Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jääny koukkuun Hallmark-elokuviin

Vierailija
07.12.2022 |

Jokapäivä katsonut kaksi.
Tällä hetkellä katson vitoselta ENSI-ILTAA elokuvasta "One DecemberNight".
Tässä on hauskaa se, että nuori mies ja nainen jotka kohta rakastuu, näyttävät oikeastikin noiden isiensä lapsilta.

Miksi näissä elokuvissa kellään ei ole äitiä, kaikki menevät isänsluo pikkukaupunkiin. Outoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän niiden äidit on aina kuolleet. Tai niitä ei vain ole.

Kuka näitä tekee, joku trauma täytyy olla..

Vierailija
2/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja aina sama sapluuna jolla juoni etenee kuinka ollaan oltu lapsesta saakka erottamattomat.

Silti itsekin jäin näihin lässynlää- elokuviin ihan koukkuun jo viime jouluna ja taisin katsoa kaikki mitä avakin esitti joka arki-ilta. Ja mikä eniten yllätti, olin ihan fiiliksissä ja tippa linssissä kun pari vihdoin sai toisensa. Sama juttu nyt tänä vuonna.

En tiedä mikä mua vaivaa, koska en ikinä ole lukenut edes mitään harlekiineja tai muutenkaan innostunut hollywood-hutturomantiikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä aika harmiton koukku. En itse pysty niitä katsomaan, mutta en pidä pahana koukkuna :D

Vierailija
4/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti paremmat yöunet saa kun katsoo näitä joululeffoja illalla viimeiseksi...

Kliseisyydestään huolimatta ne kuuluu mulla talvi-iltoihin. Kun iltahommat on tehty ja iltatee mukissa ja alkaa jo vähän väsyttää, on jouluelokuvan aika.

Vierailija
5/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja aina sama sapluuna jolla juoni etenee kuinka ollaan oltu lapsesta saakka erottamattomat.

Silti itsekin jäin näihin lässynlää- elokuviin ihan koukkuun jo viime jouluna ja taisin katsoa kaikki mitä avakin esitti joka arki-ilta. Ja mikä eniten yllätti, olin ihan fiiliksissä ja tippa linssissä kun pari vihdoin sai toisensa. Sama juttu nyt tänä vuonna.

En tiedä mikä mua vaivaa, koska en ikinä ole lukenut edes mitään harlekiineja tai muutenkaan innostunut hollywood-hutturomantiikasta.

Jep, sama juttu, en oo ikinä mitään romanttista hömppää lukenut, tai jaksanut katsoa. Oon enemmän jännityksen ja murhamysteerien ystävä. Mutta niin vaan näitä katsoo päivästä toiseen. Kai nää on jotenkin aivoja lepuuttavia, vaikka amerikkalaista kiiltokuvaa onkin. Näkyy joulukoristeita ja lumista maisemaa bling blingillä.

Onkohan noilla elokuvilla joku hypnoottinen vaikutus. 😂

Vierailija
6/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiseen paskaan sitä jotkut tuhlaavatkin aikaansa.

Vierailija
7/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään vaikka muuten inhoan kaikkea romanttista höpölöpöä :D ehkä se on siinä, että niissä on kauniita ihmisiä, aina kivat kampaukset ja vaatteet, idyllisiä pikkukaupunkeja ja lopussa kaikki on hyvin, ihan kuin Satuhäissä :D

Vierailija
8/20 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi tylsiä leffoja,yritin katsoa ,kun nauhoitin kaikki,mutta en jaksanut ensimmäistäkään katsoa loppuun asti.Poistin loputkin nauhoitukset.

Vierailija
9/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näissä elokuvissa on todella huonoja näyttelijöitä,joillakin on vain yksi ilme ,ylileveä hymy .

Vierailija
10/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on aina hauskaa lukea.

Vierailija
11/20 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko moni teistä tänä vuonna näitä, nämä on ihan kivoja, tulee joulun tunnelma, vaikka ulkona on pimeää?

Vierailija
12/20 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään katsoa näitä, sopivan leppoisia hyvän mielen leffoja. Melkein harmittaa kun joku jää väliin 🤭

Vierailija
13/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Hallmark-Joulu-elokuvat alkoi taas 🥰😘🌲🎄

Vierailija
14/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallmark-elokuvissa jännittää se loppu.

Vierailija
15/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan rakkaustarinoita ja vieläpä jouluna😍🌌🎄

Vierailija
16/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ne joulukoristeet, oon jouluhössöttäjä🥴

Vierailija
17/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania ne joulukoristeet, oon jouluhössöttäjä🥴

Hallmark valmistaa ja myy niitä koristeita juuri näiden elokuvien avulla?

Vierailija
18/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiseen paskaan sitä jotkut tuhlaavatkin aikaansa.

Parempaa tämä on kuin ameriikan vaalihössötys.

Vierailija
19/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin vasta muutama vuosi sitten olevani ihan hirmuisen romanttinen ihminen, joka kaipaa hurjasti hellyyttä ja läheisyyttä vaikka tasan muuta aina kuvittelin ja mikä pahinta, myös muille uskottelin.

Nämä leffat on kuin kääntäisi veistä haavassa mutta silti näitä katson ja itkeä pillitän.

Vierailija
20/20 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme