Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma nostanut hintoja huomattavasti!

10.02.2020 |

Kaikki tuotteet, joita menin sinne hakemaan, olivat kallistuneet. Joissain tuotteissa hinnankorotus oli jopa 50%! Ei tarvitse mennä enää sinne ostoksille. Saavat lakkoilla rauhassa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin S-marketissa oli vielä vuoden alussa Kulta Katriinan hinta 2,89€, nyt about 3,30€. Muissakin tuotteissa huomannut hinnan nousun. Onneks 1 kg juusto vielä viimeks oli 3,75€, saas nähdä joko sekin menee yli 4€.

Vierailija
22/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinne ei ole pakko jalallaan astua. Voi käydä vaikka siinä eräässä saksaalaisessa myymälässä. Siellä on kuulemma hinnat kohdallaan.

No justiin ihmettelin, kun ostin Lidlistä 3 ruokakassia ja ajattelin summan olevan oikeinkin paljon, mutta hämmästyin miten pienbi loppusumma olikaan.

Prismassa olisin maksanut varmasti melkein puolet enemmän vastaavista tuotteista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakatriinakin jo yli 4€

Meidän K-suprissa on saanut Kultakatriinaa 3kpl/10e jo pidemmän aikaa

Vierailija
24/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinne ei ole pakko jalallaan astua. Voi käydä vaikka siinä eräässä saksaalaisessa myymälässä. Siellä on kuulemma hinnat kohdallaan.

No justiin ihmettelin, kun ostin Lidlistä 3 ruokakassia ja ajattelin summan olevan oikeinkin paljon, mutta hämmästyin miten pienbi loppusumma olikaan.

Prismassa olisin maksanut varmasti melkein puolet enemmän vastaavista tuotteista!

kerro toki mitä sieltä ostit. Olen menossa pitkästä aikaa lidukkaan ja kaipaan vinkit halvemmista ostoksista siellä. Sitä kamalaa neljänkymmenen sentin voita en halua :D

Vierailija
25/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lidlistä puuttuu monta asiaa. Lihatiski kokonaan, homogenoimatonta maitoa ei ole, pakastemarjoja heikosti, maustevalikoima huono, jalapenoakaan en löytänyt...

Vierailija
26/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Suomi kallis kotimaa :)

Vierailija
27/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kausivaihtelua. Mansikat ovat talvella kalliimpia kuin kala. Kahvin hinta riippuu kahvisadosta, jne.

Vierailija
28/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lidlistä puuttuu monta asiaa. Lihatiski kokonaan, homogenoimatonta maitoa ei ole, pakastemarjoja heikosti, maustevalikoima huono, jalapenoakaan en löytänyt...

Jalapeno on muuten yksi niistä tuotteista, jonka hinnan huomasin S-marketissa halventuneen. Maksoi nyt 70 senttiä.

Vierailija
29/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion mehukeittoihin tullut 20c lisää hintaa litralle

Vierailija
30/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole kallista , kultakatriina 3,89 e , kts foodie sivuilta.

Vierailija
31/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensa kallistuu, se vaikuttaa heti kuljetuskustannuksiin. Sinänsä minusta on luonnollista, että kauppojen tuotteet kallistuvat sitä mukaa kuin työntekijöiden palkkakustannukset nousevat.

Ei ne kummoisesti ole nousseet, mutta tulokset ovat joka vuosi paremmat, eli joka vuosi on myyty halvempaa kalliimmalla.

Vierailija
32/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se halpuutus pitää maksaa..

Vierailija
33/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella aivan suuren Prisman vieressä, joka toiminut lähikauppanani useamman vuosikymmenen. Olen pistänyt saman viimeaikaisen hintojen nousun merkille. Tuon taannoisen "halpuuttamisen" alussa joidenkin tuoteryhmien hinnat laskivat tai merkittäviä korotuksia hintoihin ei tullut. Nyt asia on kääntynyt päinvastoin. Lisäksi Prismassa ei ole koskaan mitään kohtuullisia tarjouksia; Ei lihoissa (tyyliin paahtopaisti 11€ kilo), jäätelöissä (3 Ben & Jerry's 10 €), juustoissa, hedelmissä jne... 

Olen alkanut siirtää ostoksiani enemmän muiden kauppojen tarjoustuotteisiin ja Prismasta ostan enää välttämättömän, kuten maidot, jogurtit ja jauhot.

Vierailija
34/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut Prisman hintojen nousun. Samoin Ääsmarkettien. Menen Lidliin yhä useammin.

Vierailija
35/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hekin ovat nostaneet hintoja.

Ennen sai banaaneja 1,29-1,39 e/kg, nyt aina vähintään 1,45 e/kg. Pakastepuolukat olivat ennen 1,05 e/pussi, nyt 1,59 e. Ja niin edelleen...

Vierailija
36/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se savukala maksaakin sitten jo 4,29 .. ei viitsi kalliimmalla ostaa ..

Zinc

Mä taas olen muistavinani että se vanha Rainbow savikirjolohipaketti sisälsi 150 g kalaa, nyt se uusi turkoosivärinen paketti sisältää vain 100 g.

Miten vaan, S-mafian kaupoista Prisma on edelleen se halvin, Alepa kallein.

Vierailija
37/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliä hehkuttavat, minkälainen on valikoima? Löytyykö gluteenittomia tuotteita?

Vierailija
38/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro toki mitä sieltä ostit. Olen menossa pitkästä aikaa lidukkaan ja kaipaan vinkit halvemmista ostoksista siellä. Sitä kamalaa neljänkymmenen sentin voita en halua :D

Tarkoitat varmaan 40 sentin margariinia? Se 70 sentin margariini on parempaa muistaakseni.

Pakastevihannekset ovat laadukkaita ja edullisia, itse ostan aina niitä.

Vierailija
39/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs ole kallista , kultakatriina 3,89 e , kts foodie sivuilta.

Mulla lukee 3,99 e.

Vierailija
40/41 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidliä hehkuttavat, minkälainen on valikoima? Löytyykö gluteenittomia tuotteita?

Löytyy jonkun verran. Niille on yleensä oma hylly, pakkaukset sellaiset oranssit.

https://www.lidl.fi/valikoima/gluteenittomat-tuotteet

Olen kokeillut gluteenittomia riisikeksejä. Ovat hyviä. Pakastealtaasta löytyy gluteenittomia kalapuikkoja, mutta mun kokemuksen eivät ole kovinkaan kummoisia, Findusin vastaavat ovat parempia.

Muista en osaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi