Huomenta t. Ammattivalittaja
Tänään on taas hankala päivä. Mietin yöllä eroa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et nukkunut?
Eron kunniaksi voisit laittaa tissikuvia jakoon, ihan aamun piristykseksi.
Siksi kun mies oli taas kipeä ja se valvotti, kun kävi vessassa, keittiössä hakemassa särkylääkettä. Ap
Miksi et mene Big Brotheriin niin saat esitellä elämääsi vielä isommalle yleisölle
Vierailija kirjoitti:
Olen katkera että sain noin raihnaisen miehen. Ap
Sulle juuri sopiva.
Zinc
Kaksi raihanaista yhteen soppii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katkera että sain noin raihnaisen miehen. Ap
Sulle juuri sopiva.
Zinc
Eihän ole. En mä tuollaista enää jaksa. Kyllä se miehelle tulee eteen uuden vaimon hommaaminen. Ap
Ootte kyllä samanlaisia empatiakyvyttömiä molemmat. Ansaitsette toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllä samanlaisia empatiakyvyttömiä molemmat. Ansaitsette toisenne.
En mä ole empatiakyvytön mutta olin kauan omaishoitajana enkä enää toista kertaa sitä hommaa jaksa. Ap
Te varmaan alkaisitte taas omaishoitajaksi. Ap
Ymmärrän ettet jaksa enää olla omaishoitaja, mutta eihän tilanne sentään niin paha ole.
Häh, mitä sinä nyt taas horajat?!?
Miten se perjantain viininjuonti meni?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ettet jaksa enää olla omaishoitaja, mutta eihän tilanne sentään niin paha ole.
Mutta kyllähän mies nuo työt joutuu lopettamaan, jos se on selästään vähän väliä noin huonossa kunnossa. Sitten ollaan tulottomina molemmat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Lapsi ei päässyt yökylään. Ap
Ei hitto. Itse olet niin raihnainen ettet pysty itseäsi edes työlläsi elättämään, ja kun yrittäjämiehesi on tilapäisesti sairaana, et jaksaisi sitä yhtään. Olet oikea kultakimpale puolisoksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kurja, olin ihan varma, että nyt onnistuu, kun niin vakuuttelit, ettei mikään estä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllähän mies nuo työt joutuu lopettamaan, jos se on selästään vähän väliä noin huonossa kunnossa. Sitten ollaan tulottomina molemmat. Ap
Oletko kuullut työkyvyttömyyseläkkeestä?
Nyt laihdutat pois sen 40 kiloa äkkiä. Et muuten löydä uutta elättäjää. Ja eropaperit vetämään nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi juoda viiniä jos lapsi on kotona? Vai oliko tarkoitus vetää kunnon örvdellyskännit, millaisen menon näkeminen ei toki ole lapselle hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Itse olet niin raihnainen ettet pysty itseäsi edes työlläsi elättämään, ja kun yrittäjämiehesi on tilapäisesti sairaana, et jaksaisi sitä yhtään. Olet oikea kultakimpale puolisoksi...
Hänellähän on jatkuvasti kipuja ja vaivoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut työkyvyttömyyseläkkeestä?
Joo mutta miehellä se on ihan minimi. Ap
Miksi et nukkunut?
Eron kunniaksi voisit laittaa tissikuvia jakoon, ihan aamun piristykseksi.