Mikä on mielestäsi paras valmis vegeruoka ?
Mistä tykkäät eniten ? Mun lemppari on Lidlin Spaghetti Bolognese.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Falafelit oikeastaan ainoat, joita saa eineksina *lahes* yhta hyvia kuin jos itse tekisi (ja niissa tosiaan on aikamoinen vaiva tehda itse).
Muut tehdaan itse.
Minkä firman? Yleensä se on liian jauhoisia tai kuivia. Viimeksi ostin Fafaksen ja ne oli sinnepäin...
Mä teen itse isomman satsin kerralla, kahdesta laatikosta kuivattuja kikherneitä. Pakastan raakapullina ja kun otan käyttöön, pikkusulatus ja uppopaisto. On muuten hyviä.
Jos asut Helsingissä, hae JustVegestä. Ihan älyttömän hyviä 😘
Kiitti vinkistä! Testiin. En asu, mutta tarpeeksi usein tulee käytyä.
En ymmärrä noita ilkeilijöitä,en minäkään mene huutelemaan heidän lihansyöntiketjuihinsa.
Olen ilmoittanut kaikki asiattomiksi ilkeilyiksi!
(Paitsi toi APn bolognese ei taida olla vegeruokaa!)
kasvismättö kirjoitti:
En ymmärrä noita ilkeilijöitä,en minäkään mene huutelemaan heidän lihansyöntiketjuihinsa.
(ehkä onkin vegeruokaa, siis kasvisruokaa mutta ei tokikaan vegaanista?)
VegMe-annokset. Viimeksi söin vegepullat kastikkeella + muusin. Hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisen vegemakaronilaatikko
Kokeilepa yhdistää tuohon pannulla paistettua Vöneriä. Jessus miten hyvää!
kasvismättö kirjoitti:
Niin siis ap tais tarkottaa just lidlin vegebologneseannosta, siellä on sellainen.
Vegeruoka ei ole se jos juustoa maitoa ja munia.
Parasta ja terveellistä ravintoa on maito, juusto, kananmunat ja liha. Oikea kotimainen liha, ei mikään keinojäljitelmä.
Säälin niitä jotka hurahtaneet vekehihhuleihin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta ja terveellistä ravintoa on maito, juusto, kananmunat ja liha. Oikea kotimainen liha, ei mikään keinojäljitelmä.
Väärä ketju. Poistu.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle Tikka Masala tofulla.
Tarkoitatko sellaista valmis -tikka masalaa, johon normaalisti laitetaan kanaa? Olet tehnyt tofulla? Kuulostaa hyvältä, voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Säälin niitä joita toisten kasvissyönti kadehdittaa ja ahdistaa niin paljon että pitää tulla lihahurmostaan julistamaan KASVISRUOKIA käsittelevään ketjuun. Noloa!
Soija-"kalapuikot" on yllättävän hyviä... sellaisina koomapäivinä.kun ei jaksa vääntää mitään itse. Tuskin kuitenkaan kovin terveellisiä. Ap:n tofubolognesea olen syönyt myös, parhaita valmispastakastikkeita mielestäni.
Hesen juustoveke oli yllättävän hyvä. Tuohon hintaan (1 e) ainakin ostan toistekin.
Juusto kyllä tais olla siinä ihan ei vegaanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle Tikka Masala tofulla.
Tarkoitatko sellaista valmis -tikka masalaa, johon normaalisti laitetaan kanaa? Olet tehnyt tofulla? Kuulostaa hyvältä, voisi kokeilla.
Varmaan tarkoittaa Jokaiselle-merkkistä valmista tikka masalaa tofulla. Pk-sudulla ainakin on einesosastoilla Jokaiselle-merkkisiä valmisruokia.
Chili Boltsit.
Knorrin Snack Potit, etenkin Curry Rice ja Arrabbiata Pasta.
Se lihaton italiansalaatti on hyvää. Vegyu vai mikä se merkki olikaan.
Lidlin kasvisnuudelipakesteruoka on maukas, en jaksa muistaa sen nimeä.
HK Maakarit - Samirin falafel kasvispyörykät