Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeintä mitä lääkäri on sinulle sanonut?

Vierailija
10.02.2020 |

Minulle sanoi että olen peruslihava :/ jättäisin muuten tuon lääkäri-sian mutta kun emme ole yhdessä ja hän on nainen ja olen hetero. Mutta kun tällä palstalla on aina tapana jättää ne siat :( olen OBEESI. Onko se jokin alkueliö??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana lääkärin tarkastuksessa. Käski syömään vähemmän ja lenkkeilemään. Tokaisin siihen että eikö 7 km päivässä ole ihan riittävä päivittäinen lenkki näin loppuraskaudesta. Enkä edes ollut lihava ja ne vähätkin raskauskilot kyllä laihtui pois. Vauvakin syntyi alle kolmekiloisena, joten koskaan en ole ymmärtänyt miksi olisin ollut liian lihava.

Vierailija
22/22 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16v ja menin tekemään aborttia. Epäsäännölliset kuukautiset, kumi käytössä poikaystävä kanssa eikä alkuun oireita ollut.

Vanha mieslääkäri tokaisi tutkimuksessa, "olisit miettinyt ennen kuin aloit seksin harrastamisen, eikö yhtään hävetä". Hävetti, pelotti ja vanhempani olivat sen verran vanhollisia, etten heille vielä ollut kertonut. Tuntui todella pahalta, aikaa tästä on jo, enkä muista tarkkaan mitä sanoi, mutta se syyllistävä ja halveksuva asenne on jäänyt takaraivoon. Vieläkin kummittelee.

Voi ei :( Olen tosi pahoillani puolestasi. Sinulla oli muutenkin vaikeaa ja vielä tuollainen syyllistävä ja ikävä ihminen, joka oli ainoa johon saatoit turvautua. Lähetän sinulle halauksen ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi