaisen josta sinä tykkäät ja joka tykkää sinusta. Välillä itsellekin tuo tilanne vaikuttaa erittäin epätodennäköiseltä että tapaisin sellaisen 1% kuuluvan naisen johon ihastuisin ja joka olisi kiinnostunut minusta eli kuuluisin hänen 1% joukkoon, siitä huolimatta että minulla on nuo mainitut perusasiat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä