Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin selvittää syyn siihen, miksi ihastukseni ei pidä minusta?

Vierailija
11.02.2020 |

Olen saanut pakit kahdelta ihmiseltä elämäni aikana ja olen miettinyt niitä molempia useamman vuoden ajan. Siihen ensimmäiseen käytin viitisen vuotta ja tähän toiseen on kulunut nyt jo yli kolme vuotta aikaa (en siis kykene ihastumaan keneenkään muuhun, kun prosessi on kesken).

En tiedä syytä siihen, miksi he eivät minusta välittäneet ja epäilen, että minussa on useitakin pahoja vikoja/puutteita, mutta kukaan ei vain kerro totuutta rehellisesti. Tekosyitä sain kuulla, mutta ne ovat vain tekosyitä. Haluaisin tietää, mikä ulkonäössäni, cv:ssäni ja ulosannissani mättää pahasti.

Miten voisin selvittää asian? Ensimmäisen tapauksen osalta ajattelen siten, että jos hän olisi kertonut syyt, olisin osannut korjata puutteeni, enkä olisi koskaan saanut siis pakkeja tältä toiselta henkilöltä. Auttakaa minua, please!!

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihanan omistautuva... Tuskin kuitenkaan CV:stäsi johtuu, ellet ole työn välttelijä.

Vierailija
2/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi miellyttää. Sinäkään et ole täydellinen, etkä sellaiseksi voi tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi perusteella työhaastattelusta tuli vesiperä. Oisko siinä syy?

Vierailija
4/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi paljastaa kaiken. Juuri tuosta pakko*ielteisyydestäsi ja jämähtäminen asioiden jauhamiseen, jopa vuosikaudeksi, kaikki johtuu. Ei ihan normameininkiä, jos tajuat.

Vierailija
5/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan asianosaisilta. Jos et saa kunnon vastausta, niin mene eteenpäin, älä jää murehtimaan moisia. Jos kumminkin jäät, niin vika lie siinä. 

Vierailija
6/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kannattaa nyt pohtia ajan kanssa. Pari lisävuotta kyllä tuo asiaan selvyyden.

Vierailija
7/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se. että  ei pääse yli ja on vatkannut ajatuksissaan pakkeja jo 5 ja 3 vuotta, kertoo kyllä omaa tarinaansa, mikä on vialla... 

Vierailija
8/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assi? 

Se vaan on vähän niin, että jos korjaat itsessäsi jonkun "puutteen", niin se seuraava ihminen ei eikä olisikaan pitänyt sitä puutteena, mutta harmistuu jostain toisesta asiasta. Et ikinä voi olla täydellinen edes niille, kehen ihastut.

Vierailija
9/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan

Vierailija
10/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnuta se joskus kloroformilla, raahaa rauhalliseen kellariin, köytä tuoliin kiinni. Hauskaa kuulustelua!

Vierailija
12/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan asianosaisilta. Jos et saa kunnon vastausta, niin mene eteenpäin, älä jää murehtimaan moisia. Jos kumminkin jäät, niin vika lie siinä. 

EI!! Jos ihastuksen alusta on jo viisi vuotta (!!!) aikaa, älä nyt hyvä ihminen vaivaa enää toista osapuolta asialla!

Vierailija
13/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se. että  ei pääse yli ja on vatkannut ajatuksissaan pakkeja jo 5 ja 3 vuotta, kertoo kyllä omaa tarinaansa, mikä on vialla... 

En osaa oikein lukeja ns. "rivien välistä" omassa elämässäni, niin tarvitsisin konkreettisia vastauksia. Olen Mensan testeissä saanut hyvät lukemat, mutta ihmisten tulkitsemisessa olen ala-arvoisen huono. En vain osaa, vaikka kovasti yritän ja olen muuten kohtelias ja asiallinen.

T. Ap

Vierailija
14/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI!! Jos ihastuksen alusta on jo viisi vuotta (!!!) aikaa, älä nyt hyvä ihminen vaivaa enää toista osapuolta asialla!

Sen edeltävän osalta olen luovuttanut täysin, enkä enää kehtaisi kysyä, jos jossain hänet sattumalta kohtaisin. Kysyisin muuten kuulumisia ja juttelisin kohteliaasti jotain kepeää.

T. Ap

Vierailija
15/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis kerro, mitå tarinaa se mielestäsi kertoo?

Vierailija
16/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itse, miksi et ole halunnut olla tietyn ihmisen puoliso. Siihen liittyy niin sata asiaa, tuskin mitään yhtä. Toki todellakin itsekin haluan tietää eroni syyn. Mutta puoliso on vain sanonut, että ei nauttinut enää samoista asioista kuin ennen. 

Vierailija
17/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi paljastaa kaiken. Juuri tuosta pakko*ielteisyydestäsi ja jämähtäminen asioiden jauhamiseen, jopa vuosikaudeksi, kaikki johtuu. Ei ihan normameininkiä, jos tajuat.

Sain pakit melko pian ensiyrittämäni jälkeen. Se oma prosessointini tapahtui jälkikäteen.

Vierailija
18/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti itse, miksi et ole halunnut olla tietyn ihmisen puoliso. Siihen liittyy niin sata asiaa, tuskin mitään yhtä. Toki todellakin itsekin haluan tietää eroni syyn. Mutta puoliso on vain sanonut, että ei nauttinut enää samoista asioista kuin ennen. 

Noh miksi ne molemmat olivat niin söpöjä ja ihania aluksi minua kohtaan? Siis hymyileväisiä, rentoja, reiluja, mukavia. Jopa osin sen jälkeen, kun kerroin tunteeni. Ja siis sain pakit silti tekosyiden säestämänä.

Vierailija
19/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on yleisimpänä syynä se, että toinen ei ole ns. samalla aaltopituudella tai en koe toista viehättäväksi/kiinnostavaksi. Tosin kiinnostun todella harvoista ihmisistä muutenkin tositarkoituksella. Myönnän olevani melko pinnallinen, joten pidän hyvännäköisistä ihmisistä, jotka ovat suunnilleen itseni vastakohtia kasvonpiirteiltään (pidän itseäni todella rumana ja ihailen sellaisia, jotka ovat hyvinkin jyrkästi itseni vastakohtia riippumatta mistään yleisestä kauneusihanteista).

T. Ap

Vierailija
20/85 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh miksi ne molemmat olivat niin söpöjä ja ihania aluksi minua kohtaan? Siis hymyileväisiä, rentoja, reiluja, mukavia. Jopa osin sen jälkeen, kun kerroin tunteeni. Ja siis sain pakit silti tekosyiden säestämänä.

Saattoivat olla luonteeltaan ystävällisiä ja sinä tulkitsit heidän ystävällisyytensä ihastumiseksi. Tai sitten jollain tavalla ilmaisit oman takertuvuutesi, mistä kertoo sekin, että märehdit asiaa vielä vuosien päästäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän